iparts></a>
<a href= francuskie

[Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Moderator: Grupa Moderatorów

shrek
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: wtorek, 18 października 2016, 17:43
Renault: Dacia Lodgy
Silnik: 1.5 dci 110 koni
Lokalizacja: Francja

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: shrek »

Teraz dopiero zobaczylem filmik i to tak wyglada jekby masy na aku brakowalo.
zrob tak i odpisz.
1 czarny z miernika na minus z aku, i czerwony z miernika do czerwonego grubego na alternatorz.
2 czerwony zostaje na alternatorze, czarny na blok z silnika.
Zmierz to po zapaleniu sie konttolki ladowania i odpisz.

lukeboss
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 126
Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
Renault: Laguna 3
Silnik: 2.0 dCi 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: lukeboss »

Oddane do warsztatu chorwackiego. Zabulilem 400 zł, zaśpiewali więcej ale coś tam targowalem, w PL pewnie połowę taniej.

Szczerze to nie wiem co zrobili z alternatorem, co wymienili, co było nie tak, wiem, że jakiś elektryk przy tym grzebał. kilka ulic dalej, po angielsku też ciężko się było dogadać, chorwackiego nie znam. Kontrolka aku póki co nie wraca.

Ładowanie bez obciążenia ma 13,5-14V, na full z obciążeniem 13-13,5V. Nie zdarza się spadków poniżej 13V. Oby temat nie wrócił, tym bardziej na obcym terenie. Dzięki za każde wskazówki wyżej.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

lukeboss
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 126
Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
Renault: Laguna 3
Silnik: 2.0 dCi 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: lukeboss »

Teraz pojawiają mi się kontrolki serv i poduszki. Gdzieś czytałem, że jak jeździ się na słabym ładowaniu bez altka, pierwsze mogą pójść właśnie sterowniki poduszek. Możliwe, że jest to następstwem tego czy coś nowego? Bo około 5 minut jazdy gasną.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

shrek
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: wtorek, 18 października 2016, 17:43
Renault: Dacia Lodgy
Silnik: 1.5 dci 110 koni
Lokalizacja: Francja

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: shrek »

Jezeli gasna to systemy sprawne. Nalezy wykasowac bledy.

lukeboss
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 126
Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
Renault: Laguna 3
Silnik: 2.0 dCi 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: lukeboss »

Przesunalem fotel pasażera, by sprawdzić kostki, pod dywanikiem tona wody. Jakiś przeciek, przez kilka dni były same burze. Tylko pod fotelem pasażera tak jest. Możliwe że kontrolka aku też przez to?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

shrek
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: wtorek, 18 października 2016, 17:43
Renault: Dacia Lodgy
Silnik: 1.5 dci 110 koni
Lokalizacja: Francja

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: shrek »

No to znalazles usterke poduszek, ale watpie zeby alrternatora. Choc wszystko mozliwe.

lukeboss
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 126
Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
Renault: Laguna 3
Silnik: 2.0 dCi 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: lukeboss »

Czy mamy na forum jakiś poradnik jak znaleźć przyczynę przedostatnia się wody do środka? Zacząć od rozbierania podszybia?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
HFaudio
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 79
Rejestracja: niedziela, 7 maja 2017, 12:04
Renault: Scenic II
Silnik: 2.0 T 16V
Lokalizacja: Szczytno

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: HFaudio »

Nie wiem jak jest w Clio rozwiązany odpływ wody ale w Scenicu II są w podszybiu na obu końcach czyli po lewej i po prawej stronie gumowe dzyndzle przez które odpływa woda. Jeżeli są przytkane to woda się zbiera na podszybiu robi się taki poziom że woda leci przez filtr kabinowy do środka i tam właśnie spływa sam miałem taką akcje w swoim Scenicu II suszyłem podłogę i czyściłem kanały. Jeżeli też masz kabinowy w podszybiu to może tak się również u Ciebie dziać.
F4RT 776 -> 272 km / 375 Nm
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58

lukeboss
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 126
Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
Renault: Laguna 3
Silnik: 2.0 dCi 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: lukeboss »

Tak też jest w Clio, z prawej strony było dużo syfu i myślę, że burza była tak mocna, że nie zdążyła Woda uciec i wlalo do środka, zgadzaloby sie, bo przód i tył po prawej stronie woda. Wyciągnąłem "korek" z dziurką gumowy z otworu po prawej na podszybiu . Zastanawiam się czy wkładać go spowrotem czy obejdzie się bez?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

$SKORPION$
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 522
Rejestracja: środa, 20 maja 2009, 14:04
Renault: R25 V6 Inj Automat
Silnik: Z7W
Lokalizacja: Grudziądz

Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku

Post autor: $SKORPION$ »

lukeboss pisze:Dzisiaj rano zapalił od razu z ładowaniem 14V. Po 5 minutach przepalenia znowu kontrolka aku.
.
Regulator lub diody w mostku po rozgrzaniu tracą swoje wartości.
Obrazek
Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ

ODPOWIEDZ