[Thalia 1] Wariowanie zegarów
: niedziela, 12 stycznia 2020, 02:00
Witajcie
Mam pewien problem ze swoją Thalia 1.4 8 zaworową.
Po uruchomieniu zapłonu/silnika zegary mi wariują.
Po wciśnięciu hamulca przy wyłączonych światłach zapala mi się podświetlnie deski rozdzielczej, tak samo dzieję się przy wrzuceniu wstecznego czy kierunkowskazów. Dodatkowo gdy włączam świateł po wciśnieciu hamulca, wrzuceniu ręcznego czy kierunkowskazów zaczyna mi migać lampka od świateł przeciwmgielnych tylnich(przednich nie mam bo jestem właścicielem Thalii Grzyb edition czyli całkowity brak niczego). Od pewnych osób usłyszałem że może być problem z masą tylnich świateł aczkolwiek póki co poznaje auto i nie wiem co i jak dokładnie.
Z rzeczy które mogą mieć znaczenie przy tym problemie, po kupnie auta bardzo dużo wody zbierało się we wnęcę na koło zapasowe, po kupnie auta kałuże opróżniłem mimo to problem nadal występuję.
Wiele razy sprawdzałem czy ten błąd nie odziałowywuję również na światła ale tylnie światła działają poprawnie. Wrzucam kierunkowskaz w lewo czy prawo, hamulec stop czy wsteczny lub światła działają.
Ktoś może się z tym spotkał i jest w stanie podać jakieś rozwiązanie czy auto jest do oddania tylko i wyłącznie do elektryka, który cały ten pierdolnik naprawi?
Pozdrawiam serdecznie całą społeczność i liczę na odpowiedź!
Mam pewien problem ze swoją Thalia 1.4 8 zaworową.
Po uruchomieniu zapłonu/silnika zegary mi wariują.
Po wciśnięciu hamulca przy wyłączonych światłach zapala mi się podświetlnie deski rozdzielczej, tak samo dzieję się przy wrzuceniu wstecznego czy kierunkowskazów. Dodatkowo gdy włączam świateł po wciśnieciu hamulca, wrzuceniu ręcznego czy kierunkowskazów zaczyna mi migać lampka od świateł przeciwmgielnych tylnich(przednich nie mam bo jestem właścicielem Thalii Grzyb edition czyli całkowity brak niczego). Od pewnych osób usłyszałem że może być problem z masą tylnich świateł aczkolwiek póki co poznaje auto i nie wiem co i jak dokładnie.
Z rzeczy które mogą mieć znaczenie przy tym problemie, po kupnie auta bardzo dużo wody zbierało się we wnęcę na koło zapasowe, po kupnie auta kałuże opróżniłem mimo to problem nadal występuję.
Wiele razy sprawdzałem czy ten błąd nie odziałowywuję również na światła ale tylnie światła działają poprawnie. Wrzucam kierunkowskaz w lewo czy prawo, hamulec stop czy wsteczny lub światła działają.
Ktoś może się z tym spotkał i jest w stanie podać jakieś rozwiązanie czy auto jest do oddania tylko i wyłącznie do elektryka, który cały ten pierdolnik naprawi?
Pozdrawiam serdecznie całą społeczność i liczę na odpowiedź!