Witam
Jestem tutaj nowy dlatego chce powitac wszystkich i pozdrowic
Mam problem z moja Clio 2 1.9dTI 2001 rok 240000 przebiegu
Otoz podlaczylem auto-com i wyskoczyl blad staly DF006 Zawor regulacji poczatku wtrysku: zwarcie w obwodzie oraz DF006 Zawor regulacji poczatku wtrysku : poczatek regulacji
Dodam ze rozrzad nie bylem wymieniany ze 100tys;
Objawy: glosno pracuje ale one chyba tak maja, przy duzych obrotach bardzo kopci na czarno, mam wrazenie ze jest slabszy; nic nie gwizdze, odpala normalnie na zimnym i cieplym,
Kilka miesiecy temu byla wymieniana stacyjka i rozrusznik poniewaz sie kluczyk zablokowal i sie popalilo; rowniez swiece byly wymieniane
Bardzo Was prosze o pomoc w wyjasnieniu tego problemu, mechanik znajomy mowi ze skoro nie wyswietla sie nic to nie ruszamy, ale mnie to martwi i uwazam ze trzeba naprawic
Prosze o porady
Ewentualnie jezeli jest ktos z lodzi lub okolic to moge podjechac , jezeli chce mi ktos pomoc
Z gory dziekuje
[Cio 2 1.9dTi] Błąd DF006
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela, 15 października 2017, 14:01
- Renault: Clio 2
- Silnik: 1.9 dTi
- mory1971
- Forumowicz
- Posty: 232
- Rejestracja: piątek, 18 czerwca 2010, 22:42
- Renault: laguna twingo
- Silnik: 1.9dti
- Lokalizacja: pyskowice/monachium
Re: Cio 2 1.9dTi blad DF006
Sprawdz zawor na pompie wtryskowej i jego okablowanie,znajduje sie na pompie ponizej przewodow wtryskowych.
-
- Forumowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: wtorek, 18 października 2016, 17:43
- Renault: Dacia Lodgy
- Silnik: 1.5 dci 110 koni
- Lokalizacja: Francja
Re: Cio 2 1.9dTi blad DF006
Trzeba przyjzec sie pompie. W audi tem blad oznaczal pompe do regeneracji.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6059
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [Cio 2 1.9dTi] Błąd DF006
Według google DF006- obwód czujnika spalania stukowego. Czyli problem z zapłonem albo tak jak wyżej pompa
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
-
- Forumowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: wtorek, 18 października 2016, 17:43
- Renault: Dacia Lodgy
- Silnik: 1.5 dci 110 koni
- Lokalizacja: Francja
Re: [Cio 2 1.9dTi] Błąd DF006
Mozna to latwo sprawdzic. Podlacz jeszzcze raz do kompa i sprawdz kat wyprzedzenia wtrysku i bedziesz wszystko wiedzial. Jesli jest duzo wyprzedzony to pompa podaje w zlym miejscu i dlatego odzywa sie czujnik spalania stukowego.
Ja osobiscie zaczalbym od sprawdzenia poprawnosci ustawienia rozrzadu, ustawienia pompy potem diagnoza komputerowa a nie tylko odczytywanie bledow, jak to nie pomoze to pompa do wymiany/regeneracji.
Ja osobiscie zaczalbym od sprawdzenia poprawnosci ustawienia rozrzadu, ustawienia pompy potem diagnoza komputerowa a nie tylko odczytywanie bledow, jak to nie pomoze to pompa do wymiany/regeneracji.
- mory1971
- Forumowicz
- Posty: 232
- Rejestracja: piątek, 18 czerwca 2010, 22:42
- Renault: laguna twingo
- Silnik: 1.9dti
- Lokalizacja: pyskowice/monachium
Re: [Cio 2 1.9dTi] Błąd DF006
Boshe... w Tym silniku niema czujnika spalania stukowego.
Uszkodzony zawor lub wiazka na pompie,wtyczka zazwyczaj dynda sobie swobodnie bo nikomu niechce sie jej mocowac w przewidzianym do tego miejscu.
Uszkodzony zawor lub wiazka na pompie,wtyczka zazwyczaj dynda sobie swobodnie bo nikomu niechce sie jej mocowac w przewidzianym do tego miejscu.
-
- Bywalec
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela, 15 października 2017, 14:01
- Renault: Clio 2
- Silnik: 1.9 dTi
Re: [Cio 2 1.9dTi] Błąd DF006
Dzieki za wszystkie odpowiedzi
Okazala sie wtyczka ktora nie zawsze laczyla
Pozdrawiam
Okazala sie wtyczka ktora nie zawsze laczyla
Pozdrawiam