[2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
Moderator: Grupa Moderatorów
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
We Francji, u nas będzie taniej bo nikt tego nie kupi
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
Ogólnie totalna porażka całej nowej linii, stylistka cofa markę o parę lat do tyłu. Dla mnie Renault się skończyło
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2344
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
Voniu, ale jak by utrzymali ten trend, to może cofnęli by się do naprawdę dobrej motoryzacji
Obliczone na lukakatorze
Obliczone na lukakatorze
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
Ojejku, jak ja bym tak chciał
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
-
- Forumowicz
- Posty: 220
- Rejestracja: czwartek, 14 lipca 2016, 09:03
- Renault: Koleos II
- Silnik: 2,0 DCI 175km
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
A w Kolesiu w Korei multimedia zmienili tylko zdjęcia nie mogę dołożyć.
-
- Forumowicz
- Posty: 220
- Rejestracja: czwartek, 14 lipca 2016, 09:03
- Renault: Koleos II
- Silnik: 2,0 DCI 175km
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
O Rafale jest nowy wątek, więc tam zapraszam
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem + cennik
RENAULT PUBLIKUJE CENY NOWEGO ESPACE
Nowe Renault Espace to w 100% hybrydowy samochód, oferujący do 1100 km zasięgu z pełnym bakiem, system 4Control advanced od wersji esprit Alpine (druga wersja wyposażenia) oraz system multimedialny openR link i 32 systemy wspomagania prowadzenia. Cena nowego Renault Espace E-Tech full hybrid na rynku polskim zaczyna się od 192 900 zł.
Od dziś można składać zamówienia na Nowego Renault Espace. Nowe Renault Espace z silnikiem E-Tech full hybrid 200 można zamówić w cenie 192 900 zł (w wersji wyposażenia techno), 206 900 zł (w wersji esprit Alpine) oraz 216 900 zł (w wersji iconic).
Nowy Espace, z napędem E-Tech full hybrid o mocy 200 KM zużywa 4,6 l na 100 km w cyklu mieszanym WLTP. Oszczędność ta pozwala na uzyskanie zasięgu do 1100 km. Nowy Espace plasuje się wśród samochodów o największym zasięgu i najniższej emisji CO2 w segmencie za sprawą napędu hybrydowego E-Tech full hybrid o mocy 200 KM, w połączeniu z automatyczną wielotrybową skrzynią biegów. Wysokie osiągi zapewniają radość z jazdy bez żadnych ograniczeń. Przyjemność prowadzenia dodatkowo zwiększają systemy MULTI-SENSE i 4Control advanced najnowszej generacji.
Samochód zapewnia 80% jazdy w trybie elektrycznym po mieście*1, do 1100 km zasięgu, od 7 do 5 miejsc i do 777 l pojemności bagażnika*2 oraz system openR link, który pozwala cieszyć się najlepszymi połączonymi usługami My Renault i Google*3, a także 39 dostępnymi aplikacjami.
1 Czas jazdy w trybie elektrycznym zależy od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy (źródło wewnętrzne Renault, 2022).
2 W zależności od wersji.
3 Google, Google Maps, Google Play jest znakiem marki Google LLC.
źródło RenaultPL
Nowe Renault Espace to w 100% hybrydowy samochód, oferujący do 1100 km zasięgu z pełnym bakiem, system 4Control advanced od wersji esprit Alpine (druga wersja wyposażenia) oraz system multimedialny openR link i 32 systemy wspomagania prowadzenia. Cena nowego Renault Espace E-Tech full hybrid na rynku polskim zaczyna się od 192 900 zł.
Od dziś można składać zamówienia na Nowego Renault Espace. Nowe Renault Espace z silnikiem E-Tech full hybrid 200 można zamówić w cenie 192 900 zł (w wersji wyposażenia techno), 206 900 zł (w wersji esprit Alpine) oraz 216 900 zł (w wersji iconic).
Nowy Espace, z napędem E-Tech full hybrid o mocy 200 KM zużywa 4,6 l na 100 km w cyklu mieszanym WLTP. Oszczędność ta pozwala na uzyskanie zasięgu do 1100 km. Nowy Espace plasuje się wśród samochodów o największym zasięgu i najniższej emisji CO2 w segmencie za sprawą napędu hybrydowego E-Tech full hybrid o mocy 200 KM, w połączeniu z automatyczną wielotrybową skrzynią biegów. Wysokie osiągi zapewniają radość z jazdy bez żadnych ograniczeń. Przyjemność prowadzenia dodatkowo zwiększają systemy MULTI-SENSE i 4Control advanced najnowszej generacji.
Samochód zapewnia 80% jazdy w trybie elektrycznym po mieście*1, do 1100 km zasięgu, od 7 do 5 miejsc i do 777 l pojemności bagażnika*2 oraz system openR link, który pozwala cieszyć się najlepszymi połączonymi usługami My Renault i Google*3, a także 39 dostępnymi aplikacjami.
1 Czas jazdy w trybie elektrycznym zależy od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy (źródło wewnętrzne Renault, 2022).
2 W zależności od wersji.
3 Google, Google Maps, Google Play jest znakiem marki Google LLC.
źródło RenaultPL
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.