Pewnie niektórym temat znany, ale tak w ramach ciekawostek
Kliknij żeby przeczytać
Ciekawy artykuł z interii
Moderator: Grupa Moderatorów
- pwiktorczyk
- OpiekunGrupy
- Posty: 157
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:41
- Renault: Laguna 2
- Silnik: 1897
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Ciekawy artykuł z interii
Pozdrawiam Przemek_W GLIWICE
Laguna 2ph1 1.9dci 01' ex:Laguna 1ph2 2.0+LPG 98',R19 ph2 1.7+LPG 93'
mobile: 505058112 CB: #19
Laguna 2ph1 1.9dci 01' ex:Laguna 1ph2 2.0+LPG 98',R19 ph2 1.7+LPG 93'
mobile: 505058112 CB: #19
- Pereira
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:31
- Renault: R5 Alpine Turbo
- Silnik: 1400
- Lokalizacja: Poddębice
Osobiście niezbyt lubię Fiata. Fakt, mam jednego youngtimera tej marki, ale nowego auta chyba bym raczej nie kupił.
Mimo pewnej niechęci do Fiuta muszę uczciwie przyznać, że np. Ferrari wejście pod skrzydła koncernu z Turynu akurat nie zaszkodziło. Jedna z moich najbardziej ulubionych marek- Alfa Romeo- również dzięki temu wyszła z kłopotów. Choć to już nie ta sama Alfa... Ale na świecie nie ma już miejsca na takie auta jak model 75
Przejęcie kontroli nie oznacza tak naprawdę tragedii. Właścicielem Lamborghini była przez jakiś czas bodaj indyjska firma, co nie miało właściwie większego wpływu na produkcję.
Jeśli potencjalni nowi właściciele podejdą do tego rozsądnie, to może to wyjść obu firmom na korzyść.
Mimo pewnej niechęci do Fiuta muszę uczciwie przyznać, że np. Ferrari wejście pod skrzydła koncernu z Turynu akurat nie zaszkodziło. Jedna z moich najbardziej ulubionych marek- Alfa Romeo- również dzięki temu wyszła z kłopotów. Choć to już nie ta sama Alfa... Ale na świecie nie ma już miejsca na takie auta jak model 75
Przejęcie kontroli nie oznacza tak naprawdę tragedii. Właścicielem Lamborghini była przez jakiś czas bodaj indyjska firma, co nie miało właściwie większego wpływu na produkcję.
Jeśli potencjalni nowi właściciele podejdą do tego rozsądnie, to może to wyjść obu firmom na korzyść.
Youngtimer Racers Club
Z tego co doczytałem w innym miejscu przejęcie C przez F ma związek z długofalowym programem proekologicznym promowanym przez Obamę.
Wyobraźcie sobie, że oni wreszcie zauwazyli, iż 5% populacji ziemi pochłania 25% wydobycia ropy
Jako że Fiat jest (w usa) znany głównie z produkcji małych, oszczędnych samochodów było to jednym z ważniejszych argumentów za udzieleniem zgody na przejęcie.
Inaczej mówiąc - rząd USA wpadł na pomysł, aby przekonać hamerykanów do kupowania i przesiadania się na mniej paliwożerne autka celem zmniejszenia emisji spalin i zużycia paliw kopalnych. Między wierszami - oszczędne autko zachęci hamerykanów do kupna w dobie (znów) drożejącego paliwa.
Oczywiście nie można wprowadzić na ich rynek marki europejskiej z segmentu A-C, bo oni tego po prostu nie kupią (amerykańskie z natury jest lepsze, jeśli fakty świadczą o czymś innym - tym gorzej dla faktów). Musi to byc ich rodzima marka i Fiat ma po prostu pomóc C. w projektowaniu i produkcji takich właśnie autek.
Znając podejście amerykanów do projektowania samochodów to może być ciekawe zjawisko - pierwszy zwrotny samochód z usa. Technologię skrzypiącego plastiku już mają, więc tu będzie łatwiej
Wyobraźcie sobie, że oni wreszcie zauwazyli, iż 5% populacji ziemi pochłania 25% wydobycia ropy
Jako że Fiat jest (w usa) znany głównie z produkcji małych, oszczędnych samochodów było to jednym z ważniejszych argumentów za udzieleniem zgody na przejęcie.
Inaczej mówiąc - rząd USA wpadł na pomysł, aby przekonać hamerykanów do kupowania i przesiadania się na mniej paliwożerne autka celem zmniejszenia emisji spalin i zużycia paliw kopalnych. Między wierszami - oszczędne autko zachęci hamerykanów do kupna w dobie (znów) drożejącego paliwa.
Oczywiście nie można wprowadzić na ich rynek marki europejskiej z segmentu A-C, bo oni tego po prostu nie kupią (amerykańskie z natury jest lepsze, jeśli fakty świadczą o czymś innym - tym gorzej dla faktów). Musi to byc ich rodzima marka i Fiat ma po prostu pomóc C. w projektowaniu i produkcji takich właśnie autek.
Znając podejście amerykanów do projektowania samochodów to może być ciekawe zjawisko - pierwszy zwrotny samochód z usa. Technologię skrzypiącego plastiku już mają, więc tu będzie łatwiej
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)