iparts></a>
<a href= francuskie

Lekkie modyfikacje E3 2,0 8V F3R + LPG

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Szybki
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 327
Rejestracja: piątek, 30 maja 2008, 22:02
Renault: Espace III Espace IV
Silnik: F3R z LPG F4Rt z LPG
Lokalizacja: Milejów-Osada (LLE)
Kontakt:

Lekkie modyfikacje E3 2,0 8V F3R + LPG

Post autor: Szybki »

Moze to niewielkie modyfikacje. Jednak chyba moge sie pochwalic tym co zrobione i tym co w planach.
Autko z 97 roku. Niektorzy forumowicze je znaja. Golutki jak swiety turecki :D Klima, elektryczne szyby z przodu, swiatla przeciwmglowe, elektryczne lusterka, zwykle fotele pierwszego rzedu, przyciemniane szyby. W E2 mialem wiecej wypasuuuuu jesli mozna to tak nazwac :) Ale powolutku autko sie zmienia. Wszystko rozbija sie jak zwykle o pieniazki.
Zrobione do tej pory:
- wymienione standardowe fotele (niewygodne) na obrotowe ze stolikami z mojej E2
- zakupione alufegi 15" by renault z laguny ET 50 (ledwo sie zmiescily, szczeki chamulcow przednich okolo 1cm od felgi)
- dolozone gnazdo 12v w bagazniku
- zalozony modul domykania szyb
W planach jest:
- przelozenie 2 szybrow z E2
- zestaw glosnomowiacy firmy perrot
- wymiana tylnich boczkow na boczki z roletami wraz ze sterowaniem elektrycznym szyb
- nalozenie nowego lakieru (jaki kolor albo malowanie jeszcze w trakcje rozmyslan)
- zalozenie swiatel do jazdy w dzien
- moze czujniki cofania
- zmiana podswietlania licznika wersja by topol
- o ile bedzie mozliwe zamiana zdezaka na zdezak z lali z okraglymi halogenami
- kiedys chcialbym zmienic audio na zesta peyinga (jednostka centralna, glosniki oraz dwa wyswietlacze dla tylniego rzedu.
Na razie to chyba tyle z tego, co zrobione i tego, co chce zrobic. Modyfikacja slinika nie przewidywana. Choc chodzilo za mna sprzedac to E3 i kupic nowsze E3 grand z silnikiem 2.0 16v F4R, a pozniej wymienic na silnik z E4 2,0 16v z turbinka. Jednak przynajmniej chwilowo pomysl upadl. Mozliwe jedyna ingerencja w tylnie zawieszenie (zamiana sprezyn na sprezyny od wersji grand, troszke twardsze i tylek nie siedzialby tak przy 7 osobach na pokladzie, bagazu w szczatkach bagaznika i trumnie na dachu).
Ostatnio zmieniony piątek, 7 października 2011, 21:10 przez Szybki, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum Espace,Avantime
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG

Klub Renault Espace na Facebook'u

0cool

Re: Lekkie modyfikacje E3 2,0 8V F3R + LPG

Post autor: 0cool »

Tak zaciekawiły mnie te Twoje fotele, że zacząłem się zastanawiać czy nie dałoby się zamontować ich w szczeniaku ( SIPHI ), ciekawe czy dałoby radę ? Masz może gdzieś jakieś foto mocowań? Co do silnika, to za dużo i tak się nie zdziała - F3R ma opinię bardzo opornego w modyfikacjach. Ja u siebie jak na razie stożek założyłem a w planach jest wydech. Myślę również nad przekładką na L7X, ale również trzeba by sprawdzić czy fizycznie by się zmieścił.

PS. zestaw to parrot

Szybki
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 327
Rejestracja: piątek, 30 maja 2008, 22:02
Renault: Espace III Espace IV
Silnik: F3R z LPG F4Rt z LPG
Lokalizacja: Milejów-Osada (LLE)
Kontakt:

Re: Lekkie modyfikacje E3 2,0 8V F3R + LPG

Post autor: Szybki »

Hmmm, trzeba byloby sprawdzic roztaw srob czy beda posaowac . No i jedna wazna sprawa fotele w eskach sa wyzsze i moze byc pozniej problem ze zmieszczeniem sie w samochodzie :) Co do wydechu to na razie wymienilem jeden tlumik na nowy wiec na jakies usportawianie na razie sie nie decyduje. No i jest to Tatowoz a nie coupe :D
Forum Espace,Avantime
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG

Klub Renault Espace na Facebook'u

ODPOWIEDZ