[torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
Moderator: Grupa Moderatorów
- Arczi92
- KLUBOWICZ
- Posty: 369
- Rejestracja: piątek, 20 stycznia 2012, 09:21
- Renault: Meg I i III Lala II
- Silnik: 2x K4M - F9Q
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
To tragedii nie ma przy takiej mocy
viewtopic.php?f=3&t=10776 Megane Classic
http://www.klubrenault.pl/forum/viewtop ... =3&t=13103 Megane III
Renault Laguna II ph II 1.9 dCi 130 kuni 2007r
#94 Arczi92
http://www.klubrenault.pl/forum/viewtop ... =3&t=13103 Megane III
Renault Laguna II ph II 1.9 dCi 130 kuni 2007r
#94 Arczi92
- mkotek
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: poniedziałek, 30 listopada 2009, 14:32
- Renault: Megane III Coupe
- Silnik: 2.0 TCE
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
Butowałeś do 4tys obrotów na minutę czy jak że masz taki wynik
A tak serio to dobry wynik pogratulować
A tak serio to dobry wynik pogratulować
- torek
- Weteran
- Posty: 589
- Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa // WPI
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
heheh, nie no normalnie do odcinki ale emeryt stail też był, no i korki.. więc tak jak napisałem..styl jazdy mocno mieszany.. teraz wypadało by zrobić jeszcze dwa testy, cały czas but, oraz cały czas jazda na podciśnieniu - spokojnie ale o ile pierwsze może przyjść łatwo, o tyle drugie już było by cięższe do zrealizowania...
Moja Megii viewtopic.php?t=6484&start=0
- torek
- Weteran
- Posty: 589
- Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa // WPI
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
w ostatniej chwili skombinowałem zimowy setup do classiczka :-D
Oponki 195/50r15 Goodyear i alu Rial.
Moja Megii viewtopic.php?t=6484&start=0
- torek
- Weteran
- Posty: 589
- Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa // WPI
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
Dziś przeprowadziłem teścik oponek zimowych i jestem pozytywnie zaskoczony tymi ultra gripami.
http://www.youtube.com/watch?v=1vkkEKBs ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=1vkkEKBs ... e=youtu.be
Moja Megii viewtopic.php?t=6484&start=0
- badu
- Forumowicz
- Posty: 154
- Rejestracja: sobota, 22 sierpnia 2009, 12:57
- Renault: VECTRA C 2008
- Silnik: 1.9 CDTi 186KM 385nm
- Lokalizacja: Tychy
- torek
- Weteran
- Posty: 589
- Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa // WPI
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
Co by nie było, że nic się nie dzieje, dziś przyszła do mnie obszyta kierownica z dorobionymi bicepsami :-D
:-D :-D :-D
:-D :-D :-D
Moja Megii viewtopic.php?t=6484&start=0
-
- Moderator
- Posty: 3605
- Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
- Renault: Espace 4 lift
- Silnik: 2.0dCi automat
- Lokalizacja: Łódź
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
ładnie wygląda jak do mojej megi
ile za takie obszycie krzyczą ??
ile za takie obszycie krzyczą ??
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
- torek
- Weteran
- Posty: 589
- Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa // WPI
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
z dorobieniem "bicepsów" 170zł. Dodatkowo można ją ściąć na dole ( na wzór kiery z audi s-line, albo laguny GT) i koszt tego 70zł.
Moja Megii viewtopic.php?t=6484&start=0
-
- Moderator
- Posty: 3605
- Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
- Renault: Espace 4 lift
- Silnik: 2.0dCi automat
- Lokalizacja: Łódź
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
to cena naprawdę dobra jak jeszcze bicepsa dorobili podeślij namiary na ta firmę
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
- torek
- Weteran
- Posty: 589
- Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa // WPI
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
zdjęcie nie oddaje faktycznego wyglądu :wrong:
jak będę miał chwilę strzelę fotkę aparatem, a nie cegłą
http://allegro.pl/show_item.php?item=3746337274 oto namiar na firmę
Moja Megii viewtopic.php?t=6484&start=0
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
Ładne autko. Podoba mi się. Kiera jak najbardziej spoko. Zegary na słupku też fajne, od razu rzuciły mi się w oczy, grunt to odpowiednia wiedza co się dzieje w silniku Ogólnie nie jestem długo na forum ale czy możesz mi powiedzieć jakie turbo siedzi u Ciebie? Przeglądając na szybko ostatnie zdjęcia wygląda cudownie, fajna naklejka na przednim zderzaku. Na filmiku zauważyłem że dostaje powyżej 4 tyś obr/min pół bara i wiem, że to nieodpowiednie pytanie ale ile ona potrafi Ci spalić? Ja myślę nad kupnem jakiegoś nowszego Clio i wtedy trochę pogrzebać. Pozdrawiam
- torek
- Weteran
- Posty: 589
- Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa // WPI
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
Turbo TD04L-14T (takie jak w volvo s40 i saabach 9-3 II Aero).
Powyżej 4tyś dostaje kopa ,bo doładowanie jest ustawione progresywnie do obrotów, do 4000 jest 0,3b (dla bezpieczeństwa) powyżej 4 do 5,5 jest 0,5b a powyżej do odcinki 0,7b.
Niestety mocy już mnie nie starcza już chodzi mi pogłowie zakup większych wtrysków (najlepiej z rs'a) i dopracowanie górnych partii obr.. tak, żeby jeszcze dorzucić około 20-25KM (obecnie ograniczeniem są wtryski, które chodzą na ponad 90% i to przy ciśnieniu na listwie 4bar )
A spalanie przy jeździe mieszanej ~9l/100km.
Powyżej 4tyś dostaje kopa ,bo doładowanie jest ustawione progresywnie do obrotów, do 4000 jest 0,3b (dla bezpieczeństwa) powyżej 4 do 5,5 jest 0,5b a powyżej do odcinki 0,7b.
Niestety mocy już mnie nie starcza już chodzi mi pogłowie zakup większych wtrysków (najlepiej z rs'a) i dopracowanie górnych partii obr.. tak, żeby jeszcze dorzucić około 20-25KM (obecnie ograniczeniem są wtryski, które chodzą na ponad 90% i to przy ciśnieniu na listwie 4bar )
A spalanie przy jeździe mieszanej ~9l/100km.
Moja Megii viewtopic.php?t=6484&start=0
- Snake
- Moderator
- Posty: 4156
- Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
- Renault: Lala 3
- Silnik: 2.0 dci
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
To spalanie naprawdę nie wielkie...Dalej chcesz modzić silnik skoro auto na sprzedaż?
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
- torek
- Weteran
- Posty: 589
- Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa // WPI
Re: [torek] megane I phII classic '00/01 1,8 16V TURBO
auto na sprzedaż, ale frajdę ma sprawiać. to nie VAG, że sprzeda się w chwilę.. niestety na razie od marca cena pójdzie w dół, gdyż trochę rudzielec wyszedł na nadkolu lewym i prawym, więc do czasu usunięcia będzię niższa cena. jak się sprzeda, to się sprzeda, a jak nie, to kwiecień -maj wjeżdża do blacharza na poprawki. A później powrót do starej ceny a mocą zajmę się koło czerwca.. jest też już wstępny plan poprawy środka.. ale o tym jeszcze rozpisywał się nie będę..
Moja Megii viewtopic.php?t=6484&start=0