Elektryczny Fluence - wiadomo, że pojawi się w sprzedaży juz w 2011 roku. Produkowany będzie w Turcji. Jest o 13 cm dłuższy niż spalinowa wersja. Moc maksymalna to 70 kW przy 11.000 obrotów na minutę, a maksymalny moment obrotowy 226Nm. Pojemność baterii litowo-jonowych Renault Fluence ZE to 22 kW / h. Bateria ma 250 kg wagi i znajduje się za tylnymi siedzeniami.
Ładowanie akumulatora Renault Fluence ZE jest możliwe na trzy sposoby:
- Zasilanie gospodarstwa domowego (10A lub 16A, 220V), w pełni ładują baterię w sześć do ośmiu godzin.
Ta metoda nadaje się szczególnie do pojazdów, które są stosowane podczas dnia pracy lub w nocy.
- Na stacji szybkiego ładowania przy użyciu 32A 400V które umożliwia naładowanie baterii w około 30 minut (dostępne w 2012 r. lub 2013 r.).
- Bateria QuickDrop system - przełącznik baterii pozwoli naładować Fluence ZE w około trzy minuty.
Masa własna (kg): 1543
Zasięg: 160km
Prędkość max.: 135km/h (elektronicznie ograniczona)
(c)http://renault-ze.com/
Renault Fluence ZE
Moderator: Grupa Moderatorów
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
Renault Fluence ZE
Ostatnio zmieniony wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:17 przez PiasQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
SnakeEyes, po pierwsze - stonuj
po drugie - zdjęcia po załadowaniu zmniejszają się do rozmiarów forum
po trzecie - zdjęcia są ze źródła zewnętrznego i w żaden sposób nie obciążają forum (żadna ich część na forum nie jest przechowywana)
po czwarte - fotki mają od ok 100 do max 380 kB ...
Wniosek? Przyspiesz sobie internet i nie rzucaj pochopnych wniosków
po drugie - zdjęcia po załadowaniu zmniejszają się do rozmiarów forum
po trzecie - zdjęcia są ze źródła zewnętrznego i w żaden sposób nie obciążają forum (żadna ich część na forum nie jest przechowywana)
po czwarte - fotki mają od ok 100 do max 380 kB ...
Wniosek? Przyspiesz sobie internet i nie rzucaj pochopnych wniosków
abstrahując od Fluence - auta elektryczne z założenia mają poruszać się w miastach. Tam, gdzie więcej się stoi niż jedzie, a silnik i tak musi pracować. W elektrykach problemu z non stop pracującym silnikiem nie ma. A spalanie ;P W nocy na II taryfie włączasz do gniazdka i rano wyjeżdżasz 'pełnym".skarga12 pisze:Czytalem o tym aucie w najnowszym Auto Świecie, wnętrze ma idealnie dopracowane jak na auto tego typu. szkoda,że tylko 160km pokona na jednym ładowaniu. w zasadzie podróż nad morze może porwać dwa dni:P z Zakopanego do Gdańska