Kupiłem używany ,sprowadzony 105 KM.Na komputerze pojawia się od dłuższego czasu inf. "sprawdź wtrysk".
W serwisie stwierdzili,że są spalone grzałki nurnikowe.Wymienili ale informacja znowu sie pojawiła. Znowu wymienili .
Informacja dalej sie pojawia. Przy czym samochód zachowuje sie normalnie Czy ktos miał podobny przypadek lub moze mi podpowiedzieć co to za feler i czy sie tym martwić.
Pamiętaj na przyszłość aby wstawić nawiasy [...] w tytule. Snake ;)
[Clio III 1,5 dci 07 r. z DPF] problem z grzałkami
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1235
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 19:33
- Renault: Laguna II Grandtour
- Silnik: 1.9 dCi 130KM
- Lokalizacja: Buczek
Re: [Clio III 1,5 dci 07 r. z DPF] problem z grzałkami
Potwierdzam domniemania uio.
W moim clio /2003/ styki przekaźnika od grzałek nurkowych były całe pokryte nalotem, jakby woda się po nim lała. Najprawdopodobniej to było przyczyną dziwnego buczenia gdy załączały, albo próbowały się włączyć grzałki nurkowe. Po wyczyszczeniu, przy porannym odpalaniu w niskiej temperaturze /poniżej 10 stopni/ problem ustąpił.
W moim clio /2003/ styki przekaźnika od grzałek nurkowych były całe pokryte nalotem, jakby woda się po nim lała. Najprawdopodobniej to było przyczyną dziwnego buczenia gdy załączały, albo próbowały się włączyć grzałki nurkowe. Po wyczyszczeniu, przy porannym odpalaniu w niskiej temperaturze /poniżej 10 stopni/ problem ustąpił.
>>>Martinez<<<
Laguna II ph2 1.9 dCi, Grandtour, 2006r
Clio III ph1 1,5 dCi 2005r
Laguna II ph2 1.9 dCi, Grandtour, 2006r
Clio III ph1 1,5 dCi 2005r
Re: [Clio III 1,5 dci 07 r. z DPF] problem z grzałkami
Cześć!
Dzięki za podpowiedź, ale mam pytanie czy przekaźnik to to samo co sterownik? Jeżeli tak to sterownik juz mi wymienili w serwisie ,a problem pozostał. Co do samochodu to nie wchodzi na tryb awaryjny, ale gdy pojawi się informacja"sprawdź wtrysk" wchodzi na wyższe obroty ok. 1000 obrotów /min. Tak trwa ok.15 min. i obroty wracają do normy. Przy tym jeszcze ,przy jeździe na włączonym tempomacie
tempomat się wyłącza.Co Wy na to?
Dzięki za podpowiedź, ale mam pytanie czy przekaźnik to to samo co sterownik? Jeżeli tak to sterownik juz mi wymienili w serwisie ,a problem pozostał. Co do samochodu to nie wchodzi na tryb awaryjny, ale gdy pojawi się informacja"sprawdź wtrysk" wchodzi na wyższe obroty ok. 1000 obrotów /min. Tak trwa ok.15 min. i obroty wracają do normy. Przy tym jeszcze ,przy jeździe na włączonym tempomacie
tempomat się wyłącza.Co Wy na to?
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1235
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 19:33
- Renault: Laguna II Grandtour
- Silnik: 1.9 dCi 130KM
- Lokalizacja: Buczek
Re: [Clio III 1,5 dci 07 r. z DPF] problem z grzałkami
Przekaźnik to nie to samo co sterownik..chociaż kto wie jak to nazywają w serwisie.
>>>Martinez<<<
Laguna II ph2 1.9 dCi, Grandtour, 2006r
Clio III ph1 1,5 dCi 2005r
Laguna II ph2 1.9 dCi, Grandtour, 2006r
Clio III ph1 1,5 dCi 2005r