iparts></a>
<a href= francuskie

[Renault Megane 1996] Cieknie olej

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
kalor

[Renault Megane 1996] Cieknie olej

Post autor: kalor »

Witam mam problem, w mojej Reni cieknie olej, nie wywala go na góre ani nic tylko za paskiem rozrzadu, tj po stronie pasażera tak jakby od dołu. Sorka że tak nie profesjonalnie tłumacze, ale nie znam się na tym wgl. Może ktoś by mógł coś podpowiedzieć co to może być? I jakie koszta naprawy? I czy może da rade samemu jakos?
Ostatnio zmieniony piątek, 26 lutego 2010, 08:28 przez kalor, łącznie zmieniany 1 raz.

blondas
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1316
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
Renault: Renault 19
Silnik: 1,8
Lokalizacja: kocialin

Post autor: blondas »

wiesz?
jak sam napisałeś nie masz o tym pojęcia to wątpię czy sam coś naprawisz bez podnośnika wiedzy i narzędzi...
nie da się precyzyjnie na to pytanie odpowiedzieć gdyż olej może sobie ciec z różnych miejsc i sciekać właśnie tam gdzie opisujesz...
osobiście zaczął bym od podniesienia auta do góry, zdjęcia osłony silnika, umycia zespołu i po kilku kilometrowej przechadzce wstawić auto znowy na podnośnik celem obserwacji skąd naprawdę cieknie ;)
pozdro i życzę powodzenia
Podobno na świecie szaleje jakiś kryzys. Ale my postanowiliśmy w nim nie brać udziału. J.Clarkson

kalor

Post autor: kalor »

Aha, no też tak myślałem ze raczej sam nie podołam xD ale czasem warto się trochę połudzić. Oleju jak nalej to idzie troche pojeździć i się nawet trzyma, tak więc to raczej jakiś niewielki wyciek, ale jednak mimo wszystko. No nic w takim wypadku chyba tylko mechanik pomoże. Ale jak macie jakiś pomysł to piszcie żeby mnie nie wykołował. driver

Awatar użytkownika
jaczu1
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: środa, 29 października 2008, 21:45
Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Kontakt:

Post autor: jaczu1 »