iparts></a>
<a href= francuskie

Akcja serwisowa Renault Master III

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Akcja serwisowa Renault Master III

Post autor: PiasQ »

Jak poinformowała firma Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Master III mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Renault Polska, w niektórych egzemplarzach modelu Renault Master III (auta wyprodukowane do 29 sierpnia 2010) istnieje potencjalnie możliwość pęknięcia osi blokującej, która pełni funkcję zabezpieczenia wciągarki koła zapasowego. W skrajnym przypadku mogłoby to prowadzić do opadnięcia i odczepienia się koła zapasowego od pojazdu.

Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą z tego powodu objętych jest 525 egzemplarzy modelu Renault Master III (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2743).

Generalny importer poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o sytuacji i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu dokonania wymiany wciągarki koła zapasowego.
samar.pl
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Re: Akcja serwisowa Renault Master III

Post autor: PiasQ »

Renault Master do serwisu
Jak poinformowała firma Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Master ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Renault Polska, w niektórych egzemplarzach modelu Renault Master III istnieje teoretycznie możliwość uszkodzenia pierścienia uszczelniającego łożyska koła tylnego, co może objawić się nadmiernym hałasem. W wyjątkowych sytuacjach mogłoby ewentualnie dojść do odpadnięcia jednego z tylnych kół.

Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą objętych jest 77 samochodów (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2861).

Generalny importer poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o rozpoczętej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu sprawdzenia pojazdu i ewentualnej wymiany łożysk kół tylnych.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

ODPOWIEDZ