[Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Moderator: Grupa Moderatorów
[Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Witam wszystkich.
Prosze o pomoc.
Dzis rano bez problemu autko zapalilo jak zwykle.
Podczas jazdy takze nic niepokojacego nie bylo.
Zawiozla zona corke do tesciow i chciala jechac do pracy.
Bez problemu otwozyla auto z pilota.
Po przekreceniu kluczyka , CISZA , JEDNO PYKNIECIE.
I nic nawet nie slychac rozrusznika.
Auto nie odpalilo.
Chcac ponownie zamknac i otworzyc auto, to juz nawet z pilota nic nie dziala.
Chcac zamknac z kluczyka to zamknely sie tylko drzwi kierowcy.
Po uplywie pol godziny, zamykanie i otwieranie z pilota zaczelo dzialac.
Po przekreceniu kouczyka w pozycje zaplon, zapalily sie iontrolki te co zwyoke sie zapalaja, ale nie swiecily sie tylko MIGALY .
CO TO MOZE BYC ?
Prosze o pomoc.
Dzis rano bez problemu autko zapalilo jak zwykle.
Podczas jazdy takze nic niepokojacego nie bylo.
Zawiozla zona corke do tesciow i chciala jechac do pracy.
Bez problemu otwozyla auto z pilota.
Po przekreceniu kluczyka , CISZA , JEDNO PYKNIECIE.
I nic nawet nie slychac rozrusznika.
Auto nie odpalilo.
Chcac ponownie zamknac i otworzyc auto, to juz nawet z pilota nic nie dziala.
Chcac zamknac z kluczyka to zamknely sie tylko drzwi kierowcy.
Po uplywie pol godziny, zamykanie i otwieranie z pilota zaczelo dzialac.
Po przekreceniu kouczyka w pozycje zaplon, zapalily sie iontrolki te co zwyoke sie zapalaja, ale nie swiecily sie tylko MIGALY .
CO TO MOZE BYC ?
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2341
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Mi to wygląda na padnięty akumulator.
Zmierz jakie jest napięcie na akumulatorze, podłącz kablami do drugiego samochodu.
Zmierz jakie jest napięcie na akumulatorze, podłącz kablami do drugiego samochodu.
- Spiker
- Forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: czwartek, 19 stycznia 2012, 14:35
- Renault: Megane3 i MB W203
- Silnik: 1.4Tce i 320CDI
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
sprawdz same klemy na akumulatorze czy nie pękły albo w jakiś inny dziwny sposób sie nie poluzowały. Jeśli bedzie ok sprawdz mase. Sprawdzisz ją jak weźmiesz kabel taki co sie podłącza jak aku padnie i połącz silnik za jakeś. ucho do podnoszenia albo coś innego z materiału który przewodzi prąd do np śrub na kielichu czy czegoś takiego, wtedy sprawdź czy odpali. Jak nie to trzeba prześledzić przewód plusowy i w różnych dziwnych miejscach troche go poszarpać bo może trzyma sie w całości tylko na izolacji a druty już popękały wiec raz przewodzi a raz nie. Sprawa kosztowna nie bedzie tylko trzeba 5 minut poszukać usterki
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Dzis juz nic nie zrobie, auto zostało w Lublinie na parkingu.
Jutro pojade drugim autem , wezme miernik , kable rozruchowe, jakis papier ścierny, szczotke drucianą.
Komplet kluczy.
I dobry lewarek.
I zobacze co da się zrobić.
Jutro pojade drugim autem , wezme miernik , kable rozruchowe, jakis papier ścierny, szczotke drucianą.
Komplet kluczy.
I dobry lewarek.
I zobacze co da się zrobić.
- jack1104
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
- Renault: megane classic
- Silnik: 1600
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Winny akumulator tzn. padała cela Weź jakiś stary akumulator bo ten z kabli i tak nie odpali.
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Przeloze z drugiego akumulator. Tylko ten mam 71 Ah, nie przeszkadza ze wiekszy Amperasz ?
A o jakiej pojemnosci najlepszy bedzie akumulator do Renault Megane .
Mysle kupic max. jaki alternator bedzie ladowal.
A o jakiej pojemnosci najlepszy bedzie akumulator do Renault Megane .
Mysle kupic max. jaki alternator bedzie ladowal.
- Spiker
- Forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: czwartek, 19 stycznia 2012, 14:35
- Renault: Megane3 i MB W203
- Silnik: 1.4Tce i 320CDI
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
z tego co wiem to jak pada cela w akku to po prostu nie trzyma on mocy i szybko pada a nie ma jak ja to nazywam "drgawki"
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Witam ponownie.
Dziś po pracy pojechałem drugim autem.
Podłączyłem przewodami rozruchowymi akumulator dawcy do akumulatora biorcy.
Czoczekałem chwile żeby podładował akumulator .
Odpaliłem Meganke na przewodach za pierwszym razem.
Odpiołem przewody.
Chwile Meganka pochodziła na wolnych obrotach.
Wyłączyłem silnik, i prubowałem ponownie odpalić .
I LIPA , TO SAMO CO WCZEŚNIEJ DIODY MIGAJĄ I NIE ODPALIŁ.
Stwierdzięłm że to wina AKUMULATOTA.
Kupiłem FIAMM 54 Ah 520 A
Przeczyściłem styki w Aucie i na akumulatorze ,załozyłem do Meganki, i odpaliło za piewszym razem.
Problem rozwiązany.
A tak z ciekawości zmierzyłem miernikiem ten stary akumulator, i na mierniku pokazywało 12.7 V.
Wiec o co tu chodzi ?
Nowy i stary bez obciążenia maja 12.7 V, nowy uruchomił silnik a stary nie .
Dziś po pracy pojechałem drugim autem.
Podłączyłem przewodami rozruchowymi akumulator dawcy do akumulatora biorcy.
Czoczekałem chwile żeby podładował akumulator .
Odpaliłem Meganke na przewodach za pierwszym razem.
Odpiołem przewody.
Chwile Meganka pochodziła na wolnych obrotach.
Wyłączyłem silnik, i prubowałem ponownie odpalić .
I LIPA , TO SAMO CO WCZEŚNIEJ DIODY MIGAJĄ I NIE ODPALIŁ.
Stwierdzięłm że to wina AKUMULATOTA.
Kupiłem FIAMM 54 Ah 520 A
Przeczyściłem styki w Aucie i na akumulatorze ,załozyłem do Meganki, i odpaliło za piewszym razem.
Problem rozwiązany.
A tak z ciekawości zmierzyłem miernikiem ten stary akumulator, i na mierniku pokazywało 12.7 V.
Wiec o co tu chodzi ?
Nowy i stary bez obciążenia maja 12.7 V, nowy uruchomił silnik a stary nie .
- Spiker
- Forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: czwartek, 19 stycznia 2012, 14:35
- Renault: Megane3 i MB W203
- Silnik: 1.4Tce i 320CDI
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Ruszałeś kablami i je skrobałeś z syfu. Nie chce wykrakać ale żeby nie wyszło na moje ze problem wrócimariusz01041975 pisze:Przeczyściłem styki w Aucie i na akumulatorze ,
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Tak wlasnie. Oczyscilem z utlenionego metalu klemy w aucie i na akumulatorze , zeby byl lepszy styk.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6060
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Ciekawy jestem jaki jest stan naładowania starego aku, bo może alternator nie ładuje i dlatego kicha była.
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Alternator ładuje 14.4 V.
Slyszalem ze niewazne ile ma akumulator bez obciazenia, wazne ile pokazuje po obciazeniu.
Slyszalem ze niewazne ile ma akumulator bez obciazenia, wazne ile pokazuje po obciazeniu.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6060
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
No raczej
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Dziekuje wszystkim za pomoc.
- ren_mar
- Forumowicz
- Posty: 72
- Rejestracja: wtorek, 22 lutego 2011, 19:13
- Renault: Megane
- Silnik: 1.4 16V
- Lokalizacja: DW
Re: [Megane I, 1.4 16 V, ph II 2002 r.] NIE ODPALA, TRUP.
Co było rozwiązaniem problemu?
Mógłbyś napisać tak "dla potomnych"
Mógłbyś napisać tak "dla potomnych"
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...