iparts></a>
<a href= francuskie

[Megane Classic 1.4 16V 2001] Prosze o pomoc

Moderator: Grupa Moderatorów

Bloko

[Megane Classic 1.4 16V 2001] Prosze o pomoc

Post autor: Bloko »

Witam!
Wczoraj mialem dziwną sytuację z tym autkiem i jestem w kropce bo niewiem co sie stało. mianowicie, autko z nieznanych mi przyczyn zgasło mi przy zakrecie,po zapaleniu i probie ruszenia znow i tak przy kolejnym skrecie, natomiast silnik zaczał dziwnie pracowac, i przy niskich obrotach na 2 biegu zaczyna sie męczyć jakby mial zaraz zgasnąć...silnik pracuje tak ze całe auto sie az trzesie,jakby sie strasznie meczył...od tego zdarzenia zrobiłem jakies 2km zeby wrócić na chate. Dziś z rana sprawdziłem poziom płynów i zbiornik z płynem wspomagania jest pusty. Prosze o pomoc.

Awatar użytkownika
Snake
Moderator
Moderator
Posty: 4156
Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
Renault: Lala 3
Silnik: 2.0 dci
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Snake »

Chyba na pierwszy rzut oka przeczyściłbym krokowca. Moża to samemu zrobić. Potem do sprawdzenia sonda lambda i świece.
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...

Adam R25
Oklejony
Oklejony
Posty: 1691
Rejestracja: środa, 25 marca 2009, 21:10
Renault: R 25
Silnik: 2.2 Pb
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Adam R25 »

no i płyn do wspomagania też trzeba uzupełnić - choć to z pracą silnika nic wspólnego nie ma
Obrazek

Bloko

Post autor: Bloko »

ok,a gdzie ten silnik krokowy sie znajduje w tym modelu.

slavko

Post autor: slavko »

Adam R25 pisze:do wspomagania też trzeba uzupełnić - choć to z pracą silnika nic wspólnego
a pompa wspomagania nic z tym wspólnego mieć nie będzie? wielkim znawcą nie jestem ale problemu szukałbym w układzie wspomagania ukł. kierowniczego (zatarta pompa?)
Pozdrawiam i driver

Awatar użytkownika
jerzyf
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: czwartek, 17 grudnia 2009, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jerzyf »

Jeśli przy próbie skrętu silnik gaśnie to pompa wspomagania jest mocno podejżana!
Jerzy

Bloko

Post autor: Bloko »

Jeśli to rzeczywiście pompa wspomagania to czy da sie ją reanimować czy raczej szykowac siano na nową..

lesnyvanos

Post autor: lesnyvanos »

cewka jest spalona przez to silnik szarpie i gasnie .Zachwile zapali sie obd

Bloko

Post autor: Bloko »

Panowie A co do płynu to jak wyżej zbiornik był pusty,auto mam z jakieś 2 miesiące,a poprzedni własciciel nie uzupełniał oleju wspomagania,pewnie na stacji robił ktos to za niego, I pytanie jaki olej lać????
czy jest jakas różnica między czerwonym,zółtym,zielonym może gęstość,parametry?? bo pod zakrętką od zbiorniczka jest plastik w kolorze jakby czerwonym(tak pod brąz bardziej) ,a sprawdzając palcem resztke oleju ,wychodzi na to że jest przezroczysty?
Ostatnio zmieniony sobota, 6 lutego 2010, 10:08 przez Bloko, łącznie zmieniany 1 raz.

Szybki
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 327
Rejestracja: piątek, 30 maja 2008, 22:02
Renault: Espace III Espace IV
Silnik: F3R z LPG F4Rt z LPG
Lokalizacja: Milejów-Osada (LLE)
Kontakt:

Post autor: Szybki »

Pompa wspomagania napedzana jest z rozrzadu przynajmniej w wiekszosci samochodow. Jesli uklad jest pusty stawia pompa opor na rozrzadzie, a najwiekszy opor daje wlasnie przy skrecie. Ja mialem takie objawy w e2. Po zalaniu zbiorniczka od plynu do wspomagania wszystko ustapilo.
Forum Espace,Avantime
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG

Klub Renault Espace na Facebook'u

G-Boy

Post autor: G-Boy »

Do Autora: Na przyszlosc formuuj KONKRETNIE temat posta - o czym jest wiadomosc. Sam opis "mam problem" nie okresla rodzaju pomocy jakiej oczekujesz. Dodatkowo opoznia to otrzymanie porady.

Awatar użytkownika
xXZENXx
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: sobota, 19 grudnia 2009, 14:29
Renault: R19 SCENIC1 i 2
Silnik: 1_7 1_6 1_9 dci
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Kontakt:

Post autor: xXZENXx »

wlej ATF II inaczej SUPEROL na orlenie kupisz 14pln
a pompę kupisz na szrocie za jakieś 80-150pln
w czym jesteś tym się stajesz
jak sie kasa znajdzie to....
http://www.youtube.com/watch?v=g-NopML2 ... re=related

Awatar użytkownika
jerzyf
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: czwartek, 17 grudnia 2009, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jerzyf »

Szybki pisze:Pompa wspomagania napedzana jest z rozrzadu przynajmniej w wiekszosci samochodow.
Pompa wspomagania nie jest napędzana z rozrządu tylko oddzielnym paskiem wielorowkowym wspólnie z alternatorem ewentualnie klimatyzacją.
Jerzy

Szybki
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 327
Rejestracja: piątek, 30 maja 2008, 22:02
Renault: Espace III Espace IV
Silnik: F3R z LPG F4Rt z LPG
Lokalizacja: Milejów-Osada (LLE)
Kontakt:

Post autor: Szybki »

a czym jest napedzany ten pasek wielorowkowy?? nie czasem kolem na rozrzadzie?
Forum Espace,Avantime
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG

Klub Renault Espace na Facebook'u

Awatar użytkownika
jerzyf
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: czwartek, 17 grudnia 2009, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jerzyf »

Szybki pisze:a czym jest napedzany ten pasek wielorowkowy?? nie czasem kolem na rozrzadzie?
Nie na rozrządzie tylko na wale korbowym, czyli wale głównym!.
Jerzy

ODPOWIEDZ