Nowy Renault Master
Moderator: Grupa Moderatorów
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1297
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Modus
- Silnik: 2.0T + 1.2 16v
- Lokalizacja: WOT
Autko ładne i w końcu troche dodatków dla umilenia życia.
FOTELE!! w końcu normalne!!
Ale ta nawigacja w lusterku zbok
Ja nie wiem , czy to wpływ żab w diecie czy co??
że zabojady muszą tak to zrobić żeby podczas jazdy latać oczami po całym aucie ?
Co do napędu ... cos nie mam zaufania do auta dostawczego z silnikiem poniżej 2,5l
Tak jak PSA ma problemy z trwałością swoich 2,3l praktycznie 300000 to max.
merc ze swoimi 2,2l też mistrzem nie jest.
Ale oni maja do wyboru jednoski 3,0L
I chcac auto z trwałym silnikem wybiore 3,0litrowca.
A tu reno zostawia nam tylko 2,3l do wyboru .
A co zabudowami kontener ,planeka, chłodni czy L3H3
Nie wróże przy tych opcjach zbyt długiego żywota takiej jednostki.
Aż dziw że reno pozbył się tak dobrze działajacej jednostki.
Do tego świadomośc że ten silnik jest tylko rozwinieciem konstrukcji znanej jako 2,2 .
Zpewnością oszczedności są ...ale czy chytry nie traci dwa razy??
FOTELE!! w końcu normalne!!
Ale ta nawigacja w lusterku zbok
Ja nie wiem , czy to wpływ żab w diecie czy co??
że zabojady muszą tak to zrobić żeby podczas jazdy latać oczami po całym aucie ?
Co do napędu ... cos nie mam zaufania do auta dostawczego z silnikiem poniżej 2,5l
Tak jak PSA ma problemy z trwałością swoich 2,3l praktycznie 300000 to max.
merc ze swoimi 2,2l też mistrzem nie jest.
Ale oni maja do wyboru jednoski 3,0L
I chcac auto z trwałym silnikem wybiore 3,0litrowca.
A tu reno zostawia nam tylko 2,3l do wyboru .
A co zabudowami kontener ,planeka, chłodni czy L3H3
Nie wróże przy tych opcjach zbyt długiego żywota takiej jednostki.
Aż dziw że reno pozbył się tak dobrze działajacej jednostki.
Do tego świadomośc że ten silnik jest tylko rozwinieciem konstrukcji znanej jako 2,2 .
Zpewnością oszczedności są ...ale czy chytry nie traci dwa razy??
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1297
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Modus
- Silnik: 2.0T + 1.2 16v
- Lokalizacja: WOT
powiem tak - jeździć nie jeździłem, ale widziałem kilka razy i mam wrażenie, że to bardziej zabawka niż auto do zarabiania z wyglądu
a motory - cóż, mój 2,5 TDI w VW ma blisko 1,5mln km...ojca 2.8 przez 2 lata był już 3-4 razy rozbierany i składany...a nowe silniki Merca to praktycznie to co w poprzedniku w 211 z tym, że mają dołożoną turbinę i coś zmienione we wtryskach etc. i notorycznie głowice lecą i tłoki wychodzą, bo silnik nie wytrzymuje...
a motory - cóż, mój 2,5 TDI w VW ma blisko 1,5mln km...ojca 2.8 przez 2 lata był już 3-4 razy rozbierany i składany...a nowe silniki Merca to praktycznie to co w poprzedniku w 211 z tym, że mają dołożoną turbinę i coś zmienione we wtryskach etc. i notorycznie głowice lecą i tłoki wychodzą, bo silnik nie wytrzymuje...
za duży obrazek
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
Z sś.pl
Renault Polska poinformowało Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze nowego, dostawczego modelu Master III generacji mogą być niebezpieczne dla użytkowników. Dla samochodów przewidziano bezpłatną akcję serwisową.
Pierwsza usterka dotyczy Masterów, które zjechały z taśm produkcyjnych od początku okresu produkcji do 16 kwietnia br. W tych autach mogą powstać pęknięcia w czopie piasty, co w skrajnym przypadku może spowodować nawet oderwanie się lewego koła. W Polsce jest 78 pojazdów z tą wadą.
Natomiast wszystkie pojazdy powstałe do 9 lipca mogą posiadać wadliwe pasy bezpieczeństwa przednich foteli z powodu wadliwego montażu wsporników mocujących. Na polskim rynku sprzedano 177 egzemplarzy podejrzanych Masterów.
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
Bez przesady, poczytaj, jakie były akcje serwisowe w tym roku:
http://samochodyswiata.pl/viewtopic.php ... 64#p583664
Renault najgorzej nie wypada
http://samochodyswiata.pl/viewtopic.php ... 64#p583664
Renault najgorzej nie wypada
Nowy masterek. Super. Mnie się bardzo podoba. Kabina fajnie rozwiązana, schowki itd. silnik hm?? Które silniki się nie psują. Ciekawi mnie tylko jedna rzecz. Czy poprawili sprawność działania bocznych przesuwnych drzwi. Jak i w moim modelu tak i w nastepnym same drzwi sa bardzo ciężkie i szyny które są wykonane z lichego materiału bardzo szybko się deformują czego wynikiem są słynne wypadające lub spadające drzwi.
Re: Nowy Renault Master
Ciekaw jestem czy mojego jakaś wada fabryczna dotknie, mam nadzieje ze nie bo nie chce się włóczyć po serwisach. I tak już mi się salon Reno dał we znaki, nie wspomnę o firmie która mi robiła platformę
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1297
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Modus
- Silnik: 2.0T + 1.2 16v
- Lokalizacja: WOT
Re:
ale tu nie chodzi o psucie, a o żywotność i...no i głównie o tę teoretyczną moc, bo ona nie w silniku tylko w tych czipach krzemowych musi byćfigop pisze:(...)
silnik hm?? Które silniki się nie psują.
mój ma 150KM, ale tego wcale nie czuć, zwłaszcza załadowanym...co górka to 4 a nawet 3kę trzeba wbijać i modlić się o szybki koniec podjazdu...
MOCY PRZYBYWAJ - nowy synonim Mastera :|
za duży obrazek