Strona 4 z 7

: niedziela, 19 grudnia 2010, 21:37
autor: RedOctober
U mnie wspomaganie czuć na parkingu, a na trasie jest go brak.
To że musisz kontrować jazdę pewnie jest spowodowane luzami na drążkach lub wachaczu.

: poniedziałek, 20 grudnia 2010, 08:39
autor: onej
ewentualnie masz za niskie ciśnienie w kołach:))

: poniedziałek, 20 grudnia 2010, 19:49
autor: Maciej R21
PETRUS pisze:- nie wpływa na zużycie paliwa.
Wpływa wpływa , każde obciążenie elektryczne obciąża alternator.
Dla przykładu napisze że obciążenie alternatora żarówką 55W , nie pozwala na obracanie alternatora za pomoca 600W wiertarki , która nie ma siły wejśc na obroty.
arek pisze: To nie jest nowe rozwiązanie w Renault.
Pewnie że nie , było to już w 90 - 91 roku w R25.

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: środa, 5 stycznia 2011, 15:12
autor: PETRUS
Chcesz wymienić żarówkę oświetlającą tablicę rejestracyjną, to zdemontuj ramkę od tablicy.

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: niedziela, 9 stycznia 2011, 20:06
autor: PETRUS
Brak podświetlenia wewnętrznej klamki.

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: niedziela, 9 stycznia 2011, 20:51
autor: RedOctober
PETRUS pisze:Chcesz wymienić żarówkę oświetlającą tablicę rejestracyjną, to zdemontuj ramkę od tablicy.
W Lagunie II też podkładka przeszkadzała mi w wymianie tych żarówek

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 22:55
autor: PETRUS
Wymieniałem rozrząd kompletny, filtry i olej. Weszło 8 litrów oleju.

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 23:02
autor: RedOctober
Dokładnie to wchodzi 8,4 litra

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 23:37
autor: krzysztof58
Czemu miał tak słabą sprzedaż że zaprzestali produkcji .Czy motor 3,0 v6 dCi występuje jeszcze w Renault

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 23:41
autor: RedOctober
krzysztof58 pisze:Czemu miał tak słabą sprzedaż że zaprzestali produkcji .Czy motor 3,0 v6 dCi występuje jeszcze w Renault
Po prostu jak na tamte czasy był za bardzo futurystyczny jak na swoją klasę i nie przypadł do gustu ludziom z wyższych sfer.

Silnik 3,0 dCi jest stosowany w bardzo zmienionej formie w Lagunie III Coupe.

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 23:43
autor: PETRUS
krzysztof58 pisze:Czemu miał tak słabą sprzedaż że zaprzestali produkcji .
Bo to nie Włoszka - kapryśna ale piękna. To Francuzka - wprawdzie potrafi wiele, lecz lepiej zamknąć oczy.

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: środa, 19 stycznia 2011, 13:49
autor: ORDI
Co do oleju to silnik 3.0 P9X mieści 7.3 litra oleju z filtrem włącznie.I u mnie tyle wchodzi.
Silnik o oznaczeniu G9T 6.3 litra
Tak piszą w instrukcji MR

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: czwartek, 3 lutego 2011, 19:19
autor: Tomaj
Układ kierowniczy jest hydrauliczny, aktywny na pewno w initiale. Prowadzi się dobrze pod warunkiem, że zawieszenie i sam ukł. kier. jest w idealnym stanie. W koleinach się prowadzi przy starych, zużytych oponach etc.
Wkurzająca jest długość ryjka.

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: czwartek, 10 lutego 2011, 00:02
autor: RedOctober
ORDI pisze:Co do oleju to silnik 3.0 P9X mieści 7.3 litra oleju z filtrem włącznie.I u mnie tyle wchodzi.

Tak piszą w instrukcji MR
Tak tylko że nie spuszczasz oleju z chłodnicy. A w niej pozostaje literk starego oleju

Re: VEL SATIS - co w nim irytuje?

: czwartek, 10 lutego 2011, 17:20
autor: ORDI
Możliwe, aż tak dokładnie oleju nie zmieniam :)