iparts></a>
<a href= francuskie

problem z karta pamięci Rlink

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
nsnsp
Bywalec
Bywalec
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 28 lipca 2016, 19:53
Renault: Kangoo Express 2015
Silnik: 1.5

problem z karta pamięci Rlink

Post autor: nsnsp »

Witajcie,
Posiadam renault kangoo 2015 z nawigacją tomtom i kartą SD tomtom estern europe.
W maju przeprowadziłem aktualizację i wszystko było ok, do wczoraj.

Karta odmawia posługi.
W samochodzie komunikat o braku zawartości multimediów natomiast po włożeniu karty do PC aplikacja R-link toolbox jej nie widzi a system windows chce sformatować kartę.
Pytanie 1
cz da się to jakoś naprawić?
czy jest możliwość włożenia innej karty i zsynchronizowania danych które mogę sobie zsynchronizować przez stronę moje renault?

Włożyłem inną czystą kartę SD ale niestety system w samochodzie nie dorzucił żadnych katalogów czy plików automatycznie.

edit: dorzucił katalog: .android_secure ale nic to nie zmieniło .

Oryginalnej karty nadal nie czyta

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5803
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: problem z karta pamięci Rlink

Post autor: VoN »

Kontakt do Renault Polska, w innych pojazdach odbywa sie to bez problemu wystarczy odpalic program na PC zalogowac sie wsadzic karte i instaluje od nowa na nowej SD. Jak jest w Renault nie wiem. Musi byc jakas mozliwosc, karta jak kazda inna rzecz moze pasc...Napisz prosze jakie stanowisko ma RP w tej sprawie moze sie komus przyda.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Obrazek

nsnsp
Bywalec
Bywalec
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 28 lipca 2016, 19:53
Renault: Kangoo Express 2015
Silnik: 1.5

Re: problem z karta pamięci Rlink

Post autor: nsnsp »

Juz dwie godziny siedze w serwisie renault.... Zamiast po prostu wymienic karte to nie wiem czego sie doszukuja. Karta ma obecnie system plikow RAW wiec jezeli oni maja zamiar to odzyskiwac to zycze powodzenia. Nie ma mozliwosci wlozenia dowolnej karty aby to ona pelnila funkcje takie jak karta oryginalna. Troche slabe to jest

Awatar użytkownika
patrys4891
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2337
Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
Renault: Safrane phII
Silnik: 2,9 V6 24V
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z karta pamięci Rlink

Post autor: patrys4891 »

w sumie jak byś zrobił duplikat karty na innej karcie SD to myślę że by zadziałało. I w sumie w serwisie tez powinni coś takiego zrobić.
Obrazek

nsnsp
Bywalec
Bywalec
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 28 lipca 2016, 19:53
Renault: Kangoo Express 2015
Silnik: 1.5

problem z karta pamięci Rlink

Post autor: nsnsp »

niestety nic nie zrobili przez 3 godziny.
Odesłali do innego serwisu.

patrys4891 właśnie problem w tym, że dane z backupu wrzuciłem na inną kartę i niestety nic się nie stało.
Jak nie działało tak nie działa.
Co lepsze wcześniej dane na karcie byłem w stanie "odzyskać" teraz karta jest czysciutka. Czyli cos zrobili....
Niestety dalej RAW a nie FAT

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5803
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: problem z karta pamięci Rlink

Post autor: VoN »

A kontaktowales sie z Renault Polska czy tylko z ASO?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Obrazek

nsnsp
Bywalec
Bywalec
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 28 lipca 2016, 19:53
Renault: Kangoo Express 2015
Silnik: 1.5

problem z karta pamięci Rlink

Post autor: nsnsp »

kontaktowałem się z renault wyslali do ASO. ASO do innego ASO i nikt nic nadal nie wie.
Mam backup danych z przed aktualizacji systemu z maja
prośba do kogoś z Was aby dał info o tym jak to wygląda na w pełni działającej karcie.
w sensie struktura katalogowa itp.

Grika
Bywalec
Bywalec
Posty: 11
Rejestracja: wtorek, 9 czerwca 2015, 17:47
Renault: Koleos
Silnik: 20

problem z karta pamięci Rlink

Post autor: Grika »

Ja miałem podobnie tylko że nie mogłem zaktualizować i mi po kilku wizytach w ASO kartę wymienili na nową najpierw odpłatnie a potem anulowali opłatę

wiesiekr
Bywalec
Bywalec
Posty: 4
Rejestracja: sobota, 5 listopada 2016, 08:40
Renault: Captur
Silnik: 1,2

Re: problem z karta pamięci Rlink

Post autor: wiesiekr »

Ja robiłem kopie swojej karty i auto jej nie widziało do czasu. Trzeba czysta kartę najpierw włożyć do auta (już nie pamietam czy da sie w aucie zrobić formatowanie jeżeli tak to zrobić) i dopiero skopiowałem pliki z starej karty na nowa większej pojemności.

Przemo
Moderator
Moderator
Posty: 1122
Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 12:18
Renault: Scenic III
Silnik: 2.0 dCi 204KM 425 Nm

Re: problem z karta pamięci Rlink

Post autor: Przemo »

Obstawiam ze może to być nie problem karty. Podepnij clip co wyjdzie

mobilnie
#61
Renault Grand Scenic 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2015
GARAŻ GSIII

Renault Scenic 2.0 dCi 204 KM 425 Nm 2015

Tomasz1976
Bywalec
Bywalec
Posty: 9
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2018, 12:39
Renault: Renault Captur
Silnik: 1.2tce

Re: problem z karta pamięci Rlink

Post autor: Tomasz1976 »

witam proszę o pomoc po aktualizacji systemu Rlink przestało mi widzieć mapy (Captur 2017r) mam zrobioną kopie zapasową ale nie mogę jej na nowo zainstalować bo wychodzi że karta(8g) ma za mało pojemności próbowałem na 16g ale rlink jej nie widzi(serwis dopiero za 2 tyg ma czas a ja już w wekend jadę na urlop i bez map to lipa) i jeszcze jak ktoś może proszę o screena pak powinien wyglądać system plików na prawidłowo działającej karcie

ODPOWIEDZ