[Megane 99] Pytanie o kontrolki.
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
- Renault: Megane 99
- Silnik: 1.4 16v
- Lokalizacja: Lódż/Coventry
[Megane 99] Pytanie o kontrolki.
Dzisiaj u koleżanki w Scenicu zauważyłem ze w czasie gdy ręczny jest zaciągnięty pali się kontrolka hamulca i STOP.Po włożeniu kluczyka do stacyjki błyska kontrolka od immo.U mnie tak nie ma i nie wiem czy u mnie jest coś nie tak czy u niej?
- ZygaM
- Forumowicz
- Posty: 431
- Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:51
- Renault: 2xKoleos I i ScII
- Silnik: 2.0 DCi M9R
- Lokalizacja: Grójeckie / mazowsze
Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.
Nikt tego nie wyjaśnił, choć było identyczne pytanie na innym forum. Część ma tak, że po zaciągnięciu ręcznego pali tylko hamulec, u mnie w RX4 i hamulec i STOP.
zapraszam do mojego off topika:
viewtopic.php?f=3&t=18810&p=162620#p162620
viewtopic.php?f=3&t=18810&p=162620#p162620
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
- Renault: Megane 99
- Silnik: 1.4 16v
- Lokalizacja: Lódż/Coventry
Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.
A jak mogę sprawdzić czy wszystkie kontrolki są ok?
- campino
- KLUBOWICZ
- Posty: 770
- Rejestracja: niedziela, 22 maja 2011, 17:11
- Renault: Megane Scenic I Ph I
- Silnik: F3R + LPG BRC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.
A to nie jest tak że w przedliftach pali sie tylko ręczny a w poliftach i ręczny i stop ? Chodzi o lift zegarów.
W kangoo 2001 z zegarami jak szczeniak poliftowy też sie pali i stop i ręczny.
W kangoo jest fajna opcja testu zegarów ale w megi i szczeniakach chyba tego niema.
W kangoo 2001 z zegarami jak szczeniak poliftowy też sie pali i stop i ręczny.
W kangoo jest fajna opcja testu zegarów ale w megi i szczeniakach chyba tego niema.
Megane Scenic I ph I 2,0 8V PB + LPG BRC
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
- Renault: Megane 99
- Silnik: 1.4 16v
- Lokalizacja: Lódż/Coventry
Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.
Ja mam Megi po lifcie z 99r. Test zegarow tez mam ale mam uwalone przewody i muszę wymienić manetkę.
- Snake
- Moderator
- Posty: 4156
- Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
- Renault: Lala 3
- Silnik: 2.0 dci
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.
jakby co mam manetkę z funkcja kompa na sprzedaż
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
- Renault: Megane 99
- Silnik: 1.4 16v
- Lokalizacja: Lódż/Coventry
Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.
Dzieki ale mieszkam w UK.
-
- Forumowicz
- Posty: 315
- Rejestracja: wtorek, 6 lipca 2010, 14:57
- Renault: Megane
- Silnik: K7M 702 1598 ccm
- Lokalizacja: Pruszków
Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.
ale manetkę masz po tej samej stronie
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
- Renault: Megane 99
- Silnik: 1.4 16v
- Lokalizacja: Lódż/Coventry
Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.
To wiem ale nie widzę sensu handlu.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6059
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [Megane 99] Pytanie o kontrolki.
Generalnie nie jest to zależne od zegarów i też od tego czy po lifcie czy przed. Ja mam megi po lifcie i na starych jak i na nowych zegarach przy ręcznym zapala się tylko kontrolka od ręcznego. U koleżanki w takiej samej megi (tyle, że diesel i chyba rok starsza) zapalają się obie. Myślę, że to może być też związane z tym na jaki rynek był puszczany model i jaką ma wersje wyposażenia. Dodam, że kontrolka STOP jest sprawna.
Test robi się w prostu sposób (przy zegarach z kompem). Na wyłączonym zapłonie wciska się przycisk kompa na manetce i przytrzymuje a w tym samym czasie przekręca się kluczyk na zapłon. Wtedy można puścić guzik. I już wykonuje się nam test licznika. Można też tutaj, wciskając guzik od kompa sprawdzić ile się ma paliwa jeszcze w zbiorniku i inne rzeczy, o których nie wiem Żeby wyłączyć wystarczy przekręcić kluczyk z powrotem.
Test robi się w prostu sposób (przy zegarach z kompem). Na wyłączonym zapłonie wciska się przycisk kompa na manetce i przytrzymuje a w tym samym czasie przekręca się kluczyk na zapłon. Wtedy można puścić guzik. I już wykonuje się nam test licznika. Można też tutaj, wciskając guzik od kompa sprawdzić ile się ma paliwa jeszcze w zbiorniku i inne rzeczy, o których nie wiem Żeby wyłączyć wystarczy przekręcić kluczyk z powrotem.
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.