[Megane III 1.5 DCi] falowanie obrotów po wymianie wtryskiwaczy
: poniedziałek, 19 kwietnia 2021, 13:11
Witam wszystkich serdecznie,
mam problem z silnikiem 1.5 DCi na wtryskach Siemensa. Mianowicie zostały wymienione wszystkie 4 wtryskiwacze na nowe. Samochód po zakodowaniu wtrysków odpalił normalnie i pracował równo, po kilku minutach pracy zaczynają falować obroty. Ciśnienie na rampie również faluje w zakresie 190-300 bar. Wymagane ciśnienie do uruchomienia wynosi 294 bary.
Wkładając powtórnie stare wtryskiwacze, zakodowane, odpala normalnie i pracuje cały czas normalnie - brak falowania.
Wtryski poszły do wymiany, ponieważ jeden wyrzuca błąd, stąd decyzja o wymianie 4 sztuk.
Wymieniony filtr paliwa, wymieniony zawór PCV na pompie i nic nie przynosi efektu.
Oczywiście błędów jakichkolwiek brak.
Miał ktoś taki przypadek? Jakieś pomysły co sprawdzić, w którym kierunku iść?
Dodam, że wtryski nowe zostały wyciągnięte i sprawdzone na stole - żadnych problemów i parametry idealne.
mam problem z silnikiem 1.5 DCi na wtryskach Siemensa. Mianowicie zostały wymienione wszystkie 4 wtryskiwacze na nowe. Samochód po zakodowaniu wtrysków odpalił normalnie i pracował równo, po kilku minutach pracy zaczynają falować obroty. Ciśnienie na rampie również faluje w zakresie 190-300 bar. Wymagane ciśnienie do uruchomienia wynosi 294 bary.
Wkładając powtórnie stare wtryskiwacze, zakodowane, odpala normalnie i pracuje cały czas normalnie - brak falowania.
Wtryski poszły do wymiany, ponieważ jeden wyrzuca błąd, stąd decyzja o wymianie 4 sztuk.
Wymieniony filtr paliwa, wymieniony zawór PCV na pompie i nic nie przynosi efektu.
Oczywiście błędów jakichkolwiek brak.
Miał ktoś taki przypadek? Jakieś pomysły co sprawdzić, w którym kierunku iść?
Dodam, że wtryski nowe zostały wyciągnięte i sprawdzone na stole - żadnych problemów i parametry idealne.