iparts></a>
<a href= francuskie

[Scenic 1 PH 2 z 2003, 1.9DC] Zmiana filtra powietrza/paliwa

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
raventix

[Scenic 1 PH 2 z 2003, 1.9DC] Zmiana filtra powietrza/paliwa

Post autor: raventix »

Witam serdecznie :)

Od razu mówię że jestem klasycznym laikiem w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość :) Otóż wiem co chcę osiągnąć:

1. przyjemniejszy dźwięk silnika
2. wzrost mocy silnika który jednak na pewno będzie i tak nieznaczny ( niezauważalny )

1.Mianowicie chciałbym aby klasyczny klekot silnika 1.9 DCI w moim Scenicu przybrał przyjemniejszą dla ucha barwę głosu. Czy wymiana filtra powietrza ( Filtron ) na K&N przyniosłaby jakąkolwiek zmianę w tym względzie?
2. Czy zmiana filtra paliwa na inny ( proszę o propozycję ) przyniosłaby jakiiekolwiek korzyści w tej kwestii? W propozycjach proszę uwzględniać filtry którę mogę zamontować w miejsce standardowych, czyli bez żadnych modyfikacji.

Awatar użytkownika
Snake
Moderator
Moderator
Posty: 4156
Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
Renault: Lala 3
Silnik: 2.0 dci
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Re: [Scenic 1 PH 2 z 2003, 1.9DC] Zmiana filtra powietrza/pa

Post autor: Snake »

Temat filtra i mocy to temat rzeka. Wiadomo że przyrostu mocy nie osiągniesz, polepszyć ciut może się zbieranie Scenic-a w jakimś tam zakresie obrotów. Dzwięk silnika na pewno przyjemniejszy dla ucha będzie.
Jeżeli chcesz troszkę mocy podnieść to chip-a zapodaj. Z tego co słyszałem można za 400-500zł już troszkę więcej wyciągnąć z tego 1.9
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...

raventix

Re: [Scenic 1 PH 2 z 2003, 1.9DC] Zmiana filtra powietrza/pa

Post autor: raventix »