iparts></a>
<a href= francuskie

Żywotność silnika 1,6 16V

Masz dylemat...

Moderator: Grupa Moderatorów

Espers

Post autor: Espers »

torek pisze:Espres z całym szacunkiem... ale głupoty to chyba Ty opowiadasz. Zdejmij głowice z silnika po 200 000km na gazie i na pb. to zobaczysz różnice. a i przestań czytać teksty sponsorowane dotyczące gazu
Wiesz kolego. Zakładałem kilka lat instalacje przeróżnych typów do przeróżnych samochodów z przeróżnym przebiegiem. To, co piszę nie jest oparte na wieściach z postoju taksówek czy ktoś coś usłyszał. To praktyka kolego podparta wiedzą. Jeśli czytał byś dokładnie moje posty dowiedział byś się, że pisałem o poprawnie założonej i utrzymywanej instalacji. Zaprosił bym Cię kolego do oglądnięcia kilku silników lecz niestety obecnie nie jest to możliwe.
Przepraszam za OT, ale nienawidzę jak ktoś głupoty opowiada.

Awatar użytkownika
torek
Weteran
Weteran
Posty: 589
Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
Lokalizacja: Warszawa // WPI

Post autor: torek »

Kolego, dobrze przeczytałem i też nie mówię tu o źle założonej instalce... ba nawet to pomijam. Chodzi o samo paliwo jakim jest lpg.
Widzisz, tak się składa że też widziałem sporo silników po użytkowaniu z gazem i to była masakra. Więc jeśli Ty zakładasz instalki, to też nie dziwne że piszesz jak piszesz.. i nawet Cie rozumiem bo po co strzelać sobie samobóje i na Twoim miejscu też bym tak mówił... ale nie zmienia to faktu że gaz skraca żywotność silnika.

A i jeszcze jedno.. nie wiem za bardzo o co Ci chodziło z tym porównaniem do poloneza.. ale jeśli porównujesz nowoczesne siniki ( bo takimi są właśnie k4m) do starej 8 zaworowej kosntrukcji na gaźniku to faktycznie trafiony argument.

P.S. Może mod by wyodrębnił naszą dyskusję o lpg do nowego topicu żeby tu nie robić spam

Espers

Post autor: Espers »

torek pisze: Ty zakładasz instalki
No mówię, że nie czytasz moich postów. ZAKŁADAŁEM!!!! nie zakładam.
torek pisze:A i jeszcze jedno.. nie wiem za bardzo o co Ci chodziło z tym porównaniem do poloneza.. ale jeśli porównujesz nowoczesne siniki ( bo takimi są właśnie k4m) do starej 8 zaworowej kosntrukcji na gaźniku to faktycznie trafiony argument.
O ilości spalanego paliwa.
torek pisze:Może mod by wyodrębnił naszą dyskusję o lpg do nowego topicu żeby tu nie robić spam
Też tak uważam.

darsy
Bywalec
Bywalec
Posty: 1
Rejestracja: niedziela, 13 marca 2016, 20:10

Re: Żywotność silnika 1,6 16V

Post autor: darsy »

I co minęło 8 lat od tej dyskusji. Kolega potępiający gaz może się wstydzić swojej niewiedzy viva

Awatar użytkownika
Maciej R21
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 957
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
Renault: 25 V6 Injection
Silnik: Z7W
Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
Kontakt:

Re: Żywotność silnika 1,6 16V

Post autor: Maciej R21 »

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Broov
Pasqda
Pasqda
Posty: 3244
Rejestracja: niedziela, 7 września 2008, 17:21
Renault: 2xScenic i Megane
Silnik: 2x1.6 i 2.0

Re: Żywotność silnika 1,6 16V

Post autor: Broov »

Miesiąca ? Chyba dekady roll

Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka

Jest:
MIphII cabrio,SIIphII,CIIIphII.
Było
CC7oo,Punto I,Escort MK7,Astra F,Lanos,Saxo,Laguna IphII 2.0,Laguna IIphI 1,9,SIphII.

ODPOWIEDZ