iparts></a>
<a href= francuskie

Clio 1.6 16v - mody silnika na podzespołach innej Renówki

Moderator: Grupa Moderatorów

frompl

Re: Clio 1.6 16v - mody silnika na podzespołach innej Renów

Post autor: frompl »

Oji pisze:Dolot + wydech + można zrobić obróbkę głowicy, wałki+ czip - wyjdzie jakies 136-139 koni, na forum qpe Ciapciak i Gtec modzili te śilniki. I tak mniej więcej to wyglada. Dłubanie N/A nigdy nie da takich zysków jak dłubanie w Turbo- bynajmniej nie takim kosztem. Silniki 1.6 M1 i M2 różnia się znacznie. W twingo 1.6 jest koło 133 koni ;)ale najtaniej swap na 2.0

Ładny wynik : 136 kucy z silnika 1.6 :D . Pytanie jest takie czy się opłaca, bo same wałki już będą trochę kosztować. Dobrze wiedzieć, że ktoś jednak bawił się w mody tego silnika :) No i szkoda, że to nie jest takie dziecinnie proste jak w japońcach.

Awatar użytkownika
brejq
Oklejony
Oklejony
Posty: 423
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 23:59
Renault: Clio 2
Silnik: 2.0 16v
Lokalizacja: Łódź

Re: Clio 1.6 16v - mody silnika na podzespołach innej Renów

Post autor: brejq »

ano, ostry wałek da ci pi*drzwi 10KM, ale kosztem sporo większego zużycia paliwa (w f4r skoczyło z 10l na 13-14l) Reakcja auta na gaz jest nieziemska, ale jak to ma być codzienne auto na miasto to bym nie chciał

Podsumowując, "delikatnymi" modami - typu wydech, dolot wiele nie zdziałasz. Ja bym na początek poszedł w zawieszenie, do Clio sporo tego a prowadzenie etc znacznie się polepszy - chyba ze już coś masz na pokładzie ;)
Było: Łada Oka 0.7l; Renault Clio 2 ph1 1.2 8v; Renault Megane Coupe 2.0 8v
Jest: Clio 2 ph1 2.0 16v oraz Clio 2 ph1 1.4 8v

Obrazek

frompl

Re: Clio 1.6 16v - mody silnika na podzespołach innej Renów

Post autor: frompl »

Póki co mam sprężyny Eibach -30mm i widzę, że Clio dobrze się prowadzi w zakrętach :) Przyznam, że w c... ciężko wprowadzić w poślizg tylną oś. Nawet na torze mi się to zbytnio nie udawało. Były jakieś 2 razy, ale łatwe do opanowania ponieważ była to dopiero początkowa faza poślizgu. Tak, jak pisałeś, to autko jest do jazdy w mieście więc wg mnie mija się z celem założenie do niego gwintu. Jak już, to wolałbym może zapodać stabilizatory ze sporta żeby się tak nie łamało w szybkich zakrętach, o ile są grubsze i podejdą do mocowań, które ja mam.

ODPOWIEDZ