iparts></a>
<a href= francuskie

[Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
greg8107
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
Renault: Megane 99
Silnik: 1.4 16v
Lokalizacja: Lódż/Coventry

[Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: greg8107 »

Dzisiaj u koleżanki w Scenicu zauważyłem ze w czasie gdy ręczny jest zaciągnięty pali się kontrolka hamulca i STOP.Po włożeniu kluczyka do stacyjki błyska kontrolka od immo.U mnie tak nie ma i nie wiem czy u mnie jest coś nie tak czy u niej?

Awatar użytkownika
ZygaM
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 431
Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:51
Renault: 2xKoleos I i ScII
Silnik: 2.0 DCi M9R
Lokalizacja: Grójeckie / mazowsze

Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: ZygaM »

Nikt tego nie wyjaśnił, choć było identyczne pytanie na innym forum. Część ma tak, że po zaciągnięciu ręcznego pali tylko hamulec, u mnie w RX4 i hamulec i STOP.
zapraszam do mojego off topika:
viewtopic.php?f=3&t=18810&p=162620#p162620

greg8107
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
Renault: Megane 99
Silnik: 1.4 16v
Lokalizacja: Lódż/Coventry

Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: greg8107 »

A jak mogę sprawdzić czy wszystkie kontrolki są ok?

Awatar użytkownika
campino
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 770
Rejestracja: niedziela, 22 maja 2011, 17:11
Renault: Megane Scenic I Ph I
Silnik: F3R + LPG BRC
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: campino »

A to nie jest tak że w przedliftach pali sie tylko ręczny a w poliftach i ręczny i stop ? Chodzi o lift zegarów.
W kangoo 2001 z zegarami jak szczeniak poliftowy też sie pali i stop i ręczny.
W kangoo jest fajna opcja testu zegarów ale w megi i szczeniakach chyba tego niema.
Megane Scenic I ph I 2,0 8V PB + LPG BRC

greg8107
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
Renault: Megane 99
Silnik: 1.4 16v
Lokalizacja: Lódż/Coventry

Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: greg8107 »

Ja mam Megi po lifcie z 99r. Test zegarow tez mam ale mam uwalone przewody i muszę wymienić manetkę.

Awatar użytkownika
Snake
Moderator
Moderator
Posty: 4156
Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
Renault: Lala 3
Silnik: 2.0 dci
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: Snake »

jakby co mam manetkę z funkcja kompa na sprzedaż ;)
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...

greg8107
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
Renault: Megane 99
Silnik: 1.4 16v
Lokalizacja: Lódż/Coventry

Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: greg8107 »

Dzieki ale mieszkam w UK.

BeXa
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 315
Rejestracja: wtorek, 6 lipca 2010, 14:57
Renault: Megane
Silnik: K7M 702 1598 ccm
Lokalizacja: Pruszków

Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: BeXa »

ale manetkę masz po tej samej stronie :D
Obrazek

greg8107
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
Renault: Megane 99
Silnik: 1.4 16v
Lokalizacja: Lódż/Coventry

Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: greg8107 »

To wiem ale nie widzę sensu handlu.

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6047
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.

Post autor: kudlaty »

Generalnie nie jest to zależne od zegarów i też od tego czy po lifcie czy przed. Ja mam megi po lifcie i na starych jak i na nowych zegarach przy ręcznym zapala się tylko kontrolka od ręcznego. U koleżanki w takiej samej megi (tyle, że diesel i chyba rok starsza) zapalają się obie. Myślę, że to może być też związane z tym na jaki rynek był puszczany model i jaką ma wersje wyposażenia. Dodam, że kontrolka STOP jest sprawna.

Test robi się w prostu sposób (przy zegarach z kompem). Na wyłączonym zapłonie wciska się przycisk kompa na manetce i przytrzymuje a w tym samym czasie przekręca się kluczyk na zapłon. Wtedy można puścić guzik. I już wykonuje się nam test licznika. Można też tutaj, wciskając guzik od kompa sprawdzić ile się ma paliwa jeszcze w zbiorniku i inne rzeczy, o których nie wiem :P Żeby wyłączyć wystarczy przekręcić kluczyk z powrotem.

ODPOWIEDZ