Nowe Renault Arkana, oryginalny SUV coupé Renault, pojawi się w Europie w wersji hybrydowej. Nowe Renault Arkana to samochód z charakterem, który łączy przyjemność z jazdy z komfortem, przestronnym wnętrzem i oryginalnym stylem. Wprowadza na rynek niespotykaną w tym segmencie ofertę napędów hybrydowych: napęd E-TECH Hybrid 140 KM i TCe 160 z układem miękkiej hybrydy 12V. Niepowtarzalna wersja R.S. Line eksponująca sportowy charakter i dynamikę modelu. Nowe Renault Arkana wejdzie do sprzedaży w pierwszym półroczu 2021.
Dynamiczny SUV coupé Renault z atletyczną sylwetką i imponującym pakietem zaawansowanych technologii pojawi się na rynku europejskim. Dostępny będzie także z napędem hybrydowym E-TECH i w niepowtarzalnej wersji R.S. Line, która przyciąga wzrok dynamicznym, wyróżniającym się designem.
Nowe Renault Arkana to udane połączenie płynnej i eleganckiej linii z solidną konstrukcją. Samochód przełamuje tradycyjne kanony obowiązujące na rynku SUV-ów w Europie i proponuje stylistykę nadwozia zarezerwowaną dotychczas dla marek premium. To pierwszy taki samochód oferowany poza segmentem premium. Nowa oferta uzupełnia i poszerza gamę kompaktowych modeli Renault (Megane, Kadjar, Scenic) o model z segmentu SUV-ów, który na całym świecie przeżywa dynamiczny rozwój.
Wnętrze Nowego Renault Arkana spełnia również potrzeby rodzin, które znajdą tu dużo miejsca dla pasażerów i na bagaże. Nowe Renault Arkana ma jedne z największych ekranów w segmencie, a miejsce kierowcy jest wyposażone w zaawansowane technologie z naciskiem na wysoką jakość i komfort.
Renault wprowadza na rynek niespotykaną w tym segmencie ofertę napędów hybrydowych: napęd E-TECH Hybrid 140 KM i TCe 160 z układem mild-hybrid 12V. Technologia E-TECH Hybrid, montowana w Clio, Capturze i Megane, to innowacyjne rozwiązanie, chronione ponad 150 patentami. Przy jego opracowaniu wykorzystano bogate doświadczenie grupy w zakresie samochodów elektrycznych i Formuły 1. Nowe Renault Arkana pojawi się w sprzedaży w Europie w pierwszym półroczu 2021.
źródło RenaultPL
Nowe Renault Arakana [2021], cennik
Moderator: Grupa Moderatorów
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nowe Renault Arakana [2021], cennik
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- Tomasz555
- Bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: piątek, 26 lutego 2021, 13:00
- Renault: Kadjar
- Silnik: 1,3 tce 140
Re: Nowe Renault Arakana na rynki Europejskie [2021]
Z przodu nowy captur z tyłu talizman
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Nowe Renault Arakana na rynki Europejskie [2021]
Renault wprowadza na rynek europejski Arkanę – sportowego SUV-a, który wyłamuje się z obowiązujących kanonów. Renault jest jednym z pierwszych producentów popularnych samochodów, który proponuje w Europie SUV-a o wyglądzie coupé. Dotychczas takie wersje oferowały głównie marki premium. Nowa oferta uzupełnia i poszerza gamę kompaktowych modeli Renault (Mégane, Kadjar) o model z segmentu SUV-ów klasy C, który na całym świecie przeżywa dynamiczny rozwój. Zamówienia na samochód będzie można składać od maja 2021 roku, a samochody pojawią się w salonach dealerskich już w czerwcu br. w wersji TCe i w lipcu w wersji E-TECH Hybrid.
Oferowany przez Renault model Arkana jest SUV-em nowej generacji, obdarzonym wyrazistą hybrydową osobowością, na którą składa się zarówno jego stylistyka, jak i napęd. Łączy wysoką, dającą poczucie pewności pozycję za kierownicą, wyjątkowo przestronne wnętrze i nadzwyczaj pojemny bagażnik z innowacyjnym, wyróżniającym się, sportowym stylem nadwozia. Jest prekursorem nowej wizji SUV-a, wzbudzającego silniejsze emocje i bardziej dynamicznego, o imponującej, muskularnej sylwetce, zwłaszcza w wersji R.S. Line. Arkana spełnia też najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa, o czym świadczy maksymalna ocena 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. Samochód będzie oferowany z kilkoma wariantami napędu hybrydowego, w tym z innowacyjnym napędem E-TECH Hybrid o mocy 145 KM oraz z mikrohybrydami 12 V z silnikiem spalinowym 1.3 TCe w wersji 140 i 160 KM (od października 2021 roku).
Nowy model spełnia bardzo zróżnicowane oczekiwania rynków zagranicznych. Jest świadectwem światowego wymiaru Grupy Renault i jej umiejętności coraz dynamiczniejszego zdobywania nowych rynków. Jest oczywiście dostosowywany pod względem technicznym do potrzeb każdego rynku. Nowa Arkana przeznaczona na rynki europejskie jest zbudowana na modułowej platformie CMF-B opracowanej przez Alians, tej samej, która została wykorzystana w nowej generacji Clio i Captura.
Nowe Renault Arkana jest produkowane w zakładzie w Busan w Korei Południowej, gdzie powstaje również model XM3 Renault Samsung Motors. Zamówienia na samochód będzie można składać od maja 2021 roku, a samochody pojawią się w salonach dealerskich już w czerwcu br. w wersji TCe i w lipcu w wersji E-TECH Hybrid.
Arkana to kolejne potwierdzenie kultury nowoczesności i innowacyjności Renault. Mamy ją w genach. Model Arkana jest pod każdym względem hybrydowy – łączy w harmonijną całość sportową stylistykę z bryłą SUV-a, dynamizm z wielofunkcyjnością. Wnosi powiew świeżości w segmencie kompaktowych SUV-ów popularnych marek, który jest dziś kluczowym segmentem w Europie. Arkana zdecydowanie zwraca się ku przyszłości i proponuje nowy rodzaj doznań z jazdy dzięki różnorodnym technologiom napędów hybrydowych, których ukoronowaniem jest napęd E-TECH Hybrid. Ta innowacyjna technologia jest gwarancją przyjemności z jazdy, a jednocześnie niższej emisji CO2 i mniejszego zużycia paliwa.
François Laurent, dyrektor programu Arkana
źródło RenaultPL
Oferowany przez Renault model Arkana jest SUV-em nowej generacji, obdarzonym wyrazistą hybrydową osobowością, na którą składa się zarówno jego stylistyka, jak i napęd. Łączy wysoką, dającą poczucie pewności pozycję za kierownicą, wyjątkowo przestronne wnętrze i nadzwyczaj pojemny bagażnik z innowacyjnym, wyróżniającym się, sportowym stylem nadwozia. Jest prekursorem nowej wizji SUV-a, wzbudzającego silniejsze emocje i bardziej dynamicznego, o imponującej, muskularnej sylwetce, zwłaszcza w wersji R.S. Line. Arkana spełnia też najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa, o czym świadczy maksymalna ocena 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. Samochód będzie oferowany z kilkoma wariantami napędu hybrydowego, w tym z innowacyjnym napędem E-TECH Hybrid o mocy 145 KM oraz z mikrohybrydami 12 V z silnikiem spalinowym 1.3 TCe w wersji 140 i 160 KM (od października 2021 roku).
Nowy model spełnia bardzo zróżnicowane oczekiwania rynków zagranicznych. Jest świadectwem światowego wymiaru Grupy Renault i jej umiejętności coraz dynamiczniejszego zdobywania nowych rynków. Jest oczywiście dostosowywany pod względem technicznym do potrzeb każdego rynku. Nowa Arkana przeznaczona na rynki europejskie jest zbudowana na modułowej platformie CMF-B opracowanej przez Alians, tej samej, która została wykorzystana w nowej generacji Clio i Captura.
Nowe Renault Arkana jest produkowane w zakładzie w Busan w Korei Południowej, gdzie powstaje również model XM3 Renault Samsung Motors. Zamówienia na samochód będzie można składać od maja 2021 roku, a samochody pojawią się w salonach dealerskich już w czerwcu br. w wersji TCe i w lipcu w wersji E-TECH Hybrid.
Arkana to kolejne potwierdzenie kultury nowoczesności i innowacyjności Renault. Mamy ją w genach. Model Arkana jest pod każdym względem hybrydowy – łączy w harmonijną całość sportową stylistykę z bryłą SUV-a, dynamizm z wielofunkcyjnością. Wnosi powiew świeżości w segmencie kompaktowych SUV-ów popularnych marek, który jest dziś kluczowym segmentem w Europie. Arkana zdecydowanie zwraca się ku przyszłości i proponuje nowy rodzaj doznań z jazdy dzięki różnorodnym technologiom napędów hybrydowych, których ukoronowaniem jest napęd E-TECH Hybrid. Ta innowacyjna technologia jest gwarancją przyjemności z jazdy, a jednocześnie niższej emisji CO2 i mniejszego zużycia paliwa.
François Laurent, dyrektor programu Arkana
źródło RenaultPL
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Nowe Renault Arakana na rynki Europejskie [2021]
Cennik:
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2341
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowe Renault Arakana [2021], cennik
Naprawdę bardzo fajny samochód. Tylko czemu bez silnika?
obliczone na lukakatorze
obliczone na lukakatorze
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Nowe Renault Arakana [2021], cennik
Już teraz wszystkie są bez. Więc wiesz...patrys4891 pisze: ↑środa, 21 kwietnia 2021, 08:17 Naprawdę bardzo fajny samochód. Tylko czemu bez silnika?
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Nowe Renault Arakana [2021], cennik
Widziałem go 2dni temu na drodze. Nie wiem dlaczego ale po zdjęciach myślałem, że będzie większy. A to taka podniesiona Meganka
Powiem tak. Jak po renderach i pierwszych fotach mi się podobał (i powiedzmy chciałem go mieć) tak teraz się zastanawiam. Muszę się wybrać do ASO na jakiś test, żeby lepiej ocenić
Powiem tak. Jak po renderach i pierwszych fotach mi się podobał (i powiedzmy chciałem go mieć) tak teraz się zastanawiam. Muszę się wybrać do ASO na jakiś test, żeby lepiej ocenić
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
-
- Bywalec
- Posty: 14
- Rejestracja: wtorek, 12 kwietnia 2022, 20:02
- Renault: captur
- Silnik: 1,3
- Lokalizacja: Budzów
Re: Nowe Renault Arakana [2021], cennik
polecam do niego bagażnik na rowerki na haku bo na dachu będzie bardzo wysoko. ja kupiłem taki taniutki https://hak-hol.pl/bagazniki-rowerowe-n ... id-3980040 ale bardzo fajnie sie sprawdza. Mega wygoda. Kiedyś miałem ix35 i rowerki na dachu. Masakra. Bez drabiki ani rusz.