Teraz dopiero zobaczylem filmik i to tak wyglada jekby masy na aku brakowalo.
zrob tak i odpisz.
1 czarny z miernika na minus z aku, i czerwony z miernika do czerwonego grubego na alternatorz.
2 czerwony zostaje na alternatorze, czarny na blok z silnika.
Zmierz to po zapaleniu sie konttolki ladowania i odpisz.
[Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Forumowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: wtorek, 18 października 2016, 17:43
- Renault: Dacia Lodgy
- Silnik: 1.5 dci 110 koni
- Lokalizacja: Francja
-
- Forumowicz
- Posty: 126
- Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
- Renault: Laguna 3
- Silnik: 2.0 dCi 150 KM
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
Oddane do warsztatu chorwackiego. Zabulilem 400 zł, zaśpiewali więcej ale coś tam targowalem, w PL pewnie połowę taniej.
Szczerze to nie wiem co zrobili z alternatorem, co wymienili, co było nie tak, wiem, że jakiś elektryk przy tym grzebał. kilka ulic dalej, po angielsku też ciężko się było dogadać, chorwackiego nie znam. Kontrolka aku póki co nie wraca.
Ładowanie bez obciążenia ma 13,5-14V, na full z obciążeniem 13-13,5V. Nie zdarza się spadków poniżej 13V. Oby temat nie wrócił, tym bardziej na obcym terenie. Dzięki za każde wskazówki wyżej.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Szczerze to nie wiem co zrobili z alternatorem, co wymienili, co było nie tak, wiem, że jakiś elektryk przy tym grzebał. kilka ulic dalej, po angielsku też ciężko się było dogadać, chorwackiego nie znam. Kontrolka aku póki co nie wraca.
Ładowanie bez obciążenia ma 13,5-14V, na full z obciążeniem 13-13,5V. Nie zdarza się spadków poniżej 13V. Oby temat nie wrócił, tym bardziej na obcym terenie. Dzięki za każde wskazówki wyżej.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 126
- Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
- Renault: Laguna 3
- Silnik: 2.0 dCi 150 KM
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
Teraz pojawiają mi się kontrolki serv i poduszki. Gdzieś czytałem, że jak jeździ się na słabym ładowaniu bez altka, pierwsze mogą pójść właśnie sterowniki poduszek. Możliwe, że jest to następstwem tego czy coś nowego? Bo około 5 minut jazdy gasną.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: wtorek, 18 października 2016, 17:43
- Renault: Dacia Lodgy
- Silnik: 1.5 dci 110 koni
- Lokalizacja: Francja
Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
Jezeli gasna to systemy sprawne. Nalezy wykasowac bledy.
-
- Forumowicz
- Posty: 126
- Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
- Renault: Laguna 3
- Silnik: 2.0 dCi 150 KM
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
Przesunalem fotel pasażera, by sprawdzić kostki, pod dywanikiem tona wody. Jakiś przeciek, przez kilka dni były same burze. Tylko pod fotelem pasażera tak jest. Możliwe że kontrolka aku też przez to?
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: wtorek, 18 października 2016, 17:43
- Renault: Dacia Lodgy
- Silnik: 1.5 dci 110 koni
- Lokalizacja: Francja
Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
No to znalazles usterke poduszek, ale watpie zeby alrternatora. Choc wszystko mozliwe.
-
- Forumowicz
- Posty: 126
- Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
- Renault: Laguna 3
- Silnik: 2.0 dCi 150 KM
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
Czy mamy na forum jakiś poradnik jak znaleźć przyczynę przedostatnia się wody do środka? Zacząć od rozbierania podszybia?
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
- HFaudio
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: niedziela, 7 maja 2017, 12:04
- Renault: Scenic II
- Silnik: 2.0 T 16V
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
Nie wiem jak jest w Clio rozwiązany odpływ wody ale w Scenicu II są w podszybiu na obu końcach czyli po lewej i po prawej stronie gumowe dzyndzle przez które odpływa woda. Jeżeli są przytkane to woda się zbiera na podszybiu robi się taki poziom że woda leci przez filtr kabinowy do środka i tam właśnie spływa sam miałem taką akcje w swoim Scenicu II suszyłem podłogę i czyściłem kanały. Jeżeli też masz kabinowy w podszybiu to może tak się również u Ciebie dziać.
F4RT 776 -> 272 km / 375 Nm
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58
-
- Forumowicz
- Posty: 126
- Rejestracja: poniedziałek, 27 października 2014, 17:34
- Renault: Laguna 3
- Silnik: 2.0 dCi 150 KM
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
Tak też jest w Clio, z prawej strony było dużo syfu i myślę, że burza była tak mocna, że nie zdążyła Woda uciec i wlalo do środka, zgadzaloby sie, bo przód i tył po prawej stronie woda. Wyciągnąłem "korek" z dziurką gumowy z otworu po prawej na podszybiu . Zastanawiam się czy wkładać go spowrotem czy obejdzie się bez?
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 522
- Rejestracja: środa, 20 maja 2009, 14:04
- Renault: R25 V6 Inj Automat
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: [Clio II ph 2 2001 r] Różne wartości ładowania aku na klemach i silniku
.lukeboss pisze:Dzisiaj rano zapalił od razu z ładowaniem 14V. Po 5 minutach przepalenia znowu kontrolka aku.
Regulator lub diody w mostku po rozgrzaniu tracą swoje wartości.