Więc tak. Naszła mnie myśl żeby założyć z tyłu tarcze z Megane F7Ra. Belkę mam i tak do roboty na wiosnę więc pomyślałem, że możnaby usprawnić trochę hamowanie Celuje generalnie w belkę z ph I bo podobno jest tańsza w utrzymaniu. Mam odnośnie tego jeszcze parę pytań.
1. Czym konkretnie różnią się te dwie belki (nie licząc tarcz), z 2,0 16v i 1,6 16v?
2. Czy po przełożeniu nie będzie problemu z podłączeniem ręcznego (w 19tce były)?
3. Czy ewentualnie można przełożyć same wahacze z tarczami do zwykłej belki z 1,6 16v?
Na razie tyle co mnie męczy. W miarę rozwoju tematu będę dopytywał. O koszty nie pytam bo wiadomo, może wyjść nieopłacalnie Ale belka i tak będzie do roboty (regeneracja + obniżanie) więc przy okazji taka mnie myśl naszła.
[Megane I ph II] Zmiana belki z bębnów na tarcze
Moderator: Grupa Moderatorów
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6048
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[Megane I ph II] Zmiana belki z bębnów na tarcze
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.