iparts></a>
<a href= francuskie

Nowy Renault Master

Moderator: Grupa Moderatorów

Awatar użytkownika
Maciek R4
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1296
Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
Renault: Espace IV + Scenic I
Silnik: 2.0T + 1.6 16v
Lokalizacja: WOT

Post autor: Maciek R4 »

i tak będzie się działo dopóki u nas się "maluchów" ważyć nie zacznie na taką skalę jak zagramanicą, gdzie praktycznie 1 na 3 kursy lądowałem na wadze, czy to w Austrii czy u Włocha...
za duży obrazek

TUPTUŚ

Post autor: TUPTUŚ »

Autko ładne i w końcu troche dodatków dla umilenia życia.
FOTELE!! w końcu normalne!!
Ale ta nawigacja w lusterku zbok
Ja nie wiem , czy to wpływ żab w diecie czy co??
że zabojady muszą tak to zrobić żeby podczas jazdy latać oczami po całym aucie ?
Co do napędu ... cos nie mam zaufania do auta dostawczego z silnikiem poniżej 2,5l
Tak jak PSA ma problemy z trwałością swoich 2,3l praktycznie 300000 to max.
merc ze swoimi 2,2l też mistrzem nie jest.
Ale oni maja do wyboru jednoski 3,0L
I chcac auto z trwałym silnikem wybiore 3,0litrowca.
A tu reno zostawia nam tylko 2,3l do wyboru .
A co zabudowami kontener ,planeka, chłodni czy L3H3
Nie wróże przy tych opcjach zbyt długiego żywota takiej jednostki.
Aż dziw że reno pozbył się tak dobrze działajacej jednostki.
Do tego świadomośc że ten silnik jest tylko rozwinieciem konstrukcji znanej jako 2,2 .
Zpewnością oszczedności są ...ale czy chytry nie traci dwa razy??

Awatar użytkownika
Maciek R4
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1296
Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
Renault: Espace IV + Scenic I
Silnik: 2.0T + 1.6 16v
Lokalizacja: WOT

Post autor: Maciek R4 »

powiem tak - jeździć nie jeździłem, ale widziałem kilka razy i mam wrażenie, że to bardziej zabawka niż auto do zarabiania z wyglądu :/

a motory - cóż, mój 2,5 TDI w VW ma blisko 1,5mln km...ojca 2.8 przez 2 lata był już 3-4 razy rozbierany i składany...a nowe silniki Merca to praktycznie to co w poprzedniku w 211 z tym, że mają dołożoną turbinę i coś zmienione we wtryskach etc. i notorycznie głowice lecą i tłoki wychodzą, bo silnik nie wytrzymuje...
za duży obrazek

Jaski

Post autor: Jaski »

ja prawdopodobnie za parę dni będę miał okazję przetestować bliźniaka mastera czyli movano... opiszę co i jak ;)

auto duuużo lepiej wygląda na żywo niż na zdjęciach!

06marcin

Post autor: 06marcin »

mnie się podoba całkiem fajna linia

Kogucik
Oklejony
Oklejony
Posty: 361
Rejestracja: niedziela, 3 października 2010, 13:21
Renault: jest
Silnik: z przodu
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Kogucik »

Wygląda ciekawie ;)
Prawdopodobnie od lipca będę miał taką służbówkę, silnik pewno najsłabszy, ale zdam relacje jak coś :P

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Z sś.pl
Renault Polska poinformowało Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze nowego, dostawczego modelu Master III generacji mogą być niebezpieczne dla użytkowników. Dla samochodów przewidziano bezpłatną akcję serwisową.

Pierwsza usterka dotyczy Masterów, które zjechały z taśm produkcyjnych od początku okresu produkcji do 16 kwietnia br. W tych autach mogą powstać pęknięcia w czopie piasty, co w skrajnym przypadku może spowodować nawet oderwanie się lewego koła. W Polsce jest 78 pojazdów z tą wadą.

Natomiast wszystkie pojazdy powstałe do 9 lipca mogą posiadać wadliwe pasy bezpieczeństwa przednich foteli z powodu wadliwego montażu wsporników mocujących. Na polskim rynku sprzedano 177 egzemplarzy podejrzanych Masterów.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Manwe

Post autor: Manwe »

i znowu będzie ze Renie są słabej jakości mogli by przytrzymać tych monterów trochę, chociaż piasta to pewnie wina zewnętrznego podwykonawcy cry

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Bez przesady, poczytaj, jakie były akcje serwisowe w tym roku:
http://samochodyswiata.pl/viewtopic.php ... 64#p583664
Renault najgorzej nie wypada ;)
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Manwe

Post autor: Manwe »

wiem ale żeby nówka autko prosto z fabryki tak samo było z koleosami(w tym z moim)
i tak je kocham ale mogli by troszeczkę jeszcze nad tym przysiąść

z drugiej strony przynajmniej nie jest to tsi/tfsi które po paru tysiącach może zacząć piszczeć i nic z tym nie zrobią viva

figop

Post autor: figop »

Nowy masterek. Super. Mnie się bardzo podoba. Kabina fajnie rozwiązana, schowki itd. silnik hm?? Które silniki się nie psują. Ciekawi mnie tylko jedna rzecz. Czy poprawili sprawność działania bocznych przesuwnych drzwi. Jak i w moim modelu tak i w nastepnym same drzwi sa bardzo ciężkie i szyny które są wykonane z lichego materiału bardzo szybko się deformują czego wynikiem są słynne wypadające lub spadające drzwi.

stopx

Re: Nowy Renault Master

Post autor: stopx »

Ciekaw jestem czy mojego jakaś wada fabryczna dotknie, mam nadzieje ze nie bo nie chce się włóczyć po serwisach. I tak już mi się salon Reno dał we znaki, nie wspomnę o firmie która mi robiła platformę :/

Awatar użytkownika
Maciek R4
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1296
Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
Renault: Espace IV + Scenic I
Silnik: 2.0T + 1.6 16v
Lokalizacja: WOT

Re:

Post autor: Maciek R4 »

figop pisze:(...)
silnik hm?? Które silniki się nie psują.
ale tu nie chodzi o psucie, a o żywotność i...no i głównie o tę teoretyczną moc, bo ona nie w silniku tylko w tych czipach krzemowych musi być

mój ma 150KM, ale tego wcale nie czuć, zwłaszcza załadowanym...co górka to 4 a nawet 3kę trzeba wbijać i modlić się o szybki koniec podjazdu...

MOCY PRZYBYWAJ - nowy synonim Mastera :|
za duży obrazek

ODPOWIEDZ