Witam
Posiadałem w Lagi Cobre- ręczniaka WX bodajże model, po wypadku Scenica został mi Harry 2 Classic i postanowiłem go dzisiaj zamontować w półce nad radiem CD...
Kupiłem półkieszeń przymierzyłem i wszystko wyglądało cacy Problem pojawił się po pociągnięciu kabli, zamontowałem filtr na kabelku zasilającym kupiłem kablem pod antenkę 1,50zł/m itd mianowicie po podłączeniu kable antenowego do odbiornika okazało się, że jest za mało miejsca z tyłu cry brawa, przeszkadza nakrętka na odbiornik, postanowiłem ją troszeczkę przykrócić i upiłowałem końcówkę z takimi dwoma ząbkami( nie wiem jak to opisać) zadowolony postanowiłem sprawdzić efekt swojej pracy i co? jajco woot ... praktycznie brak szumów... Po puknięciu w radio szumy ale dalej cisza, kombinowałem jak mogłem montowałem końcówki od starego kabelka i dalej to samo, końcówkę przy antenie na dachu ładnie przylutowałem i na 100% wszystko gra...
Moje pytanie, czy to może być wina kabla? Koleś sprzedał mi kabel czarny ale cieńszy niż te poprzednie i z czarną izolacją kabelka w środku do tej pory miałem wszędzie białe? Może to nie od tego? Chciał po prostu to sprzedać i sprzedał mi qwa kabel antenowy od TV? ?
Podłączyłem magnesówkę na chwile i było mnie i innych słychać wyśmienicie...
Ludzie pomocy bo poleci to radio z antenką na złom
[President Haryy II Classic] problem z antenką?
Moderator: Grupa Moderatorów
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
[President Haryy II Classic] problem z antenką?
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1235
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 19:33
- Renault: Laguna II Grandtour
- Silnik: 1.9 dCi 130KM
- Lokalizacja: Buczek
Do CB bodajrze potrzebny jest kabel 50Ohm. Z tego co kojarzę TV ma 75 Ohm.
Sprawdź w sklepach elektronicznych czy przypadkiem nie można kupić takiej końcówki kątowej. Kabel idzie pod kątem 90 stopni.
P.S. Strzelam, nie jestem pewien czy sątakie końcówki.
Sprawdź w sklepach elektronicznych czy przypadkiem nie można kupić takiej końcówki kątowej. Kabel idzie pod kątem 90 stopni.
P.S. Strzelam, nie jestem pewien czy sątakie końcówki.
>>>Martinez<<<
Laguna II ph2 1.9 dCi, Grandtour, 2006r
Clio III ph1 1,5 dCi 2005r
Laguna II ph2 1.9 dCi, Grandtour, 2006r
Clio III ph1 1,5 dCi 2005r
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Nie da bo wtedy się klapka nie zamknie
Wymieniłem kabel i wyszły na jaw trzy rzeczy:
1. Kabel był zły
2. Wtyk przy radiu jest lekko uszkodzony
3. Cb znajdujące się zaraz nad radiem CD nie jest dobrym pomysłem... Było mnie słychać w głośnikach
Wymieniłem kabel i wyszły na jaw trzy rzeczy:
1. Kabel był zły
2. Wtyk przy radiu jest lekko uszkodzony
3. Cb znajdujące się zaraz nad radiem CD nie jest dobrym pomysłem... Było mnie słychać w głośnikach
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
- Pereira
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:31
- Renault: R5 Alpine Turbo
- Silnik: 1400
- Lokalizacja: Poddębice
Martinez ma rację, do CB potrzebny specjalny kabel. Jak skończysz z wtyczką jedź koniecznie na dostrojenie anteny do radia. Zrobią to np. w każdym punkcie montażu i napraw CB za (z reguły) parę groszy a poprawa często znaczna. Fakt, antena magnetyczna jest niezbyt dobra, jak przestawisz w inne miejsce to jej dostrojenie przestanie być skuteczne. Trzeba starać się stawiać w tym samym miejscu do którego była dostrojona.
Youngtimer Racers Club
nie polecam naklejania żądnych podkłądek magnetycznych ani folii bezbarwnych pod antene bo to rozstraja antene. Sam to sprawdziłem. SWR podnosi się nawet do 0.5. Magnes anteny powinien miec bezpośredni kontakt z karoserią samochodu.Baron pisze:Polecam w tym celu naklejkę z folii przezroczystej. Praktycznie niewidoczna, a wiadomo gdzie postawić antenę, by zawsze była w tym samym miejscy.Pereira pisze:Trzeba starać się stawiać w tym samym miejscu do którego była dostrojona.
Jeśli miszkasz w okolicy Olkusza to podjedź to Ci zestroje antenkę.
P.S anteny na magnesie na parapecie w domu to zły pomysł sieje po wszystkim (nawet po domofonie). Antena Boomerang jest kompromisem do bloku mointowana na licu budynku i działa bardziej jako kierunkowa. Antena 1/2 fali jest leszym rozwiązaniem, natomiast antena 5/8 fali to już rarytas i jakośc działania