Witam
Mam takie pytanie czy mozna jakos zmienic dzwiek w megane II 2.0 bardziej podreslic? Ci co posiadaja ten silnik wiedza jak przyjemnie brzmi powyzej 4 tys.
Pozdrawiam
[Megane II] Zmiana dzwięku Renault
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela, 13 października 2013, 11:51
- Renault: Megane II
- Silnik: 2.0
-
- Bania Zlotu
- Posty: 403
- Rejestracja: poniedziałek, 16 grudnia 2013, 10:09
- Renault: Laguna III PHI GT
- Silnik: 2.0dci M9R 816
- Lokalizacja: Lędziny (śląsk)
Re: [Megane II] Zmiana dzwięku Renault
Załóż stożek
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1339
- Rejestracja: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:41
- Renault: Laguna Coupe
- Silnik: 2.0 Dci
Re: [Megane II] Zmiana dzwięku Renault
Filtr powietrza (dedykowana wkładka K&N) i do tego luźna komorówka: http://www.el-tec.pl/pl/index.html
Zestaw przećwiczony.
Zestaw przećwiczony.
Walka z rakiem została przegrana. Odeszła lepsza połowa mnie
-
- Bania Zlotu
- Posty: 403
- Rejestracja: poniedziałek, 16 grudnia 2013, 10:09
- Renault: Laguna III PHI GT
- Silnik: 2.0dci M9R 816
- Lokalizacja: Lędziny (śląsk)
Re: [Megane II] Zmiana dzwięku Renault
co to takiego ta luźna komorówka?
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1339
- Rejestracja: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:41
- Renault: Laguna Coupe
- Silnik: 2.0 Dci
Re: [Megane II] Zmiana dzwięku Renault
Tłumiki (upraszczając) dzielimy na dwa rodzaje:
- przelotowe
- komorowe
Oryginalnie końcowy tłumik w większości aut to tłumik komorowy który ma za zadanie jak najbardziej wyciszyć auto przez co trzyma wydech.
Jeśli zamontujesz przelot na trasach możesz nie wytrzymać dźwięku
Natomiast tłumik komorowy o zwiększonym przepływie gazów poprawi odprowadzanie spalin a co za tym idzie napełnianie cylindrów a bonusem jest ładny dźwięk który nie męczy.
Miałem taki tłumik w Clio I 1.8 16V i było optymalnie (wydech eltec) wiem kosztuje ale to tłumik na całe życie auta.
- przelotowe
- komorowe
Oryginalnie końcowy tłumik w większości aut to tłumik komorowy który ma za zadanie jak najbardziej wyciszyć auto przez co trzyma wydech.
Jeśli zamontujesz przelot na trasach możesz nie wytrzymać dźwięku
Natomiast tłumik komorowy o zwiększonym przepływie gazów poprawi odprowadzanie spalin a co za tym idzie napełnianie cylindrów a bonusem jest ładny dźwięk który nie męczy.
Miałem taki tłumik w Clio I 1.8 16V i było optymalnie (wydech eltec) wiem kosztuje ale to tłumik na całe życie auta.
Walka z rakiem została przegrana. Odeszła lepsza połowa mnie