MEGANE eVISION [2021] - eTech
Moderator: Grupa Moderatorów
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6059
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
MEGANE eVISION [2021] - eTech
MÉGANE eVISION - przyszłość samochodu elektrycznego.
Renault jest czołowym francuskim producentem samochodów na świecie i pomimo bogatej historii sięgającej ponad 120 lat, firma nieustannie patrzy w przyszłość i wprowadza innowacje. Wiele zmieniających się wyzwań technologicznych, społecznych i środowiskowych, przed którymi stoi przemysł samochodowy, jest siłą napędową rozwoju Renault.
W ciągu ostatnich kilku lat samochody weszły na zupełnie nowy poziom. Tam, gdzie kiedyś były prostym środkiem transportu, teraz stały się współdzielonym rozwiązaniem mobilnym z coraz większą zintegrowaną technologią na pokładzie. Renault od dawna jest świadome tej zmiany i na początku tego roku zaprojektowało nową i innowacyjną koncepcję zwaną Renault MORPHOZ - wszechstronny, modułowy i autonomiczny elektryczny samochód koncepcyjny, który podkreśla nowe formy mobilności.
Dziś Renault otwiera nowy rozdział w historii marki, przedstawiając Megane eVision, innowacyjny samochód pokazowy, który jest nie tylko wizjonerski, ale także ambitny. Zapowiada najnowszą linię pojazdów elektrycznych, opartą na całkowicie nowej modułowej platformie CMF EV.
Mégane eVision w pełni wykorzystuje to, co ma do zaoferowania nowa platforma zaprojektowana przez Alliance. Ten dynamiczny hatchback wyposażony jest w jeden z najcieńszych akumulatorów na rynku i nowy ultra kompaktowy układ napędowy zapewniający większą przestronność. Jego wyrafinowane cechy i sygnatura świetlna podkreślają nowoczesny wygląd samochodu, który łamie dotychczasowe kodeksy pojazdów elektrycznych, jeśli chodzi o użytkowanie, wielkość i design, a także efektywność energetyczną.
Ten pojazd jutra wkrótce stanie się rzeczywistością, a model produkcyjny tego pokazowego samochodu ma zostać wprowadzony w 2021 roku.
źródło RenaultPl
tłumaczenie Google
Renault jest czołowym francuskim producentem samochodów na świecie i pomimo bogatej historii sięgającej ponad 120 lat, firma nieustannie patrzy w przyszłość i wprowadza innowacje. Wiele zmieniających się wyzwań technologicznych, społecznych i środowiskowych, przed którymi stoi przemysł samochodowy, jest siłą napędową rozwoju Renault.
W ciągu ostatnich kilku lat samochody weszły na zupełnie nowy poziom. Tam, gdzie kiedyś były prostym środkiem transportu, teraz stały się współdzielonym rozwiązaniem mobilnym z coraz większą zintegrowaną technologią na pokładzie. Renault od dawna jest świadome tej zmiany i na początku tego roku zaprojektowało nową i innowacyjną koncepcję zwaną Renault MORPHOZ - wszechstronny, modułowy i autonomiczny elektryczny samochód koncepcyjny, który podkreśla nowe formy mobilności.
Dziś Renault otwiera nowy rozdział w historii marki, przedstawiając Megane eVision, innowacyjny samochód pokazowy, który jest nie tylko wizjonerski, ale także ambitny. Zapowiada najnowszą linię pojazdów elektrycznych, opartą na całkowicie nowej modułowej platformie CMF EV.
Mégane eVision w pełni wykorzystuje to, co ma do zaoferowania nowa platforma zaprojektowana przez Alliance. Ten dynamiczny hatchback wyposażony jest w jeden z najcieńszych akumulatorów na rynku i nowy ultra kompaktowy układ napędowy zapewniający większą przestronność. Jego wyrafinowane cechy i sygnatura świetlna podkreślają nowoczesny wygląd samochodu, który łamie dotychczasowe kodeksy pojazdów elektrycznych, jeśli chodzi o użytkowanie, wielkość i design, a także efektywność energetyczną.
Ten pojazd jutra wkrótce stanie się rzeczywistością, a model produkcyjny tego pokazowego samochodu ma zostać wprowadzony w 2021 roku.
źródło RenaultPl
tłumaczenie Google
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- edwardo
- Bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: sobota, 22 grudnia 2018, 07:50
- Renault: captur 2018
- Silnik: 0,9
Re: MEGANE eVISION [2021]
wózek golfowy jest bardziej praktyczny! Szczególnie w wyjazdach na działkę
obecnie-renault Captur 0.9 2018
poprzednie- fiat 126P, skoda Favorit, hyundai Akcent, renault Megan Clasic, renault Laguna, renault Modus 1,4 16V
poprzednie- fiat 126P, skoda Favorit, hyundai Akcent, renault Megan Clasic, renault Laguna, renault Modus 1,4 16V
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2341
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MEGANE eVISION [2021]
Wszystko ślicznie pięknie, ale w naszych aktualnych realiach to jest samochód na węgiel niestety.
obliczone na lukakatorze
obliczone na lukakatorze
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6059
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: MEGANE eVISION [2021]
A w DE myślisz, że jest inaczej? Przecież tam też znaczna część prądu jest z węgla.patrys4891 pisze: ↑piątek, 23 października 2020, 21:38 Wszystko ślicznie pięknie, ale w naszych aktualnych realiach to jest samochód na węgiel niestety.
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2341
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MEGANE eVISION [2021]
Ale jednak u nas prąd jest praktycznie wyłącznie z węgla.
Wiem że są wiatraki, są fotowoltaiki... Tylko jaki to procent.
Żeby nie było, widzę wiele zalet samochodów elektrycznych, ale niech ten prąd nie będzie z węgla.
obliczone na lukakatorze
Wiem że są wiatraki, są fotowoltaiki... Tylko jaki to procent.
Żeby nie było, widzę wiele zalet samochodów elektrycznych, ale niech ten prąd nie będzie z węgla.
obliczone na lukakatorze
-
- Bywalec
- Posty: 10
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2018, 20:18
- Renault: Grand Modus
- Silnik: 1.2 TCe
- Lokalizacja: Opole
Re: MEGANE eVISION [2021]
https://www.largus.fr/actualite-automob ... SQcybk7GxM
W skrócie- CEO Renault zapowiedział, że mimo zakończenia produkcji obecnego Scenica w 2022 firma nie przewiduje uśmiercenia nazwy. Logo Scenic ma nosić elektryczny crossover, większy od MeganE Vision, konkurujący m.in. z VW ID.4 i Skodą Enyaq (odpowiednik Nissana Ariya)
W skrócie- CEO Renault zapowiedział, że mimo zakończenia produkcji obecnego Scenica w 2022 firma nie przewiduje uśmiercenia nazwy. Logo Scenic ma nosić elektryczny crossover, większy od MeganE Vision, konkurujący m.in. z VW ID.4 i Skodą Enyaq (odpowiednik Nissana Ariya)
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6059
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: MEGANE eVISION [2021]
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6059
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: MEGANE eVISION [2021]
Są już foty MeganE w kamuflażu. Wygląda całkiem całkiem, tylko szkoda, że to kolejny suvocrossocer
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- CarlosPL
- Forumowicz
- Posty: 133
- Rejestracja: sobota, 19 listopada 2016, 17:33
- Renault: Latitude Privilege
- Silnik: 2.0 DCi 150KM (M9R)
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6059
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: MEGANE eVISION [2021]
Renault przedstawia ceny Nowego Megane E-TECH elektrycznego. Ten symbol nowego świata i jednocześnie nowego świata samochodów elektrycznych jest elementem ekosystemu, w którym samochód pełni rolę platformy wyposażonej w zaawansowane oprogramowanie i zoptymalizowane aplikacje mobilne zapewniające użytkownikom nowe możliwości korzystania z samochodu. DOSTĘPNY W CENIE OD 154 390 ZŁOTYCH.
Zamówienia na Nowego Megane E-Tech elektrycznego można składać od lutego 2022 roku. Nowy model pojawi się w salonach w maju 2022 roku.
Nowy Megane E-TECH elektryczny zapewnia klientom zrównoważone i zoptymalizowane osiągi za rozsądną cenę. Poszczególne wersje w gamie zaspokajają potrzeby, zarówno codzienne, jak i wyjątkowe (np. wyjazdy weekendowe czy wakacyjne).
W Polsce samochód jest dostępny dla poziomu wyposażenia Equilibre, z akumulatorem trakcyjnym 40 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 130 KM w cenie 154 390 zł.
W przypadku poziomu wyposażenia Techno samochód jest dostępny z akumulatorem trakcyjnym 60 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 220 KM w cenie od 189 390 zł.
Decydując się na zakup Megane E-TECH elektrycznego, osoby fizyczne i przedsiębiorcy mają możliwość uzyskania bezzwrotnej dotacji w wysokości 18 750 zł lub 27 000 zł z programu rządowego „Mój elektryk”. Kwota dotacji 27 000 zł dotyczy osoby fizycznej posiadającej Kartę Dużej Rodziny lub przedsiębiorcy przy średniorocznym przebiegu wyższym niż 15 000 km.
Zawsze aktualne oprogramowanie
Megane E-TECH elektryczny to również szereg aplikacji mobilnych. Oferta obejmuje 5-letni abonament na pobieranie danych dla systemu OpenR Link. Stałą aktualizację danych gwarantuje bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania sprzętowego (Firmware Over-The-Air, inaczej FOTA).
Megane E-TECH elektryczny jest również objęty 2-letnią gwarancją z usługą assistance dostępną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu oraz 8-letnią gwarancją (lub do 160 000 km) na akumulator trakcyjny.
źródło RenaultPL
Zamówienia na Nowego Megane E-Tech elektrycznego można składać od lutego 2022 roku. Nowy model pojawi się w salonach w maju 2022 roku.
Nowy Megane E-TECH elektryczny zapewnia klientom zrównoważone i zoptymalizowane osiągi za rozsądną cenę. Poszczególne wersje w gamie zaspokajają potrzeby, zarówno codzienne, jak i wyjątkowe (np. wyjazdy weekendowe czy wakacyjne).
W Polsce samochód jest dostępny dla poziomu wyposażenia Equilibre, z akumulatorem trakcyjnym 40 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 130 KM w cenie 154 390 zł.
W przypadku poziomu wyposażenia Techno samochód jest dostępny z akumulatorem trakcyjnym 60 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 220 KM w cenie od 189 390 zł.
Decydując się na zakup Megane E-TECH elektrycznego, osoby fizyczne i przedsiębiorcy mają możliwość uzyskania bezzwrotnej dotacji w wysokości 18 750 zł lub 27 000 zł z programu rządowego „Mój elektryk”. Kwota dotacji 27 000 zł dotyczy osoby fizycznej posiadającej Kartę Dużej Rodziny lub przedsiębiorcy przy średniorocznym przebiegu wyższym niż 15 000 km.
Zawsze aktualne oprogramowanie
Megane E-TECH elektryczny to również szereg aplikacji mobilnych. Oferta obejmuje 5-letni abonament na pobieranie danych dla systemu OpenR Link. Stałą aktualizację danych gwarantuje bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania sprzętowego (Firmware Over-The-Air, inaczej FOTA).
Megane E-TECH elektryczny jest również objęty 2-letnią gwarancją z usługą assistance dostępną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu oraz 8-letnią gwarancją (lub do 160 000 km) na akumulator trakcyjny.
źródło RenaultPL
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6059
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: MEGANE eVISION [2021]
Nowy Megane E-Tech elektryczny otrzymał właśnie 5 gwiazdek Euro NCAP w testach przeprowadzonych zgodnie z obowiązującym w 2022 roku protokołem.
Nowy Megane uzyskał 85% w kategorii ochrona dorosłych, a dzięki konstrukcji, która zapewnia niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa, oraz siedmiu poduszkom powietrznym ochrona dzieci została oceniona na 88%. Wynik w kategorii ochrona pieszych wynosi 65%, a 79% przyznano za systemy podnoszące bezpieczeństwo.
Aby zapewnić użytkownikom najwyższy poziom bezpieczeństwa, nowy Megane E-Tech elektryczny, oprócz elementów ocenianych w testach Euro NCAP, jest także wyposażony w nowatorski system Fireman Access, który jest wynikiem ponad 10-letniej współpracy między Grupą Renault i francuskimi strażakami.
Na przedniej szybie nowego Megane E-Tech elektrycznego widnieje kod QR, umieszczony z myślą o ratownikach, którzy po przybyciu na miejsce wypadku mogą go zeskanować i szybko zorientować się, że jest to samochód z napędem elektrycznym. Kod QR daje dostęp do informacji o konstrukcji pojazdu (w tym m.in. o tym, gdzie znajdują się akumulator i poduszki powietrzne, które elementy można szybko i bezpiecznie rozciąć), co może skrócić czas uwolnienia rannego z samochodu aż o 15 minut!
System Fireman Access i kod QR to jedne z wielu rozwiązań, które zapewniają optymalny poziom bezpieczeństwa użytkownikom samochodów Renault. Zapewnienie bezpieczeństwa klientom na drodze i pracownikom w miejscu pracy to jeden z trzech głównych filarów (obok ekologicznej transformacji i inkluzywności) polityki Zrównoważonego Rozwoju (CSR) Grupy Renault, która jest wprowadzana w życie w ramach strategii Renaulution.
Nowy Megane uzyskał 85% w kategorii ochrona dorosłych, a dzięki konstrukcji, która zapewnia niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa, oraz siedmiu poduszkom powietrznym ochrona dzieci została oceniona na 88%. Wynik w kategorii ochrona pieszych wynosi 65%, a 79% przyznano za systemy podnoszące bezpieczeństwo.
Aby zapewnić użytkownikom najwyższy poziom bezpieczeństwa, nowy Megane E-Tech elektryczny, oprócz elementów ocenianych w testach Euro NCAP, jest także wyposażony w nowatorski system Fireman Access, który jest wynikiem ponad 10-letniej współpracy między Grupą Renault i francuskimi strażakami.
Na przedniej szybie nowego Megane E-Tech elektrycznego widnieje kod QR, umieszczony z myślą o ratownikach, którzy po przybyciu na miejsce wypadku mogą go zeskanować i szybko zorientować się, że jest to samochód z napędem elektrycznym. Kod QR daje dostęp do informacji o konstrukcji pojazdu (w tym m.in. o tym, gdzie znajdują się akumulator i poduszki powietrzne, które elementy można szybko i bezpiecznie rozciąć), co może skrócić czas uwolnienia rannego z samochodu aż o 15 minut!
System Fireman Access i kod QR to jedne z wielu rozwiązań, które zapewniają optymalny poziom bezpieczeństwa użytkownikom samochodów Renault. Zapewnienie bezpieczeństwa klientom na drodze i pracownikom w miejscu pracy to jeden z trzech głównych filarów (obok ekologicznej transformacji i inkluzywności) polityki Zrównoważonego Rozwoju (CSR) Grupy Renault, która jest wprowadzana w życie w ramach strategii Renaulution.
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- Tomasz555
- Bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: piątek, 26 lutego 2021, 13:00
- Renault: Kadjar
- Silnik: 1,3 tce 140
Re: MEGANE eVISION [2021] - eTech
Witam ,posiada ktoś z naszych już to auto ?