"reflektory wyposażone w źródło światła dużej jasności (wysoka wartość strumienia świetlnego), a takimi są gazowe wyładowcze źródła światła, powinny być wyposażone w urządzenia oczyszczające szybę reflektora (tzw. spryskiwacze) oraz urządzenia samopoziomujące reflektor, ma to zapobiegać nadmiernemu olśnieniu powodowanemu przez rozpraszanie światła na zanieczyszczeniach osadzonych na szybach reflektorów, czy olśnieniu powstającemu w wyniku zmian kierunku emitowanego światła. Zastosowanie tzw. zamienników źródeł światła jest niezgodne z przepisami i może stanowić podstawę do wymierzenia mandatu lub niespełnienia wymogów niezbędnych do przedłużenia okresu ważności badań technicznych pojazdu. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr 108 Poz. 908 Art.
66 ust. 4 p. 2: „Zabrania się stosowania w pojeździe przedmiotów wyposażenia i części nie odpowiadających warunkom określonym w przepisach szczegółowych” (Przepisami szczegółowymi, są w tym przypadku, regulaminy homologacyjne EKG ONZ)."
Czyli żeby nie było mandatu- lampy, spryskiwacze i samopoziomowanie. A jak jest każdy wie
lampy na przód
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Forumowicz
- Posty: 407
- Rejestracja: środa, 30 września 2009, 10:54
- Renault: Megane
- Silnik: Rakietowy
- Lokalizacja: Warszawa
Heh, dobrze ustawiona lampa z hidem+ soczewka będzie lepiej świeciła i nie oślepiała niż zdezelowany gruchot na żarówkach 100W a takich amatorów na polskich drogach jest pełno. Popatrzcie sobie na SUV na naszych drogach, tam to nie ważne czy xenon czy halogen dają po oczach jak sie patrzy i co z tego , że są ustawione, jak wiązka światła wali ci prosto w oczy.
Także do wszystkich "stróżów prawa", walinijcie się najpierw swoimi główkami o trzonek łopaty a później sprawdźcie swoje reflektory, kto naprawdę wali po o czach.
Wg. mnie ten kto jeździ na zenonie i soczewce 5 razy sprawdzi lampy, właśnie po to by nie razić po gałach- by nie mieć problemów, niż taki czesiek co kupi żarówke w TESCO ql blu 1000w xenon china white no homo wsadzi ją nie chlujnie tłustymi paluchami od frytek to wypalonego reflektora , ktory kupił na szrocie bo jego auto mialo dzwona i wali teraz w przestworza. Takich ludzi powinno się tępić.
A ten kto miał okazje jeździć na zenonie czy tam ksenonie ten w życiu nie włoży żarówek spowrotem driver
Tyle ode mnie! Pozdro!
Także do wszystkich "stróżów prawa", walinijcie się najpierw swoimi główkami o trzonek łopaty a później sprawdźcie swoje reflektory, kto naprawdę wali po o czach.
Wg. mnie ten kto jeździ na zenonie i soczewce 5 razy sprawdzi lampy, właśnie po to by nie razić po gałach- by nie mieć problemów, niż taki czesiek co kupi żarówke w TESCO ql blu 1000w xenon china white no homo wsadzi ją nie chlujnie tłustymi paluchami od frytek to wypalonego reflektora , ktory kupił na szrocie bo jego auto mialo dzwona i wali teraz w przestworza. Takich ludzi powinno się tępić.
A ten kto miał okazje jeździć na zenonie czy tam ksenonie ten w życiu nie włoży żarówek spowrotem driver
Tyle ode mnie! Pozdro!
Nie mam PL liter - komputer US
- Broov
- Pasqda
- Posty: 3244
- Rejestracja: niedziela, 7 września 2008, 17:21
- Renault: 2xScenic i Megane
- Silnik: 2x1.6 i 2.0
Kolego z całym szacunkiem sam się walnij o trzonek i to ze 3-4 razy
To że inni oślepiają nie znaczy że Ty też musisz i to celowo.
"Skoro inni mogą to ja też" jakie to polskie
Powinni wam pozabierać dowody rejestracyjne i jako gratis zaserwować lewatywę.
I żeby nie było , regularnie sprawdzam stan świateł w swoich autach.
To że inni oślepiają nie znaczy że Ty też musisz i to celowo.
"Skoro inni mogą to ja też" jakie to polskie
Powinni wam pozabierać dowody rejestracyjne i jako gratis zaserwować lewatywę.
I żeby nie było , regularnie sprawdzam stan świateł w swoich autach.
Jest:
MIphII cabrio,SIIphII,CIIIphII.
Było
CC7oo,Punto I,Escort MK7,Astra F,Lanos,Saxo,Laguna IphII 2.0,Laguna IIphI 1,9,SIphII.
MIphII cabrio,SIIphII,CIIIphII.
Było
CC7oo,Punto I,Escort MK7,Astra F,Lanos,Saxo,Laguna IphII 2.0,Laguna IIphI 1,9,SIphII.
-
- Forumowicz
- Posty: 430
- Rejestracja: środa, 28 lipca 2010, 17:21
- Renault: Megane II CC
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Żeby nie zakładać nowego tematu - posiadam reflektory Angel Eyes z przodu i planuję wsadzić tam xenon. Tak wiem, że nie jest to legalne - tego nie musicie mi pisać...
Mam 2 pytania do Was - mam nadzieję, że pomożecie
1. Jak wymienić diody w ringach?
2. Jaki xenon wsadzić? 4300k czy 6000k? Boję się, że jak wsadzę 6000k to stopie lampy - mam rację?
Mam 2 pytania do Was - mam nadzieję, że pomożecie
1. Jak wymienić diody w ringach?
2. Jaki xenon wsadzić? 4300k czy 6000k? Boję się, że jak wsadzę 6000k to stopie lampy - mam rację?
- Snake
- Moderator
- Posty: 4156
- Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
- Renault: Lala 3
- Silnik: 2.0 dci
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
Błaszczu bardzo prosto się wymienia diody (jak to nie wiem ale znajomy mi wymieniał w AE i zajeło mu to chwilę). Zapytaj moda z forum cupe kol. Damiano_87 on wie z czym to się je (bo zmieniał u siebie i u mnie diody )
6000k bałbym się wrzucać w AE
6000k bałbym się wrzucać w AE
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
o wypraszam sobie! to sa pomowienia, jak swiatlaa dobrze ustawione, to nic Cie nie bedzie raziloOji pisze:Popatrzcie sobie na SUV na naszych drogach, tam to nie ważne czy xenon czy halogen dają po oczach jak sie patrzy i co z tego , że są ustawione, jak wiązka światła wali ci prosto w oczy
a po prawdzie posiadajac lampy soczewkowe, to grzech jest nie wlozyc HIDow pijaki (i to calkiem powaznie mowie)
-
- Forumowicz
- Posty: 430
- Rejestracja: środa, 28 lipca 2010, 17:21
- Renault: Megane II CC
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Spoko, napiszę do Damiana w takim razie zarazSnake pisze:Błaszczu bardzo prosto się wymienia diody (jak to nie wiem ale znajomy mi wymieniał w AE i zajeło mu to chwilę). Zapytaj moda z forum cupe kol. Damiano_87 on wie z czym to się je (bo zmieniał u siebie i u mnie diody )
6000k bałbym się wrzucać w AE
No to zdecyduję się w takim razie chyba na 4300k tak jak u ojca w Lagunie - też fajnie świecą Dzięki i pozdro!
- kbarann
- KLUBOWICZ
- Posty: 99
- Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2008, 07:57
- Lokalizacja: Brzeziny
- Kontakt:
4300 czy 6000 nie ma różnicy w temperaturze a po prostu chodzi o barwę światła . Im większy numer tym barwa światła bardziej robi się niebieska a im niższa to w kolor żółty . Z własnego doświadczenia polecam 4300k , dobrze widać w nocy , w deszcz i nie rzuca się to drogówce w oczy . Pamiętaj o ustawieniu świateł a wszyscy będą zadowoleni .
-
- Forumowicz
- Posty: 430
- Rejestracja: środa, 28 lipca 2010, 17:21
- Renault: Megane II CC
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- kbarann
- KLUBOWICZ
- Posty: 99
- Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2008, 07:57
- Lokalizacja: Brzeziny
- Kontakt:
Re: lampy na przód
ja mam też xenon i angels i jakoś nikt się nie czepia że źle świecą, co do uzywalności z xenonem mi po 1,5 roku z lamp zeszła jakaś dziwna powłoka, poczły na allegro i kupiłem drugie