[Megane Classic 1.4 16V 2001] Prosze o pomoc
Moderator: Grupa Moderatorów
[Megane Classic 1.4 16V 2001] Prosze o pomoc
Witam!
Wczoraj mialem dziwną sytuację z tym autkiem i jestem w kropce bo niewiem co sie stało. mianowicie, autko z nieznanych mi przyczyn zgasło mi przy zakrecie,po zapaleniu i probie ruszenia znow i tak przy kolejnym skrecie, natomiast silnik zaczał dziwnie pracowac, i przy niskich obrotach na 2 biegu zaczyna sie męczyć jakby mial zaraz zgasnąć...silnik pracuje tak ze całe auto sie az trzesie,jakby sie strasznie meczył...od tego zdarzenia zrobiłem jakies 2km zeby wrócić na chate. Dziś z rana sprawdziłem poziom płynów i zbiornik z płynem wspomagania jest pusty. Prosze o pomoc.
Wczoraj mialem dziwną sytuację z tym autkiem i jestem w kropce bo niewiem co sie stało. mianowicie, autko z nieznanych mi przyczyn zgasło mi przy zakrecie,po zapaleniu i probie ruszenia znow i tak przy kolejnym skrecie, natomiast silnik zaczał dziwnie pracowac, i przy niskich obrotach na 2 biegu zaczyna sie męczyć jakby mial zaraz zgasnąć...silnik pracuje tak ze całe auto sie az trzesie,jakby sie strasznie meczył...od tego zdarzenia zrobiłem jakies 2km zeby wrócić na chate. Dziś z rana sprawdziłem poziom płynów i zbiornik z płynem wspomagania jest pusty. Prosze o pomoc.
- Snake
- Moderator
- Posty: 4156
- Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
- Renault: Lala 3
- Silnik: 2.0 dci
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
Panowie A co do płynu to jak wyżej zbiornik był pusty,auto mam z jakieś 2 miesiące,a poprzedni własciciel nie uzupełniał oleju wspomagania,pewnie na stacji robił ktos to za niego, I pytanie jaki olej lać????
czy jest jakas różnica między czerwonym,zółtym,zielonym może gęstość,parametry?? bo pod zakrętką od zbiorniczka jest plastik w kolorze jakby czerwonym(tak pod brąz bardziej) ,a sprawdzając palcem resztke oleju ,wychodzi na to że jest przezroczysty?
czy jest jakas różnica między czerwonym,zółtym,zielonym może gęstość,parametry?? bo pod zakrętką od zbiorniczka jest plastik w kolorze jakby czerwonym(tak pod brąz bardziej) ,a sprawdzając palcem resztke oleju ,wychodzi na to że jest przezroczysty?
Ostatnio zmieniony sobota, 6 lutego 2010, 10:08 przez Bloko, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 327
- Rejestracja: piątek, 30 maja 2008, 22:02
- Renault: Espace III Espace IV
- Silnik: F3R z LPG F4Rt z LPG
- Lokalizacja: Milejów-Osada (LLE)
- Kontakt:
Pompa wspomagania napedzana jest z rozrzadu przynajmniej w wiekszosci samochodow. Jesli uklad jest pusty stawia pompa opor na rozrzadzie, a najwiekszy opor daje wlasnie przy skrecie. Ja mialem takie objawy w e2. Po zalaniu zbiorniczka od plynu do wspomagania wszystko ustapilo.
Forum Espace,Avantime
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG
Klub Renault Espace na Facebook'u
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG
Klub Renault Espace na Facebook'u
- xXZENXx
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: sobota, 19 grudnia 2009, 14:29
- Renault: R19 SCENIC1 i 2
- Silnik: 1_7 1_6 1_9 dci
- Lokalizacja: LESZNO WLKP
- Kontakt:
wlej ATF II inaczej SUPEROL na orlenie kupisz 14pln
a pompę kupisz na szrocie za jakieś 80-150pln
a pompę kupisz na szrocie za jakieś 80-150pln
w czym jesteś tym się stajesz
jak sie kasa znajdzie to....
http://www.youtube.com/watch?v=g-NopML2 ... re=related
jak sie kasa znajdzie to....
http://www.youtube.com/watch?v=g-NopML2 ... re=related
- jerzyf
- Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: czwartek, 17 grudnia 2009, 23:00
- Lokalizacja: Warszawa
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 327
- Rejestracja: piątek, 30 maja 2008, 22:02
- Renault: Espace III Espace IV
- Silnik: F3R z LPG F4Rt z LPG
- Lokalizacja: Milejów-Osada (LLE)
- Kontakt:
a czym jest napedzany ten pasek wielorowkowy?? nie czasem kolem na rozrzadzie?
Forum Espace,Avantime
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG
Klub Renault Espace na Facebook'u
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG
Klub Renault Espace na Facebook'u