iparts></a>
<a href= francuskie

megane classic gwint

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jack1104
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
Renault: megane classic
Silnik: 1600
Lokalizacja: Tarnobrzeg

megane classic gwint

Post autor: jack1104 »

Kilka miesięcy poruszałem temat tylnego zawieszenia ściślej; wymiany belki na wersję od scenica ale temat szybko umarł cry . Nadal temat ten mnie boli i troche szukam na sieci info na ten temat. Znalazłem na allegro taki zestaw; http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 60881.html
Czy ktoś spotkał się już z takim zestawem ewentualnie taką marką?
Cena wydaje się byc bardzo przyjemna :)

Oji
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 407
Rejestracja: środa, 30 września 2009, 10:54
Renault: Megane
Silnik: Rakietowy
Lokalizacja: Warszawa

Re: megane classic gwint

Post autor: Oji »

To gwint tylko na przod;P z tylu normalny amor trzeba na belce obnizyc;) a co do firmy to zwykly gwint jedni chwala inni psioczą. Mam MTS zawieszenie teraz i narazie sie sprawdza;P
Nie mam PL liter - komputer US

Awatar użytkownika
jack1104
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
Renault: megane classic
Silnik: 1600
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: megane classic gwint

Post autor: jack1104 »

A już się cieszyłem, że jest nadzieja załatwic ten miękki tył.
W programie "Fani czterech kółek" na Discovery montowali gwint do porsche 944 i tam w miejsce tylnych amortyzatorów do belki montowali amorki ze sprężynami. Sam byłem zdziwiony że jest taka możliwośc.

BeXa
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 315
Rejestracja: wtorek, 6 lipca 2010, 14:57
Renault: Megane
Silnik: K7M 702 1598 ccm
Lokalizacja: Pruszków

Re: megane classic gwint

Post autor: BeXa »

jack1104 pisze:W programie "Fani czterech kółek" na Discovery montowali gwint do porsche 944 i tam w miejsce tylnych amortyzatorów do belki montowali amorki ze sprężynami.
Bo z tego co widać w aukcji to wygląda na to, że to taki właśnie jest zestaw. Dopytaj się jeszcze sprzedawcy. Nie wiem tylko i zarazem ciekaw jak to będzie się sprawowało w połączeniu z drążkiem belki.
Obrazek

Awatar użytkownika
jack1104
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
Renault: megane classic
Silnik: 1600
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: megane classic gwint

Post autor: jack1104 »

We wspomnianym przeze mnie porsche to działało. Na zdrowy chłopski rozum dochodzi kolejny element resorujący więc powino byc sztywniej.

Awatar użytkownika
pelson91
skoczek
skoczek
Posty: 1089
Rejestracja: środa, 29 września 2010, 10:16
Renault: Rover 75
Silnik: 2.0 CDT
Lokalizacja: Nadarzyn/Warszawa
Kontakt:

Re: megane classic gwint

Post autor: pelson91 »

ale nie wiadomo czy sprężyna tam się zmieści
Było: Renault Megane HB 1,6e 1996r. -> KLIK
Był: Rover 420 SDi 1996r. -> KLIK
Jest: Rover 75 2,0 CDT 2000r. -> KLIK

BeXa
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 315
Rejestracja: wtorek, 6 lipca 2010, 14:57
Renault: Megane
Silnik: K7M 702 1598 ccm
Lokalizacja: Pruszków

Re: megane classic gwint

Post autor: BeXa »

myślę, że skoro sprzedają dedykowany zestaw to musi się zmieścić, zresztą "gdybanie" jest bezcelowe niech jack1104 zapyta sprzedawcę co i jak to będziemy wiedzieć, natomiast myślę, że tak czy inaczej zawias z tyłu i tak trzeba do tego opuścić, bo ów sprężyna będzie za krótka
Obrazek

0cool

Re: megane classic gwint

Post autor: 0cool »

W skład tego zestawu wchodzą:
- amory przód + sprężyny
- amory tył.

Dokładniej wygląda to tak: http://www.mapet-tuning.com/sklep/renau ... -1163.html

Awatar użytkownika
jack1104
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
Renault: megane classic
Silnik: 1600
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: megane classic gwint

Post autor: jack1104 »

Poszukałem jeszcze troche i widzę, że są zestawy:
* przód - sprężyna + amortyzator, tył - amortyzator
ale również
* przód - sprężyna + amortyzator, tył sprężyna + amortyzator.
Zadzwonie do gościa jutro i bede wiedział na 100%.

Kolejna sprawa to po zużyciu amorka czy go samego można wymienic, ew. regenerowac, czy znowu kupic cały zestaw przód.

Pytam tyle bo z gwintem nie miałem jeszcze wogóle do czynienia, a tylko z obniżającymi sprężynami w poprzednim aucie.

Awatar użytkownika
jack1104
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
Renault: megane classic
Silnik: 1600
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: megane classic gwint

Post autor: jack1104 »

Przedstawiony przeze mnie na początku zestaw faktycznie nie jest taki jak opisywanym porsche z dodatkowymi sprężynami i regulacją.
Ale znalazłem coś innego tylko cena szok http://www.mint-garage.pl/index.php?p36 ... la-ka-limo


edit:
Zapowiada się że skończe na obniżających sprężynach na przód ze skróconymi amorkami, a z tyłem będe kombinował. Belka od scenica lub zmiana samych drążków albo coś w tym stylu.

ODPOWIEDZ