iparts></a>
<a href= francuskie

Renault w GENEWIE 2013- NOWY SCÉNIC XMOD

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PikuRek
Bywalec
Bywalec
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 22:11
Renault: Mam wszystkie
Silnik: 2.0
Lokalizacja: Serwer Klubu :)
Kontakt:

Renault w GENEWIE 2013- NOWY SCÉNIC XMOD

Post autor: PikuRek »

Renault Scénic Xmod – kompaktowy van dostępny również w wersji crossover
Obrazek
Zwracający uwagę płynną linią i zdecydowanym charakterem, Nowe Renault Scénic Xmod ma stylistykę typową dla nowych modeli marki, wzbogaconą o atrybuty typowe dla crossovera. Posiada najważniejsze cechy zapewniające mu od 1996 roku pozycję lidera w segmencie kompaktowych vanów, a jednocześnie z klasą podkreśla swoją odmienność.

Outdoorowe atrybuty obiecujące ucieczkę od codzienności

Sportowy i elegancki Renault Scénic Xmod jest udanym połączeniem outdoorowego stylu crossovera ze starannie dopracowanym wnętrzem vana. Posiada zwiększony prześwit oraz wyrazisty design z typowymi dla crossovera elementami: specjalny przedni i tylny zderzak, ochronne listwy progowe czy chromowane relingi dachowe, (w zależności od poziomu wyposażenia).

Design wnętrza skoncentrowany na zapewnieniu przyjemności prowadzenia

Renault Scénic Xmod ma nowe wnętrze wyposażone w stałą, środkową konsolę z podłokietnikiem i schowkiem. Miejsce kierowcy przypomina kokpit samolotu. Na konsoli środkowej umieszczono w zasięgu ręki kierowcy pokrętło systemu Extended Grip i wielokierunkowy joystick umożliwiający nawigację multimedialnego systemu Renault R-Link (system Renault R-Link będzie dostępny wkrótce po wprowadzeniu modelu do sprzedaży).
Obrazek
Wykonany w technologii TFT kolorowy, wielofunkcyjny ekran (Thin Film Technology) i multimedialny system Renault R-Link z dostępem do usług on-line, w prosty i czytelny sposób przedstawiają wszystkie informacje potrzebne podczas jazdy, zapewniając kierowcy pełną kontrolę nad samochodem.

W wersji Privilège lub Bose® Edition (w zależności od kraju), Renault Scénic Xmod jest dodatkowo wyposażony w atrakcyjną, sportową kierownicę ze spłaszczeniem w dolnej części, aluminiowe pedały i gałkę dźwigni zmiany biegów oraz ozdobne elementy wykończenia w kolorze lśniącego grafitu. Na kierowcę czekają komfortowe fotele ze specjalną, nową tapicerką materiałową łączoną z elementami skóry ekologicznej, z ozdobnymi przeszyciami.
Obrazek
„Geny” Scénica: duża ilość miejsca i komfortowe wnętrze

Renault Scénic Xmod posiada wszystkie atuty, dzięki którym Scénic stał się wiodącym modelem w segmencie kompaktowych vanów: przestronne wnętrze o licznych możliwościach zmiany konfiguracji zapewniające optymalny komfort. Bagażnik o objętości sięgającej 555 l zapewnia mu pozycję w ścisłej czołówce aut z tego segmentu pod względem pojemności ładunkowej. Ponadto, w całym wnętrzu rozmieszczono szereg pomysłowych schowków o łącznej objętości ponad 71 litrów. Renault Scénic Xmod oferuje liczne możliwości prostej, szybkiej i praktycznej zmiany aranżacji wnętrza dzięki trzem niezależnym, składanym i wyjmowanym fotelom w 2.rzędzie.
Obrazek
Uciec od codzienności, zachowując pełną kontrolę nad sytuacją

Renault Scénic Xmod jest pierwszym modelem z gamy Renault wyposażonym w nowy system Extended Grip. Ten zaawansowany system kontroli trakcji jest nową wersją systemu zapobiegającego poślizgowi kół
i zapewnia doskonałą przyczepność w trudnych warunkach drogowych (śnieg, błoto, piasek), dając poczucie pewności za kierownicą. Korzystając
z umieszczonego na środkowej konsoli pokrętła, kierowca może ręcznie wybrać jeden z 3 dostępnych trybów: „droga utwardzona”, „droga gruntowa” lub „ekspert”.
Obrazek
Aktywowany domyślnie tryb „droga utwardzona” powinien być stosowany w przypadku utwardzonego podłoża (zarówno na suchej, mokrej, jak i oblodzonej nawierzchni). Odpowiada on klasycznemu ustawieniu systemu zapobiegającemu poślizgowi kół. Włącza się automatycznie po przekroczeniu prędkości 40 km/h (jeśli
w międzyczasie nie został wybrany inny tryb pracy).

W trybie „droga gruntowa” kierowca przekazuje sterowanie kołami napędowymi systemowi Extended Grip. System automatycznie kontroluje i zmienia moment obrotowy silnika oraz pracę hamulców, aby zwiększyć poślizg przednich kół. Opony M&S (Mud and Snow) mogą wówczas odprowadzić błoto lub piasek, aż do uzyskania przyczepności, umożliwiając dalszą jazdę.

W trybie „expert” kierowca zachowuje pełną kontrolę nad momentem obrotowym i sam reguluje przyspieszenie, pozostawiając systemowi kontrolowanie hamulców.

System Extended Grip jest dostępny wyłącznie z oponami typu „Mud and Snow” (na błoto i śnieg), wyposażonymi w specjalny bieżnik, zapewniający skuteczniejsze odprowadzania błota, piasku i mokrego śniegu.

Źródło: Renault Polska

ODPOWIEDZ