Witam
Od razu mowie ze szukalem i robilem co inni madrzy ludzie napisali a mianowicie rozebralem i przeczyscilem wszystko co bylo ponizej obudowy filtra powietrza - sorry ale zapomnialem poprawnych nazw.
Wymienilem uszczelki , przeczyscilem silniczek oraz element po drugiej stronie wtrysku - tam sa dwa potencjometry.
Swiece wymienione na NGK - jak zaleca producent, wymienione wszystkie paski, pompa i napinacz (wiem ze to nie ma wyplywu ale .. olej tez wymieniony)
I problem jest taki ze nic sie nie zmienilo - dalej mi lataja obroty na luzie od 1000 do 500 i autem mi trzepie.
Co to jeszcze moze byc ??
Tom
PS. sorki za brak polskich literek ale nie mam skad ich wziac ;-)
[Megane '97 1.4 8v] Plywajace obroty na luzie
Moderator: Grupa Moderatorów
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
rozumiem że silniczek krokowy rozbierałeś i czyściłeś? jeśli tak to zostaje ostatnia rzecz, łapie gdzieś lewe powietrze
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
najlepiej zatkać dolot (ten prawidłowy) powietrza w trakcie pracy silnika, jeżeli się zadławi to znaczy że wsio powinno być szczelne (tak u siebie sprawdzałem), zapewne są inne metody jeszcze (bardziej profesjonalne) ale takowe musi ktoś inny przedstawić bo ja nie znam
jeżeli wyeliminowałeś uszkodzenie lub złą pracę krokowca i wszystkie inne elementy wpływające na pracę silnika to zostaje tylko nieszczelność na dolocie, np uszczelka pod kolektorem ssącym do bani
jeżeli wyeliminowałeś uszkodzenie lub złą pracę krokowca i wszystkie inne elementy wpływające na pracę silnika to zostaje tylko nieszczelność na dolocie, np uszczelka pod kolektorem ssącym do bani
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
no nie wiem czy ten silnik podłączysz pod kompa i coś znajdziesz
a próbowałeś go resetować? odłącz klemę z aku na 4-5min. może komp wariuje, sprawdź w ten sposób, jak na początku będzie ok to może być sonda do wymiany np bo podaje złe dane do kompa
a próbowałeś go resetować? odłącz klemę z aku na 4-5min. może komp wariuje, sprawdź w ten sposób, jak na początku będzie ok to może być sonda do wymiany np bo podaje złe dane do kompa
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.