iparts></a>
<a href= francuskie

TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kratylos
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 275
Rejestracja: wtorek, 20 września 2011, 20:48
Renault: Clio III Grandtour
Silnik: 1.2 TCe
Lokalizacja: LODZ
Kontakt:

TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: kratylos »

TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Obrazek

Z okazji 71. Grand Prix Monako, Renault prezentuje model Twin’Run. Ten niesamowity samochód koncepcyjny, reprezentujący segment aut miejskich, kultywuje sportowe tradycje marki i zamiłowanie do sportów samochodowych, a jednocześnie stanowi hołd dla kultowych modeli R5 Turbo i Clio V6

Twin’Run zostało opracowane przy wsparciu firmy Tork Engineering/ Poclain Véhicules, wyspecjalizowanej w przygotowywaniu podwozi do zawodów samochodowych. Ten samochód koncepcyjny jest autentycznym samochodem wyścigowym: nadwozie z materiałów kompozytowych wspiera się na rurowej ramie ze stali, a umieszczony centralnie z tyłu silnik został opracowany na bazie jednostki Mégane Trophy.

Obrazek

Twin’Run jest wyposażone w 3,5-litrowy silnik V6 opracowany przez Alians Renault-Nissan, znajdujący się na wyposażeniu modeli Espace, Laguna i Latitude, używany również podczas wyścigów w Mégane Trophy. Ustawiony wzdłużnie w centralnym położeniu z tyłu
Ten 6-cylindrowy silnik widlasty o pojemności 3498 cm3 rozwija moc 320 KM przy 6800 obr./min oraz osiąga moment obrotowy 380 Nm przy 4850 obr./min. Żywiołowy i mocny już od najniższych obrotów silnik V6 o rasowym pomruku zapewnia płynne przyspieszenie i doskonały napęd na zakrętach oraz w fazie wchodzenia na obroty. Silnik V6 współpracuje z 6-biegową skrzynią sekwencyjną SADEV, wyposażoną w samoblokujący mechanizm różnicowy, ułatwiający Twin’Run wchodzenie w zakręty i ich pokonywanie. Dwutarczowe metalowe sprzęgło zostało przejęte wprost ze świata sportów samochodowych.

Obrazek

Wloty powietrza zostały umieszczone na wysokości tylnych nadkoli. Wyloty powietrza w tylnych słupkach przyczyniają się do dobrego chłodzenia silnika. System chłodzenia został wyposażony w oryginalną stylistykę, zwracającą uwagę dobrze widocznymi w podłodze kabiny przewodami z polerowanego aluminium. Silnik jest oddzielony od miejsca kierowcy szybą z plexi.

W celu zapewnienia prawidłowego rozłożenia masy część elementów zostało umieszczonych pod przednią maską. Jest tak na przykład w przypadku zbiornika paliwa, akumulatora, chłodnicy i układu wspomagania hydraulicznego. Samochód koncepcyjny jest bardzo dobrze wyważony – rozłożenie masy wynosi 57% na przód i 43% na tył.

Obrazek

DANE TECHNICZNE:

Wymiary:
L x l x h: 3680 mm x 1750 mm (1970 mm z lusterkami bocznymi) x 1493 mm
Rozstaw kół przednich: 1522 mm
Rozstaw kół tylnych: 1497 mm
Paliwo: 40 l
Masa własna: 950 kg

Nadwozie:
- z materiałów kompozytowych, szkło - poliester

Silnik Aliansu Renault-Nissan: Renault V4Y / Nissan VQ35
- Ustawienie wzdłużne - centralnie z tyłu
- 6-cylindrowy widlasty (60°) – 24-zaworowy – 3498 cm3
- Średnica cylindra – Skok tłoka: 95.5 mm x 81.4 mm
- Zintegrowany moduł sterowania zapłonem i wtryskiem SODEMO EV14
- Moc maksymalna 320 KM przy 6800 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 4850 obr./min
- Maksymalna prędkość obrotowa 7500 obr./min

Przeniesienie napędu:
- napęd tylny
- 6-biegowa sekwencyjna skrzynia biegów + bieg wsteczny
- Samoblokujący mechanizm różnicowy
- Sprzęgło dwutarczowe metalowe Ø 184 mm

Zawieszenie:
- rurowe (stalowe) 25CD4S
- podwójne wahacze trójkątne z przodu i z tyłu
- Zespolone amortyzatory sprężynowe OHLINS (dwudrożne) z przodu i z tyłu

Układ hamulcowy:
- Hamulce przednie - tarczowe wentylowane Ø 356 x 32 z 6-tłoczkowymi zaciskami
- Hamulce tylne - tarczowe wentylowane Ø 328 x 30 z 4-tłoczkowymi zaciskami

Koła i opony:
- przód: aluminiowe obręcze kół 7.5’’ x 18’’ i opony Michelin 205/40 R18
- tył: aluminiowe obręcze kół 8.5’’ x 18’’ i opony Michelin 245/35 R18

Osiągi:
- 0 - 100 km/h: 4,5 s
- Prędkość maksymalna: 250 km/h

Partnerzy:
- Tork Engineering/ Poclain Vehicules (zawieszenie, nadwozie)
- Michelin (opony)
- Sabelt (sportowe pasy bezpieczeństwa)


źródło RP
pozdr
Kratylos
Obrazek

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: kudlaty »

Jak dla mnie przekozak auto. Tak jakto Bazyl powiedział: Mógłym go spłacać do końca życia, spać na ulicy i jeść byle co. Chce go! (czy jakoś tak :P )

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5803
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: VoN »

A mi się nie podoba ala
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Obrazek

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: kudlaty »

VoN pisze:A mi się nie podoba ala
idź dziadku lol

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5803
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: VoN »

kudlaty pisze:
VoN pisze:A mi się nie podoba ala
idź dziadku lol
No co ? Na co komu to auto :P jakbym miał tor pod domem to może bym i kupił ala
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Obrazek

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: kudlaty »

VoN pisze:Na co komu to auto :P
Jakto na co? 320KM, tylny napęd ze szperą, 4.5s do setki, w sam raz na miasto :D ja bym jeździł :D

tfelek
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: piątek, 6 listopada 2009, 13:17
Renault: Twingo i Scenic
Silnik: 1.2 i 2.0DCI
Lokalizacja: Warszawa-wola

Re: TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: tfelek »

to auto będzie kosztować ponad 150tys. ogólnie mi sie podoba ale zobaczymy jak wyjdzie w produkcje ile szt będzie :D
Jak by ktoś potrzebował sprzętu CB proszę o PW mam dobre ceny !
Twingo Klub Polska
Obrazek

Awatar użytkownika
kratylos
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 275
Rejestracja: wtorek, 20 września 2011, 20:48
Renault: Clio III Grandtour
Silnik: 1.2 TCe
Lokalizacja: LODZ
Kontakt:

Re: TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: kratylos »

pozdr
Kratylos
Obrazek

AVANTIME

Re: TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: AVANTIME »

fiat 500

Adam R25
Oklejony
Oklejony
Posty: 1691
Rejestracja: środa, 25 marca 2009, 21:10
Renault: R 25
Silnik: 2.2 Pb
Lokalizacja: Łódź

Re: TWIN’RUN – ODJAZDOWY MIEJSKI SAMOCHÓD

Post autor: Adam R25 »

VoN pisze:No co ? Na co komu to auto jakbym miał tor pod domem to może bym i kupił
zgadzam się. Na co komu taka wydumka??
Obrazek

ODPOWIEDZ