Kilka miesięcy poruszałem temat tylnego zawieszenia ściślej; wymiany belki na wersję od scenica ale temat szybko umarł cry . Nadal temat ten mnie boli i troche szukam na sieci info na ten temat. Znalazłem na allegro taki zestaw; http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 60881.html
Czy ktoś spotkał się już z takim zestawem ewentualnie taką marką?
Cena wydaje się byc bardzo przyjemna
megane classic gwint
Moderator: Grupa Moderatorów
- jack1104
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
- Renault: megane classic
- Silnik: 1600
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
- Forumowicz
- Posty: 407
- Rejestracja: środa, 30 września 2009, 10:54
- Renault: Megane
- Silnik: Rakietowy
- Lokalizacja: Warszawa
Re: megane classic gwint
To gwint tylko na przod;P z tylu normalny amor trzeba na belce obnizyc;) a co do firmy to zwykly gwint jedni chwala inni psioczą. Mam MTS zawieszenie teraz i narazie sie sprawdza;P
Nie mam PL liter - komputer US
- jack1104
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
- Renault: megane classic
- Silnik: 1600
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: megane classic gwint
A już się cieszyłem, że jest nadzieja załatwic ten miękki tył.
W programie "Fani czterech kółek" na Discovery montowali gwint do porsche 944 i tam w miejsce tylnych amortyzatorów do belki montowali amorki ze sprężynami. Sam byłem zdziwiony że jest taka możliwośc.
W programie "Fani czterech kółek" na Discovery montowali gwint do porsche 944 i tam w miejsce tylnych amortyzatorów do belki montowali amorki ze sprężynami. Sam byłem zdziwiony że jest taka możliwośc.
-
- Forumowicz
- Posty: 315
- Rejestracja: wtorek, 6 lipca 2010, 14:57
- Renault: Megane
- Silnik: K7M 702 1598 ccm
- Lokalizacja: Pruszków
Re: megane classic gwint
Bo z tego co widać w aukcji to wygląda na to, że to taki właśnie jest zestaw. Dopytaj się jeszcze sprzedawcy. Nie wiem tylko i zarazem ciekaw jak to będzie się sprawowało w połączeniu z drążkiem belki.jack1104 pisze:W programie "Fani czterech kółek" na Discovery montowali gwint do porsche 944 i tam w miejsce tylnych amortyzatorów do belki montowali amorki ze sprężynami.
- jack1104
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
- Renault: megane classic
- Silnik: 1600
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: megane classic gwint
We wspomnianym przeze mnie porsche to działało. Na zdrowy chłopski rozum dochodzi kolejny element resorujący więc powino byc sztywniej.
- pelson91
- skoczek
- Posty: 1089
- Rejestracja: środa, 29 września 2010, 10:16
- Renault: Rover 75
- Silnik: 2.0 CDT
- Lokalizacja: Nadarzyn/Warszawa
- Kontakt:
Re: megane classic gwint
ale nie wiadomo czy sprężyna tam się zmieści
-
- Forumowicz
- Posty: 315
- Rejestracja: wtorek, 6 lipca 2010, 14:57
- Renault: Megane
- Silnik: K7M 702 1598 ccm
- Lokalizacja: Pruszków
Re: megane classic gwint
myślę, że skoro sprzedają dedykowany zestaw to musi się zmieścić, zresztą "gdybanie" jest bezcelowe niech jack1104 zapyta sprzedawcę co i jak to będziemy wiedzieć, natomiast myślę, że tak czy inaczej zawias z tyłu i tak trzeba do tego opuścić, bo ów sprężyna będzie za krótka
Re: megane classic gwint
W skład tego zestawu wchodzą:
- amory przód + sprężyny
- amory tył.
Dokładniej wygląda to tak: http://www.mapet-tuning.com/sklep/renau ... -1163.html
- amory przód + sprężyny
- amory tył.
Dokładniej wygląda to tak: http://www.mapet-tuning.com/sklep/renau ... -1163.html
- jack1104
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
- Renault: megane classic
- Silnik: 1600
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: megane classic gwint
Poszukałem jeszcze troche i widzę, że są zestawy:
* przód - sprężyna + amortyzator, tył - amortyzator
ale również
* przód - sprężyna + amortyzator, tył sprężyna + amortyzator.
Zadzwonie do gościa jutro i bede wiedział na 100%.
Kolejna sprawa to po zużyciu amorka czy go samego można wymienic, ew. regenerowac, czy znowu kupic cały zestaw przód.
Pytam tyle bo z gwintem nie miałem jeszcze wogóle do czynienia, a tylko z obniżającymi sprężynami w poprzednim aucie.
* przód - sprężyna + amortyzator, tył - amortyzator
ale również
* przód - sprężyna + amortyzator, tył sprężyna + amortyzator.
Zadzwonie do gościa jutro i bede wiedział na 100%.
Kolejna sprawa to po zużyciu amorka czy go samego można wymienic, ew. regenerowac, czy znowu kupic cały zestaw przód.
Pytam tyle bo z gwintem nie miałem jeszcze wogóle do czynienia, a tylko z obniżającymi sprężynami w poprzednim aucie.
- jack1104
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 19:02
- Renault: megane classic
- Silnik: 1600
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: megane classic gwint
Przedstawiony przeze mnie na początku zestaw faktycznie nie jest taki jak opisywanym porsche z dodatkowymi sprężynami i regulacją.
Ale znalazłem coś innego tylko cena szok http://www.mint-garage.pl/index.php?p36 ... la-ka-limo
edit:
Zapowiada się że skończe na obniżających sprężynach na przód ze skróconymi amorkami, a z tyłem będe kombinował. Belka od scenica lub zmiana samych drążków albo coś w tym stylu.
Ale znalazłem coś innego tylko cena szok http://www.mint-garage.pl/index.php?p36 ... la-ka-limo
edit:
Zapowiada się że skończe na obniżających sprężynach na przód ze skróconymi amorkami, a z tyłem będe kombinował. Belka od scenica lub zmiana samych drążków albo coś w tym stylu.