Kolejny raz potrzebuję pomocy ekspertów czyli Was koledzy.
Własnie przed chwilą ledwo doczłapałem się do domu: w pewnym momencie auto szarpneło i zaświciło się "Check injection", oczywiście dramat z mocą (ledwo wjeżdżam pod górkę), masakralne szarpanie (ze świateł ledwo startuję), na biegu jałowym obroty napewno za niskie choc czasami trochę wskoczą na właściwe. Podłączyłem OBD i wyświetlił mi 3 błędy: P0638 + P0351 + P0354 (wygląda jakby problem z cewkami A i D?).
Czy ja dobrze rozumię, że chodzi o wtryskiwacze czy coś źle mi się wydaje?
... aaa nie wiem czy to ma znaczenie ale wczoraj wymieniłem termostat bo auto sie cholernie grzało, jesli to ma jakieś znaczenie to temat o tym tutaj: http://www.klubrenault.pl/forum/viewtop ... 58&t=14564
Bardzo Was proszę o szybka pomoc. Dzięki.
[Megane II phI 2003r. 1.6 16V + gaz] Check injection + inne
Moderator: Grupa Moderatorów
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
Re: [Megane II phI 2003r. 1.6 16V + gaz] Check injection + i
Maiłem identyczne objawy - po wymianie świec problem ustąpił. Jeśli wymiana świec nic nie da - wtedy cewki.
Re: [Megane II phI 2003r. 1.6 16V + gaz] Check injection + i
Dzieki za szybką odpowiedź. Pobiegłem własnie sprawdzić i faktycznie wygląda, że padły 2 cewki bo po wyciągnięciu z nich kabli żadnej reakcji silnika nie ma. Po przełożeniu ich w miejsce dobrych , obbjawy te same na tych samych cewkach.
Pytanie:
Czy mogę jechac np ok 30km na padniętych tych dwóch cewkach? Czy coś się może stać gorszego?
Pytanie:
Czy mogę jechac np ok 30km na padniętych tych dwóch cewkach? Czy coś się może stać gorszego?