Clio 1 ph 1 Rudy Łódź
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Banan
- Posty: 1000
- Rejestracja: wtorek, 17 marca 2009, 00:49
- Renault: Laguna III
- Silnik: 2.0 DCI
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Clio 1 ph 1 Rudy Łódź
Witam wszystkich w temacie o moim Clio jest to Clio 1 ph1 wersja RN z 1993 roku silnik Cleon o pojemności 1108 i szalonej mocy 49 koni w gazie. Już kiedyś zakładałem tutaj temat o moim aucie ale nie mogę go znaleźć chyba został usunięty więc jeszcze raz piszę i daję kilka aktualizacji bo przy Clio cały czas trwają prace.
więc trochę o aucie i jego historii.
Auto zakupione jakoś jesienią 2007 roku z przebiegiem koło 170 tysięcy
Generalnie jedyne wyznaczniki jakie miały znaczenie przy zakupie auta to byle nie biały i trzydrzwiowy :d i masz Ci los...
Wyposażone w jakieś tam nie CA które zmierzone w Toporni dało 111 decybeli czy czegoś tam ale generalnie trzeba nad tym tematem popracować co wstępnie już mam miejsce gdyż wyleciała na śmietnik tylna półka z MDFu 3 dziurami i głośnikami a na jej miejsce poszła oryginalna bez głośników dalej będę w tym temacie działał jak kasa pozwoli Auto było zakupione na fikuśnych aluskach maska bez znaczka zderzaki pod kolor i przyciemnione szyby
Wyglądało następująco
Przy aucie było do zrobienia sporo drobiazgów typu plastiki z wnętrza kratki nawiewu tunel środkowy klamka klapka na radio zegarek podświetlenie podłączenie zapalniczki i takie tam oraz wiele niedziałających rzeczy typu światła długie klakson spryskiwacze kierunkowskazy boczne i takie tam... w zasadzie wszystko z tych rzeczy zostało już wymienione naprawione i zamontowane.
Z grubszych napraw na pierwszy ogień poszedł rozrząd, którego nie wymieniłem zaraz po zakupie i przypomniał o sobie 3 miesiące później wymieniłem olej świece wyczyściłem gaźnik założyłem działający wentylator chłodnicy wywaliłem nagrzewnicę zająłem się hamulcami i wybrałem się w podróż do Holandii wiele ludzi mówiło że to dość ryzykowne ale auto dało radę prawie bez problemu w Niemczech zabrakło prundu i zapaliła się kontrolka od ładowania cios młotkiem w alternator ocalił mnie z opresji i spokojnie dojechałem sobie do Holandii gdzie podczas pobytu przezornie wywaliłem regulator napięcia z alternatora i założyłem nowy Z Holandii była jeszcze wycieczka do Paryża na weekend w czterech chłopa z noclegiem na parkingu piętrowym w aucie wracając z Paryża pobiłem rekord prędkości rozwijając całe oszałamiające 159 km/h powrót z Holandii do polski również poszedł gładko
Po powrocie zaczęły się następować zmiany
Na dobry początek Nowego Roku w trakcie powrotu z sylwestra pod Krakowem na trasie trach... zawadził mnie gość z Pabianic... spotkali się sąsiedzi kurcze... poszedł błotnik lewy przód lewa lampa i porysowany zderzak... Ślady zdarzenia są widoczne do tej pory ale przy tej okazji auto dostało Angel Eyesy
W 2009 roku przy Reni zostały wymienione:
- półosie gdyż tłukły przeguby
- nowe oponki letnie 175/70/13
- sprzęgło na oryginalne Valeo
- grill od ph2
- alternator
- stacyjka
- do Angelsów poszły Philipsy Blue Vision
- Amorki tył Kayaba
- olej w skrzyni biegów
- olej silnika na Elf 10w40
- tarcze i klocki przód Brembo/Valeo
- i doczekały się remontu alusy
- remont silnika góra czyli uszczelka pod głowicą, planowanie głowicy, wymiana pierścieni
Większość pracy przy aucie wykonuję sam z pomocą taty z zawodu mechanika samochodowego :d
W tym czasie zakupiłem również kilka rzeczy, które nie doczekały się jeszcze montażu i leżą sobie grzecznie w komórce czekając na swoje 5 minut - licznik z obrotkiem, tłumik końcowy przelot , w uchylne szyby tył, oświetlenie kabiny spod sufitu
i na ten moment auto prezentowało się następująco
Żeby nie było za miło na zdjęciach widać co się dzieje z nadkolami z tyłu a pochwalę się jeszcze co odkryłem pod przednim lewym błotnikiem... wstępnie powiem, że poprzedni właściciel uprzedził mnie, że auto było lekko dachowane i to co odkryłem jest chyba jedyną tego oznaką/pozostałością...
...pozostawię zdjęcia bez komentarza ale i na to czas przyjdzie
W grudniu 2009 stało się...
...mój śliczny dupowóz odmówił posłuszeństwa pierdnął białym dymkiem rzygnął płynami ustrojowymi i zdechł. Z pracy do domu wróciłem na holu
diagnoza - uszczelka pod głowicą...
Rozpoczynam operacje pod kryptonimem "Reanimacja"
Kilka fotek z pola bitwy
pokrywa zaworów z klawiaturą i silnik od dołu :d generalnie syf z giiiiiilem nie wspomnę o misce olejowej...
to co zostało z uszczelki :x
I moje nowe tłoki 8) :lol:
Głowica poszła do szlifu koszt 300,- PLN :-x
Blok silnika wylizany na od wewnątrz i przy okazji wyczyściłem prawie całą komorę silnika do lśniącej bieli
Dla porównania blok silnika przed i po
i głowica po planowaniu
W silniku zrobiono:
- kompleksową renowację głowicy (planowanie, gniazda zaworów, szpilki...)
- nowe pierścienie
- świeżo obsadzone tuleje tłoków
- uszczelka pod głowicę
- śruby głowicy
- oczywiście olej + filtr
- wszystko wyczyszczone przeszlifowane odkamienione
- regulacja zaworów, gaźnika zapłonu
Auto wróciło do życia
W kwietniu 2010 remontu doczekało się zawieszenie i przy okazji auto zostało zglebione
- amorki MTS Technik
- sprężyny GT Cupline - 30 mm
- tuleje wahacza
- sworznie wahacza
- łożysko lewe
- poduszki amortyzatorów
- odboje gumowe
- osłony amortyzatorów
- końcówki drążków kierowniczych
- oczywiście zbieżność
- i wszystko inne co mechanik uzna za stosowne
kilka fotek
następnie przyszedł czas ma
- wymianę rozrusznika, który niestety po wymianie wymaga kolejnej wymiany więc będę regenerował stary
- wymiana przekaźnika kierunkowskazów bo przestały działać
- zamontowałem klapkę schowka sprezentowaną mi na urodziny
- wymieniłem lewą tylną lampę która miała dziurkę.
No i najświeższe prace z ostatniego tygodnia czyli wrzesień 2010 - doinwestowałem trochę auto
Trochę ostatnio podziałałem przy aucie więc się pochwalę kolejna kilka stówek utopione :d
a więc
- do bagażnika poszła oryginalna półka a drewno z głośnikami i dziurami poszło na giełdę
- wymienione i wyważone oponki z przodu (stare się zjechały jak padła zbieżność i były już slicki) Fateo AR-300 175/70/13
- wyregulowane zawory
- wymienione przewody WN (Czeska Tesla)
- wymienione świece na BRISK A-Line
- filtr paliwa (DENCKERMANN)
- filtr powietrza (FILTRON)
- filtr oleju (KNECHT)
- olej MOTUL 10W40 półsyntetyk
- pompa wody (ciekła)
- czujnik temperatury wody
- termowłącznik wentylatora
- termostat (VERNET)
- pasek klinowy (BOSCH)
- płyn chłodniczy (PRESTONE made in USA)
- regulacja gaźnika i zapłonu
- na gwarancji wymienione tuleje wahacza bo szybko padły
- a we wtorek jadę na regulację LPG
Ze złych wieści prawdopodobnie czeka mnie wymiana skrzyni biegów mam pękniętą obudowę wycieka olej i nikt nie chce się podjąć spawania tego na aucie a jak już będę musiał ją wyjąć to wolę kupić drugą i wsadzić na jej miejsce.
Oczywiście w planach jest jeszcze kilka rzeczy jak na przykład wymiana wydechu, wymiana parownika od LPG no i wspomniana skrzynia biegów a poza tym oczywiście mam kilka pomysłów na zmiany wizualne tempo prac jest oczywiście uzależnione od środków finansowych.
Generalnie moja taktyka jest taka, żeby auto było 100 % mechanicznie sprawne a później będzie upiększane remont blachy mam nadzieję w 2011 da się zrobić
Stopniowo i systematycznie będę wrzucał w tym temacie informacje o moim aucie jeżeli oczywiście będzie zainteresowanie
Pozdrawiam wszystkich PIKURÓW Rudy i jego White Bullet
[ Komentarz dodany przez: Sidenis: 2010-09-28, 14:39 ]
Proszę
[mod]Na prośbę Rudego przeniosłam, bo w sumie to raczej tutaj się nadaje[/mod]
więc trochę o aucie i jego historii.
Auto zakupione jakoś jesienią 2007 roku z przebiegiem koło 170 tysięcy
Generalnie jedyne wyznaczniki jakie miały znaczenie przy zakupie auta to byle nie biały i trzydrzwiowy :d i masz Ci los...
Wyposażone w jakieś tam nie CA które zmierzone w Toporni dało 111 decybeli czy czegoś tam ale generalnie trzeba nad tym tematem popracować co wstępnie już mam miejsce gdyż wyleciała na śmietnik tylna półka z MDFu 3 dziurami i głośnikami a na jej miejsce poszła oryginalna bez głośników dalej będę w tym temacie działał jak kasa pozwoli Auto było zakupione na fikuśnych aluskach maska bez znaczka zderzaki pod kolor i przyciemnione szyby
Wyglądało następująco
Przy aucie było do zrobienia sporo drobiazgów typu plastiki z wnętrza kratki nawiewu tunel środkowy klamka klapka na radio zegarek podświetlenie podłączenie zapalniczki i takie tam oraz wiele niedziałających rzeczy typu światła długie klakson spryskiwacze kierunkowskazy boczne i takie tam... w zasadzie wszystko z tych rzeczy zostało już wymienione naprawione i zamontowane.
Z grubszych napraw na pierwszy ogień poszedł rozrząd, którego nie wymieniłem zaraz po zakupie i przypomniał o sobie 3 miesiące później wymieniłem olej świece wyczyściłem gaźnik założyłem działający wentylator chłodnicy wywaliłem nagrzewnicę zająłem się hamulcami i wybrałem się w podróż do Holandii wiele ludzi mówiło że to dość ryzykowne ale auto dało radę prawie bez problemu w Niemczech zabrakło prundu i zapaliła się kontrolka od ładowania cios młotkiem w alternator ocalił mnie z opresji i spokojnie dojechałem sobie do Holandii gdzie podczas pobytu przezornie wywaliłem regulator napięcia z alternatora i założyłem nowy Z Holandii była jeszcze wycieczka do Paryża na weekend w czterech chłopa z noclegiem na parkingu piętrowym w aucie wracając z Paryża pobiłem rekord prędkości rozwijając całe oszałamiające 159 km/h powrót z Holandii do polski również poszedł gładko
Po powrocie zaczęły się następować zmiany
Na dobry początek Nowego Roku w trakcie powrotu z sylwestra pod Krakowem na trasie trach... zawadził mnie gość z Pabianic... spotkali się sąsiedzi kurcze... poszedł błotnik lewy przód lewa lampa i porysowany zderzak... Ślady zdarzenia są widoczne do tej pory ale przy tej okazji auto dostało Angel Eyesy
W 2009 roku przy Reni zostały wymienione:
- półosie gdyż tłukły przeguby
- nowe oponki letnie 175/70/13
- sprzęgło na oryginalne Valeo
- grill od ph2
- alternator
- stacyjka
- do Angelsów poszły Philipsy Blue Vision
- Amorki tył Kayaba
- olej w skrzyni biegów
- olej silnika na Elf 10w40
- tarcze i klocki przód Brembo/Valeo
- i doczekały się remontu alusy
- remont silnika góra czyli uszczelka pod głowicą, planowanie głowicy, wymiana pierścieni
Większość pracy przy aucie wykonuję sam z pomocą taty z zawodu mechanika samochodowego :d
W tym czasie zakupiłem również kilka rzeczy, które nie doczekały się jeszcze montażu i leżą sobie grzecznie w komórce czekając na swoje 5 minut - licznik z obrotkiem, tłumik końcowy przelot , w uchylne szyby tył, oświetlenie kabiny spod sufitu
i na ten moment auto prezentowało się następująco
Żeby nie było za miło na zdjęciach widać co się dzieje z nadkolami z tyłu a pochwalę się jeszcze co odkryłem pod przednim lewym błotnikiem... wstępnie powiem, że poprzedni właściciel uprzedził mnie, że auto było lekko dachowane i to co odkryłem jest chyba jedyną tego oznaką/pozostałością...
...pozostawię zdjęcia bez komentarza ale i na to czas przyjdzie
W grudniu 2009 stało się...
...mój śliczny dupowóz odmówił posłuszeństwa pierdnął białym dymkiem rzygnął płynami ustrojowymi i zdechł. Z pracy do domu wróciłem na holu
diagnoza - uszczelka pod głowicą...
Rozpoczynam operacje pod kryptonimem "Reanimacja"
Kilka fotek z pola bitwy
pokrywa zaworów z klawiaturą i silnik od dołu :d generalnie syf z giiiiiilem nie wspomnę o misce olejowej...
to co zostało z uszczelki :x
I moje nowe tłoki 8) :lol:
Głowica poszła do szlifu koszt 300,- PLN :-x
Blok silnika wylizany na od wewnątrz i przy okazji wyczyściłem prawie całą komorę silnika do lśniącej bieli
Dla porównania blok silnika przed i po
i głowica po planowaniu
W silniku zrobiono:
- kompleksową renowację głowicy (planowanie, gniazda zaworów, szpilki...)
- nowe pierścienie
- świeżo obsadzone tuleje tłoków
- uszczelka pod głowicę
- śruby głowicy
- oczywiście olej + filtr
- wszystko wyczyszczone przeszlifowane odkamienione
- regulacja zaworów, gaźnika zapłonu
Auto wróciło do życia
W kwietniu 2010 remontu doczekało się zawieszenie i przy okazji auto zostało zglebione
- amorki MTS Technik
- sprężyny GT Cupline - 30 mm
- tuleje wahacza
- sworznie wahacza
- łożysko lewe
- poduszki amortyzatorów
- odboje gumowe
- osłony amortyzatorów
- końcówki drążków kierowniczych
- oczywiście zbieżność
- i wszystko inne co mechanik uzna za stosowne
kilka fotek
następnie przyszedł czas ma
- wymianę rozrusznika, który niestety po wymianie wymaga kolejnej wymiany więc będę regenerował stary
- wymiana przekaźnika kierunkowskazów bo przestały działać
- zamontowałem klapkę schowka sprezentowaną mi na urodziny
- wymieniłem lewą tylną lampę która miała dziurkę.
No i najświeższe prace z ostatniego tygodnia czyli wrzesień 2010 - doinwestowałem trochę auto
Trochę ostatnio podziałałem przy aucie więc się pochwalę kolejna kilka stówek utopione :d
a więc
- do bagażnika poszła oryginalna półka a drewno z głośnikami i dziurami poszło na giełdę
- wymienione i wyważone oponki z przodu (stare się zjechały jak padła zbieżność i były już slicki) Fateo AR-300 175/70/13
- wyregulowane zawory
- wymienione przewody WN (Czeska Tesla)
- wymienione świece na BRISK A-Line
- filtr paliwa (DENCKERMANN)
- filtr powietrza (FILTRON)
- filtr oleju (KNECHT)
- olej MOTUL 10W40 półsyntetyk
- pompa wody (ciekła)
- czujnik temperatury wody
- termowłącznik wentylatora
- termostat (VERNET)
- pasek klinowy (BOSCH)
- płyn chłodniczy (PRESTONE made in USA)
- regulacja gaźnika i zapłonu
- na gwarancji wymienione tuleje wahacza bo szybko padły
- a we wtorek jadę na regulację LPG
Ze złych wieści prawdopodobnie czeka mnie wymiana skrzyni biegów mam pękniętą obudowę wycieka olej i nikt nie chce się podjąć spawania tego na aucie a jak już będę musiał ją wyjąć to wolę kupić drugą i wsadzić na jej miejsce.
Oczywiście w planach jest jeszcze kilka rzeczy jak na przykład wymiana wydechu, wymiana parownika od LPG no i wspomniana skrzynia biegów a poza tym oczywiście mam kilka pomysłów na zmiany wizualne tempo prac jest oczywiście uzależnione od środków finansowych.
Generalnie moja taktyka jest taka, żeby auto było 100 % mechanicznie sprawne a później będzie upiększane remont blachy mam nadzieję w 2011 da się zrobić
Stopniowo i systematycznie będę wrzucał w tym temacie informacje o moim aucie jeżeli oczywiście będzie zainteresowanie
Pozdrawiam wszystkich PIKURÓW Rudy i jego White Bullet
[ Komentarz dodany przez: Sidenis: 2010-09-28, 14:39 ]
Proszę
[mod]Na prośbę Rudego przeniosłam, bo w sumie to raczej tutaj się nadaje[/mod]
Banannnnnn w cieście banannnnn... !!! #33
- Snake
- Moderator
- Posty: 4156
- Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
- Renault: Lala 3
- Silnik: 2.0 dci
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
Extra wygląda na tych białych kółeczkach. Proponuję tobie abyś przeniósł wątek do działu tuning, tam on tak szybko nie zniknie jak w powitaniach
Rozumiem że lakier zostawiasz na sam koniec?
Rozumiem że lakier zostawiasz na sam koniec?
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
-
- Banan
- Posty: 1000
- Rejestracja: wtorek, 17 marca 2009, 00:49
- Renault: Laguna III
- Silnik: 2.0 DCI
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
dziękiSnake pisze:Extra wygląda na tych białych kółeczkach.
jak by nie patrzeć kółka już dwa razy zostały uznane najładniejszymi alusami zlotu w Toporni
mają tylko jeden mankament - szybko się brudzą i ciężko się je myje ze względu na kształt roll
skoro tak to poproszę modów o umieszczenie tematu we właściwym podforumSnake pisze:Proponuję tobie abyś przeniósł wątek do działu tuning, tam on tak szybko nie zniknie jak w powitaniach
raczej takSnake pisze:Rozumiem że lakier zostawiasz na sam koniec?
z lakierem jeszcze zobaczymy jak będzie na początku myślałem o malowaniu go w całości ale to był by bardzo kosztowny interes więc chyba będę naprawiał i lakierował po kawałku a później wszystko w polerkę
W przyszłości chciał bym zmienić zderzak przód na taki od 16 v z halogenami i błotniki od 16 v bo są szersze lotka na tylną szynę ciemniejsze szyby może szyberdach i w zasadzie tyle może progi jakieś jeszcze ale generalnie nie chcę przesadzić
Banannnnnn w cieście banannnnn... !!! #33
- komandos007
- sid
- Posty: 1944
- Rejestracja: sobota, 2 stycznia 2010, 19:22
- Renault: Laguna II ph II
- Silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
i to są prawdziwe autaRudy pisze:cios młotkiem w alternator ocalił mnie z opresji
Zacnie się zapowiada ta Twoja Strzała gratuluje zaparcia i wysiłku włożone w autko! Jeśli zrobisz blaszkę i w dodatku kolor by został biały, to będzie to naprawdę piękne Clio. Tylko pozazdrościć! A na przyszłość życzę Ci, żeby udało Ci się zrealizować wszystkie "dłubalskie" plany! I koniecznie nas informuj na bieżąco o wszelkich zmianach! Takie projekty ogląda się z wielką radością
-
- Moderator
- Posty: 3605
- Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
- Renault: Espace 4 lift
- Silnik: 2.0dCi automat
- Lokalizacja: Łódź
Witamy driver
fajne autko wczoraj mialem mozliwosc przejechac sie nim na siedzeniu pasazera male autko ale smiga jak ta lala
fajne autko wczoraj mialem mozliwosc przejechac sie nim na siedzeniu pasazera male autko ale smiga jak ta lala
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
-
- Banan
- Posty: 1000
- Rejestracja: wtorek, 17 marca 2009, 00:49
- Renault: Laguna III
- Silnik: 2.0 DCI
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
spoko pomyślę nad tym na bocznych drzwiach może coś jak Policjakomandos007 pisze:Rudy jak będziesz malował to wymaluj sobie napis PILOT to nie będziemy musieli załatwiać tabliczki pilota wystarczy tylko kogut na dach.
Baron dzięki bardzo miłe to co napisałeś :d
jak będę miał chwilę załamania i zawahania nad dalszymi losami auta to będę sobie czytał Twojego posta bo serce rośnie ja ktoś docenia wkład pracy
nawet nie pytaj ostatnio zrobiłem sobie zestawienie szok i wyszło, że niezłą lagę bym mógł już sobie za to kupić zdziwkocyklista pisze:Rudy,
to ciebie ładnie kosztowała samochodzik
staram się, żeby było z nim jak najlepiejmariusz1500 pisze:male autko ale smiga jak ta lala
żeby nie było, że się obijam to z dnia dzisiejszego
- wymienione przewody od nadmuchu i wszystkie biegi już działają ładnie stara wtyczka wyła w połowie pytopiona i pypalone piny szok
i przy okazji przywróciłem półśrodkami lewe światło pozycyjne (ringa) kable i wtyczki tak zaśniedziały, że przewody mi w rękach zostały szok
jeszcze raz dzięki za miłe słowa i czekam na dalsze opinie pochwały jak i również krytyki
Banannnnnn w cieście banannnnn... !!! #33
-
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 19 stycznia 2009, 13:11
- Renault: Vel Satis
- Silnik: 2.0 T
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 430
- Rejestracja: środa, 28 lipca 2010, 17:21
- Renault: Megane II CC
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Banan
- Posty: 1000
- Rejestracja: wtorek, 17 marca 2009, 00:49
- Renault: Laguna III
- Silnik: 2.0 DCI
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
zawias w sumie kosztował mnie 1100.
Z nowości
poleciała w końcu skrzynia biegów i auto stoi pod blokiem
kończy się moja cierpliwość powoli i w głowie siedzi pomysł zmiany auta
Może ktoś chce kupić Bulleta ?
Ale tymczasem daję mu ostatnią szansę nowa skrzynia leży już w bagażniku i na dniach pojedzie na warsztat
Mam nadzieję, że zimę przebujam jeszcze nim
parownik chyba też już zdechł muszę odpiąć go od układu chłodzenia bo robi mi tam sajgon chyba, że po odpięciu okaże się, że to nie on
Dzięki wszystkim za miłe słowa viva woot roll pijaki driver
Z nowości
poleciała w końcu skrzynia biegów i auto stoi pod blokiem
kończy się moja cierpliwość powoli i w głowie siedzi pomysł zmiany auta
Może ktoś chce kupić Bulleta ?
Ale tymczasem daję mu ostatnią szansę nowa skrzynia leży już w bagażniku i na dniach pojedzie na warsztat
Mam nadzieję, że zimę przebujam jeszcze nim
parownik chyba też już zdechł muszę odpiąć go od układu chłodzenia bo robi mi tam sajgon chyba, że po odpięciu okaże się, że to nie on
Dzięki wszystkim za miłe słowa viva woot roll pijaki driver
Banannnnnn w cieście banannnnn... !!! #33
-
- Forumowicz
- Posty: 430
- Rejestracja: środa, 28 lipca 2010, 17:21
- Renault: Megane II CC
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt: