iparts></a>
<a href= francuskie

Renault Vel Satis - tania limuzyna,niewypał Reno

Moderator: Grupa Moderatorów

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Nawet jeśli nie, to jak już się trafi na sprawne 3.0dCi, wystarczy sprawdzić misę olejową ... jak jest standardowa, wymienić na większą (tak właśnie "naprawiali" tą wadę).
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
xXZENXx
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: sobota, 19 grudnia 2009, 14:29
Renault: R19 SCENIC1 i 2
Silnik: 1_7 1_6 1_9 dci
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Kontakt:

Post autor: xXZENXx »

niestety wadą konstrukcyjna tego silnika Podobno!!!! było to że tłok za nisko schodził
i pierścienie wywalał a ile w tym prawdy to wiedza tylko mechanicy którzy to robili

a propos nie porównuje wersalki do r19 tylko do kosztów jakie kolega poniósł
w czym jesteś tym się stajesz
jak sie kasa znajdzie to....
http://www.youtube.com/watch?v=g-NopML2 ... re=related

Szeryf

Post autor: Szeryf »

Jak dla mnie Velsatis to świetne autko. Wysoki komfort za małe pieniądze, niestety topowa jednostka była wadliwa. Ale 2.2 dCi też już wystarczy do jazdy. Ja osobiście bardzo chciałbym mieć to auto.

Robiq

Post autor: Robiq »

Witam
Ja jezdze od 2 lat "Vieskiem" (tak go ochrzcilem) z silnikiem 3.0dV6 i gdyby nie koszmar ze skrzynia biegow ASB i jej regeneracja to pewnie bym niechcial tego autka zmieniac
Jak na razie na silnik specjalnie nie moge nazekac, po tym jak go kupilem dziwnie kopcil i w ASO we Francji powiedzieli ze to EGR (gowno proada w sumie). Okazalo sie ze waz do turbo byl peknietyi to dlatego kopcil a przy okazji zamulil caly EGR
Czyscic EGR nie podjal sie nikt a nowy prawie 2 tys PLN plus wymiana, narazie troche go przedmuchalem na trasie i jest spoko.
Generalnie moge polecic to auto Nie jest ekonomiczne ani w spalaniu (srednio 9L trasa i 15L maisto) ani w serwisowaniu ale wygoda podrozowania i bezpieczenstwo nie ma jak dla mnie narazie rownych. Na dzien dzisiejszy jedyna sprawa ktora mnie irytuje jak wisadam do tego auto to skrzynia ktora pracuje od 1 do 3 nie tak jak ja sobie wyobrazalem ze powinna. Pomijam fakt ze zamykania schowkow i czesc elektroniki swiruje tak jak w kazdym innym Renault z tego okresu (Mailem dwie Laguny i Megane).
Jakby ktos chcialby sie czegos dowiedziec na temat Vieska to zaraszam.
Pozdro

ODPOWIEDZ