Renault zaprezentowało topową wersję Megane 4RS TROPHY. W modelu tym zastosowano silnik 1.8 z turbiną jednak moc została podniesiona aż do 300KM a moment wynosi teraz 420Nm. To świetny wynik biorąc pod uwagę, że auto ma napędzaną tylko jedną oś. Za przeniesienie tego potężnego momentu może odpowiadać zarówno skrzynia manualna jak i automatyczna EDC. W każdej wersji na wyposażeniu jest blokada mechanizmu różnicowego typu Torsen.
Zmieniono również zawieszenie. W standardzie zastosowane jest zawieszenie CUP z amortyzatorami z hydraulicznymi odbojnikami przy sprężaniu. Do hamowania zastosowano przednie tarcze hamulcowe dwumateriałowe a całość dopełniają specjalne 19" felgi aluminiowe, tylko do tej wersji.
A jeżeli komuś mało dodatków to można zamówić specjalne fotele kubełkowe Recaro obszyte alkantarą.
Całość wygląda naprawdę świetnie, a z tą mocą zapewne jeździ jeszcze lepiej Teraz czas wypatrywać takie na ulicy
Megane 4RS TROPHY
Moderator: Grupa Moderatorów
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Megane 4RS TROPHY
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.