Strona 1 z 2

Nowy Renault Master

: poniedziałek, 25 stycznia 2010, 23:25
autor: PiasQ
Na razie same fotki:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: wtorek, 26 stycznia 2010, 09:39
autor: Maciek R4
ble...okropny...aż się rzygać chce

tył i boki pachną mi Ducato i jego bliźniakami, a przód to Sprintero - Iveco

: wtorek, 26 stycznia 2010, 10:40
autor: VoN
no dupa Ducato ale nie mówie że brzydka, przód znowu kojarzy mi się z VW też nie mówie że źle :P

Mi się podoba :)

: wtorek, 26 stycznia 2010, 17:10
autor: Darczan
Mi też się widzi, ma taką śmieszną "minę" - prawie jak szczerbol ala ;)

: wtorek, 26 stycznia 2010, 21:21
autor: PiasQ
Z ważniejszych info:
Sprzedaż nowego Renault Master rozpocznie się w kwietniu 2010 roku.

Projektanci i konstruktorzy dołożyli wszelkich starań, by stworzyć samochód spełniający możliwie wszystkie oczekiwania klientów. Mamy tu więc nowoczesny i świeży design nadwozia, inny niż to, co widzieliśmy do tej pory w klasie dużych aut dostawczych, bardzo dobre własności przewozowe, tj. dużą przestrzeń bagażową i sporą ładowność, a także kokpit, któremu bliżej do samochodu osobowego niż użytkowego. Producent zastosował we wnętrzu wiele praktycznych schowków i uchwytów.

Renault utrzymuje, iż nowy Master będzie bardziej oszczędny od obecnego modelu, a średnie spalanie gamy francuskich dostawczaków będzie niższe o 1 l/100 km. Przednionapędowe odmiany Mastera będą zużywać średnio nawet 7,1 l/100 km, przy emisji CO2 na poziomie 187 g/km. Ponadto koszty serwisowe mają być niższe średnio o 40 proc. w stosunku do aktualnej gamy modeli.
Z kolei wersje tylnonapędowe, opracowane od początku do końca przez Renault, mają wzmocnioną konstrukcję, która zapewnia lepsze właściwości jezdne i ładunkowe. Paleta modeli została powiększona o odmiany przedłużone (model oznaczony L4 może przewieźć nawet do 17 m3 ładunku) i o większej ładowności (modele z podwójnymi tylnymi kołami, o ładowności 3,5 oraz 4,5 tony), a także dające szerokie możliwości konwersji w różnego rodzaju odmiany użytkowe.
Do napędu nowego Renault Master posłuży nowy silnik dCi o pojemności 2,3 litra, zbudowany z myślą o pojazdach użytkowych. Jednostka dostępna będzie z mocą 100, 125 oraz 150 KM zarówno dla modeli z napędem na przód, jak i na tył.
Nowy Renault Master będzie powstawać we francuskiej fabryce Batilly.

onet.pl

: wtorek, 26 stycznia 2010, 21:29
autor: Maciek
Czas najwyzszy na zmiane modelu. Nowy ma byc przede wszystkim użyteczny. Ciekawostką jest wersja z tylnym napędem. Teraz rama bedzie jeszcze bardziej konkurencyjna.

: wtorek, 26 stycznia 2010, 21:54
autor: Darczan
Maciek pisze:(...)wersja z tylnym napędem. Teraz rama bedzie jeszcze bardziej konkurencyjna.
Z tego co kojarzę to dotychczasowy Master też ma/miał wersję z napędem na tył.

: wtorek, 26 stycznia 2010, 21:57
autor: prosiaczek231
Brzydal i do VW podobny, a fuj cry cry szok

: czwartek, 18 lutego 2010, 23:49
autor: jerzu
Darczan pisze:
Maciek pisze:(...)wersja z tylnym napędem. Teraz rama bedzie jeszcze bardziej konkurencyjna.
Z tego co kojarzę to dotychczasowy Master też ma/miał wersję z napędem na tył.
Mascott ma tylny napęd. Ale to pow. 3,5t. Dodam, że Mascott występuje też w wersji 4x4.

A tak BTW - mnie się nowy Master niespecjalnie podoba. Za dużo podobieństwa do Iveco/Sprintera/Craftera.

http://www.renault-trucks.pl/ - tam jest trochę więcej o nowym Masterze.

: poniedziałek, 22 lutego 2010, 22:31
autor: sCATman83
Ja tam mogę powiedzieć że mi się osobiście podoba miałem już okazje w nim siedzieć oraz się przejechać
dużo praktyczniejszy (więcej schowków)niż obecny
powiem tak musieli coś zrobić nowego bo konkurencja naprawdę nie śpi

: środa, 14 kwietnia 2010, 16:38
autor: Orzech
Jestem ciekawy czy wyjdzie wersja na bliźniakach z możliwością zarejestrowania do 3,5 tony? Może wiecie coś na ten temat?

: środa, 14 kwietnia 2010, 19:41
autor: Sidenis
Z tego co słyszałam to wersja na bliźniakach nie jest u nas rejestrowana w tej kategorii. Bliźniaki z automatu wołają o C. Dlatego u mnie w robocie tabor karetek jest teraz powiększany o craftery (nie będę się wypowiadać nad ich wadami, bo zalet nie widzę) i na pojedynczych oponach z tyłu -bo głównym problemem jest to, że większość z kierowców ma tylko kategorię B.

: środa, 14 kwietnia 2010, 21:18
autor: Maciek
Orzech pisze:Jestem ciekawy czy wyjdzie wersja na bliźniakach z możliwością zarejestrowania do 3,5 tony? Może wiecie coś na ten temat?
Sadze, ze zdecydowanie tak. To podstawowy model do miejskiej dystrybucji (głownie z zabudowami kontenerowymi).

Co do info Sidenis to problem z karektami polega zapewne na masie własnej furgonu i dużej masy specjalistycznego sprzętu na pokładzie. Wtedy może zabraknąć kg żeby się zmieścić w 3.5 T.

: czwartek, 15 kwietnia 2010, 21:30
autor: Maciek R4
być może, ale po co Ci takie duże auto z "papierową" wręcz ładownością ? ? ?

a jak nie, to będzie się robiło jak ze sprowadzonymi na bliźniakach - rejestrowało na DMC 3,5t...a potem auto ma legalnej ładowności 600kg i mniej...i tylko po kraju da się tym jeździć

: czwartek, 15 kwietnia 2010, 22:08
autor: Maciek
Mnie o to nie pytaj. Wiem co klienci zamawiają i kupują. Tak było i jest. Samochod wyjeżdża z ładownością 900kg a ze wzgledu na mocne zawieszenie (z bliźniakami właśnie) wozi po 1,5-2t na plecach.