Tak jak w temacie, coraz częściej trzymają mi obroty tak wysoko na biegu jałowym tak jak by coś się zacinało. Mało kiedy jest około 1000obr. Krokowy mam wyczyszczony ale mimo to jest możliwe że już nie dziala tak jak powinnien?
Co myślicie o takim zachowaniu obrotów?
EDIT:
Czy czujnik temperatury może nawalać?
Gdzieś na forum wyczytałem. """"Witam, po dluzszej jezdzie obroty w mojej megance classic 98rok 1.6 na gazie wskakuja na 2,5tys na luzie. Co moze byc tego przyczyna ? """"
odp.
"""" Za podniesienie obrotów na (zimno) odpowiada termostat znajdujący sie w podstawie filtra paliwa, który porusza dzwignię znajdująca sie z tyłu pompy za pomoca stalowej linki. Prawdopodobnie odzyskasz wolne obroty po zmniejszeniu naciagu tej linki.Linkę należy regulować na ciepłym silniku. Wtedy powinna być luźnawa. Na zimnym silniku powinna być dość mocno napięta. Śruba do regulacji znajduje się na lince z tyłu/lewej strony pompy wtryskowej.
Jeżeli za mocno odpuścisz linkę i nie będzie ona napięta to obroty na zimnym też spadną.
"""""
Co o tym sądzicie? jak to może być w przypadku Meganki?
[Megane I ph I 96r] Obroty na 1,8tyś -2tyś.
Moderator: Grupa Moderatorów
- Vargas
- Weteran
- Posty: 1982
- Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
- Renault: Magane II phII Grand
- Silnik: 1.6 16v
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Vargas
- Weteran
- Posty: 1982
- Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
- Renault: Magane II phII Grand
- Silnik: 1.6 16v
- Lokalizacja: Wąbrzeźno