iparts></a>
<a href= francuskie

Dzieje pewnego serwisu.. (NAZARUK)

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
G-Boy

Dzieje pewnego serwisu.. (NAZARUK)

Post autor: G-Boy »

Od jakiegos czasu czytam sobie dla potrzeb org zlotu..forum Dacii.. Ostatnimi czasy pojawil sie dosc ciekawy temat do ktorego poczytania zachecam.. (czyli kwiatki ze stajnie "jakie to aso jest madre") .

Oto link do watku: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic ... sc&start=0

A tu podaje link do bloga , ktorego prowadzenia podjal sie jeden z klientow tegoz serwisu... Jestem bardzo ciekaw co z tego wyniknie ;)

http://nazarukserwis.bloog.pl/?ticaid=67c33

lupo

Post autor: lupo »

Poniewaz mam sporo powiazan z daciaklub.pl jakby co moge pomoc w komunikacji miedzyklubowej :)

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

fajna sprawa i chociaż daćki nie posiadam, chętnie temat obserwuję ...
A co do związku Renault-Dacia w sprawie polskich serwisów, dobry pomysł Adamie ... myślę, że można taką akcję zorganizować. Fakt, ASO Grudziądz jest niesamowicie przyjazne i miłe, ale to co czasem tutaj czytam, przerasta wszelkie możliwości.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

G-Boy

Post autor: G-Boy »

lupo pisze:jakby co moge pomoc w komunikacji miedzyklubowej :)
Ok. Zatem dopisuje Twoja 0,7 do listy pomocy naukowych na zlot :P Bedziem rozbudowywac browar komunikacje :D

Awatar użytkownika
Pereira
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:31
Renault: R5 Alpine Turbo
Silnik: 1400
Lokalizacja: Poddębice

Post autor: Pereira »

Bardzo rzadko do Was zaglądam, dlatego odkopuję temat: sam prowadzę niewielką firmę handlową i wiem jedno: to klient mnie utrzymuje! On płaci moje rachunki, On kupuje klamoty do moich starych aut. I to ja muszę o Niego dbać! Nie mogę sobie pozwolić na olewanie dobroczyńcy! Robię to, ponieważ tak powinno być, ale poza tym taka polityka na dłuższą metę się po prostu opłaca! Lepiej uznać dziesięć słabo uzasadnionych reklamacji niż zlekceważyć jedną naprawdę poważną. Niewidzialna ręka rynku usuwa takich "Buisnessmanów z Bożej łaski". I bardzo dobrze!
Youngtimer Racers Club

Awatar użytkownika
Maciek R4
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1296
Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
Renault: Espace IV + Scenic I
Silnik: 2.0T + 1.6 16v
Lokalizacja: WOT

Post autor: Maciek R4 »

Pereira pisze:Bardzo rzadko do Was zaglądam, dlatego odkopuję temat: sam prowadzę niewielką firmę handlową i wiem jedno: to klient mnie utrzymuje! On płaci moje rachunki, On kupuje klamoty do moich ... aut. I to ja muszę o Niego dbać! Nie mogę sobie pozwolić na olewanie dobroczyńcy...
dobrze Cię rozumiem - prowadzę firmę transportową i dla starych klientów potrafię, mimo swojej zasady 2-3 dni wyprzedzenia w zamawianiu auta, zrobić wyjątek i pojechać z dnia na dzień - ale wydaje mi się, że tylko osoba prowadząca własny biznes lub mająca styczność z taką osobą (bez obrażania nikogo) może to zrozumieć...a partacze z aso, to wg mnie ludzie niezbyt rozgarnięci...oczywiście nie ze wszystkich ASO :)
za duży obrazek

lupo

Post autor: lupo »

Dokladnie mam takie same odczucia jak Maciek R4. Sam dla klientow nieraz poswiecam swoj wolny czas, robie cos po kosztach itd. A czlowieka to wszedzie duze firmy traktuja jak ...

Co do ASO - sam sie niedlugo przekonam jak mnie potraktuja. Auto mialo kolizje i bede zlecal ASO naprawe..

Awatar użytkownika
arek
Oklejony
Oklejony
Posty: 231
Rejestracja: niedziela, 25 maja 2008, 23:02
Renault: Safrane PHII Twingo2
Silnik: 2.5 20V 1.2 16V
Lokalizacja: Lublin

Post autor: arek »

Nazaruk Service - jeden z dwóch w Lublinie ASO Renault. Osobiście byłem tam jeden raz i to po duperelkę ;)
Nic dziwnego, że Ci, którzy zakupili tam samochody jeżdżą na przeglądy gwarancyjne ( i pogwarancyjne) do konkurencyjnej Carrary lol
Widząc ramki do tablic z reklamą sprzedawcy, jak tez naklejki na szybach aut, które zajeżdżają do Carrary, niejednokrotnie z ciekawości pytałem ludzi dlaczego tutaj, a nie tam gdzie kupili ?
Niektórzy tylko machali rękami, inni mówili niecenzuralne wyrazy i dziwnie się robili nerwowi ;)
Wiadomo, że nie ma idealnej ASO, bo w każdej zdarzają się różne wpadki, ale coś jednak musi być "na rzeczy", że akurat ten Autoryzowany Dealer tak traktuje klientów.
Ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej :)
http://www.renaultsafrane.eu

Awatar użytkownika
Pereira
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:31
Renault: R5 Alpine Turbo
Silnik: 1400
Lokalizacja: Poddębice

Post autor: Pereira »

Tak sobie myślę: czy w ramach forum nie dałoby się zrobić czegoś w rodzaju zestawienia/ oceny pracy serwisów i salonów? Coś na zasadzie na której w necie oceniane są np. poszczególne modele aut. Każdy użytkownik forum mógłby wejść i w punktach ocenić pracę wyżej wymienionych? Krótko, jasno i zwięźle. Myślę, że byłoby to dużą pomocą dla forumowiczów, a także formą presji na usługodawców.
To taka luźna sugestia...
Youngtimer Racers Club

G-Boy

Post autor: G-Boy »

Ale cos takiego juz jest na forum :) dzial warsztaty

Awatar użytkownika
Pereira
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:31
Renault: R5 Alpine Turbo
Silnik: 1400
Lokalizacja: Poddębice

Post autor: Pereira »

Ups... nie zauważyłem. Sorki!
Youngtimer Racers Club

ODPOWIEDZ