iparts></a>
<a href= francuskie

7’54’’36 – rekord okrążenia Nowego Mégane R.S. 275 Trophy-R

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kratylos
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 275
Rejestracja: wtorek, 20 września 2011, 20:48
Renault: Clio III Grandtour
Silnik: 1.2 TCe
Lokalizacja: LODZ
Kontakt:

7’54’’36 – rekord okrążenia Nowego Mégane R.S. 275 Trophy-R

Post autor: kratylos »

7’54’’36 – rekord okrążenia Nowego Mégane R.S. 275 Trophy-R


Zespół pracowników Renault Sport mocno zaangażował się w to wyzwanie. Najbardziej sportowy model Mégane ma na swoim koncie już trzeci rekord toru na słynnej północnej pętli Nordschleife. Wyczynu tego dokonało Mégane R.S. 275 Trophy-R – najnowsza seria limitowana tego modelu o radykalnie sportowym charakterze.

7’54’’36 – to nowy rekord legendarnej północnej pętli Nordschleife na torze Nürburgring, zdobyty przez Mégane R.S. 275 Trophy-R w kategorii produkowanych seryjnie samochodów z przednim napędem.
2 – to ilość miejsc w Mégane R.S. 275 Trophy-R.

250 – ilość wyprodukowanych egzemplarzy tej (super) limitowanej serii, dostępnych w wybranych krajach w takiej samej specyfikacji jak ta, która pobiła rekord już w momencie jej wprowadzenia do sprzedaży. Wkrótce będzie można zamówić ten model we Francji, a następnie w 15 innych krajach.

Po rekordzie Mégane R26.R w 2008 roku i Mégane R.S. Trophy w roku 2011, inżynierowie Renault Sport nie mogli spocząć na laurach. Z wynikiem 7’54’’36, Mégane R.S. 275 Trophy-R zapisało się w annałach toru Nürburgring zaraz po swojej oficjalnej prezentacji.


Radykalnie sportowa seria limitowana gotowa rzucić wyzwanie każdemu torowi

Mégane R.S. 275 Trophy-R jest dwumiejscowym sportowym modelem, opracowanym na bazie najnowszego Mégane R.S. 275 Trophy.
Ta nowa, wyjątkowa seria limitowana Renault Sport ma supersportowe wyposażenie stosowane zazwyczaj w samochodach wyczynowych i o 101 kilo mniejszą masę, aby zapewnić wyższe osiągi.

Standardowa wersja Mégane R.S. 275 Trophy-R jest wyposażona w zawieszenie Cup
z samoblokującym się mechanizmem różnicowym, silnik benzynowy 2.0 l R.S. o mocy zwiększonej do 275 koni, tytanowy układ wydechowy Akrapovic, jednodrożne regulowane amortyzatory „Öhlins Road&Track” ze sprężynami z kompozytów oraz opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 dostosowane do tego modelu.

Mégane R.S. 275 Trophy-R nie ma tylnej kanapy. Z przodu znajdują się sportowe fotele Recaro Pole position z poliwęglanu, o 42 kg lżejsze od montowanych w standardzie. Są one wyposażone w 3-punktowy pas bezpieczeństwa.
W ofercie akcesoriów dostępna jest 6-punktowa uprząż z zapięciem lotniczym. Specjalny drążek oraz siatki chronią pasażerów przed przesunięciem się bagażu.

Dla amatorów jazdy na torze, którzy chcą zyskać kilka cennych sekund na okrążeniu dostępny jest akumulator litowo-jonowy, pozwalający obniżyć masę auta o kolejnych
16 kg. Mocne hamowanie zapewni specjalny zestaw hamulców, również przyczyniający się do zmniejszenia masy samochodu. Mégane R.S. 275 Trophy-R jest wyposażone w hamulce tarczowe wykonane ze stali i aluminium o średnicy 350/28, o 3 kg niższej masie. Te hamulce Renault Sport, doskonale dostosowane do intensywnego użytku na torze, zapewniają natychmiastową reakcję samochodu.


Megasportowy wygląd

Dwukolorowe nadwozie Mégane R.S. 275 Trophy-R jest polakierowane na nowe kolory: dach w kolorze Noir Étoilé i dół nadwozia – Blanc Nacré (w opcji). Listwa F1 z oznaczeniem Trophy-R, szachownica w dolnej części przednich drzwi i boczne naklejki są intensywnie czerwone. Z takim nadwoziem i czarnymi lub czerwonymi 19-calowymi obręczami kół Speedline auto wyróżnia się zarówno na torze, jak i na drodze.


7’54’’36 – nowy rekord na miarę know-how Renault Sport

Specjaliści od podwozia i silnika wykorzystali w Mégane R.S. 275 Trophy-R całe doświadczenie nabyte przez Renault w sportach samochodowych – od rajdów po Formułę 1.
Poprawienie rekordu Mégane R.S. Trophy z 2011 o 14 sekund było możliwe dzięki zaangażowaniu pracowników Renault Sport Technologies i wszystkich firm partnerskich.
Na dopracowanie ustawień tej serii limitowanej o wyjątkowych zaletach dynamicznych poświęcono setki godzin testów we Francji, Hiszpanii i Niemczech.

Zobacz pełną transmisję z bicia rekordu klikając ten link: http://youtu.be/02cpzgoVqC4

na podstawie materiałów RP
pozdr
Kratylos
Obrazek

Yorgen
Bania Zlotu
Bania Zlotu
Posty: 403
Rejestracja: poniedziałek, 16 grudnia 2013, 10:09
Renault: Laguna III PHI GT
Silnik: 2.0dci M9R 816
Lokalizacja: Lędziny (śląsk)

Re: 7’54’’36 – rekord okrążenia Nowego Mégane R.S. 275 Troph

Post autor: Yorgen »

https://www.youtube.com/watch?v=7R0bJ0Zd_II#t=44

Tym seatem nie pobiją już czasu ;p

ODPOWIEDZ