iparts></a>
<a href= francuskie

zmiana bloku

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
torek
Weteran
Weteran
Posty: 589
Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
Lokalizacja: Warszawa // WPI

zmiana bloku

Post autor: torek »

jak wiadomo wrzuciłem do siebie silnik 1.8, ale nie to było moim zamierzeniem. tak więc znów zaczynam kombinować i tak się zastanawiam, czy jest możliwość by wrzucić do siebie blok z 2.0 F4R. jedyne co mi nie daje spokoju to zmienne fazy rozrządu które są w f4r, a których nie ma w f4p 1.8 16V. z tego co wiem głowice są te same.. te same kanały wodne i w ogóle, więc moja głowica siądzie bezproblemowo.. tylko co z tymi zmiennymi fazami...
Może to jest głupie pytanie, ale czy koło zmiennych faz znajduje się na bloku, czy na głowicy? bo może nie ma co sobie tym zaprzątać głowy..

pols

Post autor: pols »

z tego co pamiętam to zmieniacz jest elementem koła rozrządu, zawór sterowania jest w głowicy a element -nie wiem jak to nazwac krzywka- jest przy wałku rozrządu.

Awatar użytkownika
torek
Weteran
Weteran
Posty: 589
Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
Lokalizacja: Warszawa // WPI

Post autor: torek »

hmm.. czyli de facto blok nie ma nic do zmiennych faz...

ODPOWIEDZ