samar.plJak poinformowała firma Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Master III mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Renault Polska, w niektórych egzemplarzach modelu Renault Master III (auta wyprodukowane do 29 sierpnia 2010) istnieje potencjalnie możliwość pęknięcia osi blokującej, która pełni funkcję zabezpieczenia wciągarki koła zapasowego. W skrajnym przypadku mogłoby to prowadzić do opadnięcia i odczepienia się koła zapasowego od pojazdu.
Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą z tego powodu objętych jest 525 egzemplarzy modelu Renault Master III (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2743).
Generalny importer poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o sytuacji i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu dokonania wymiany wciągarki koła zapasowego.
Akcja serwisowa Renault Master III
Moderator: Grupa Moderatorów
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
Akcja serwisowa Renault Master III
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
Re: Akcja serwisowa Renault Master III
Renault Master do serwisu
Jak poinformowała firma Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Master ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Renault Polska, w niektórych egzemplarzach modelu Renault Master III istnieje teoretycznie możliwość uszkodzenia pierścienia uszczelniającego łożyska koła tylnego, co może objawić się nadmiernym hałasem. W wyjątkowych sytuacjach mogłoby ewentualnie dojść do odpadnięcia jednego z tylnych kół.
Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą objętych jest 77 samochodów (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2861).
Generalny importer poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o rozpoczętej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu sprawdzenia pojazdu i ewentualnej wymiany łożysk kół tylnych.