Reklama

Laguna 3 205 GT

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
markos
Bywalec
Bywalec
Posty: 1
Rejestracja: wtorek, 9 stycznia 2018, 23:23

Laguna 3 205 GT

Post autor: markos » wtorek, 9 stycznia 2018, 23:26

Cześć, posiadam już jakiś czas lale 3 z 2.0T GT 205KM i zastanawiam się jak można zwiększyć osiągi tego auta?
Mam w niej instalacje LPG czy jest szansa coś zrobić prócz chiptuningu/powerbox aby współgrało z instalacja LPG i nie robiło to żadnych problemów?

maqubis
Bywalec
Bywalec
Posty: 9
Rejestracja: środa, 1 czerwca 2016, 14:14
Renault: Laguna II ph2
Silnik: 2.0 16V Turbo
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Laguna 3 205 GT

Post autor: maqubis » wtorek, 16 stycznia 2018, 22:01

Zależy jaką masz instalację LPG. Ja mając 170KM założyłem instalację z wydajnością do 250KM. Obecnie mam ok. 230KM i nawet sobie z tym radzi. W Twoim przypadku sam program pewnie pozwoli na ok 230KM o ile instalacja LPG jest na tyle wydajna. Więcej chyba będzie ciężko, bo mogą być problemy z zapętlaniem. Dobrze też założyć downpipe bo fajnie odmula auto, szczególnie na niskich obrotach.

Awatar użytkownika
HFaudio
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: niedziela, 7 maja 2017, 12:04
Renault: Scenic II
Silnik: 2.0 T 16V
Lokalizacja: Szczytno

Re: Laguna 3 205 GT

Post autor: HFaudio » środa, 17 stycznia 2018, 19:34

Tylko Chip tuning nawet bym sie nie zastanawiał ;) power boxami nawet sobie głowy nie zawacaj. Co do modeli GT 205km to laguny II z taką wersją spokojnie na 250km robiono bez problemu ponoć w lagunie II GT 205km siedzą te same graty co w megane II 225km tylko blokada na sofcie, a odblokowanie softu dawało spokojnie 250km.

By trzeba było się zagłębić jaki masz osprzęt itd nie wiem co oni tam modzili w wersji III.

Bo jeżeli masz dobry osprzęt dużo nie trzeba modzić akurat u mnie dużo dłubałem ale z racji hobby , a co do samego IC polecam zmienić fabryczny w lato na mieście daje o sobie znać . Dużo można pisać o przeróbkach.

I silniki 2.0 T 163 km - 170km mają ten problem że mają inne tłoki niż reszta i problem jest z podniesieniem doładowania aby duże moce uzyskiwać gdyż musiałaby być mocniej odprężona komora spalania.

U Cb są bardzo duże możliwości jeżeli masz podobnie jak w lagunach II.

Co do gazu jestem przeciwnikiem tych 2.0 doładowanych ;)
F4RT 776 -> 215 km / 334 Nm
K&N -> 70mm -> TD04-15T -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE z Megane II Sport
Next Wydech 2,5 " .

ODPOWIEDZ