iparts></a>
<a href= francuskie

[Vel Satis 2001-2009] Porady, linki, prośby o ocenę.

Masz dylemat...

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
stanisław

Post autor: stanisław »

no wiesz piasq welsatis tych samochodów jest mało a czesci do nich to tylko serwis i tu zaczynaja sie schody a niemyslałes o reno espace duzy komfortowy vanik mam takiego i jestem z niego zadowolony naprawde fajny vanik

EDIT:
a zapomniałem mam w swoim espace własnie ten motor 2.2 dci 16v i jestem zadowolony ma kopa mało pali webasco posiada grzeje cudnie co tu więcej potrzeba lac ropke i w droge
Ostatnio zmieniony czwartek, 26 marca 2009, 23:54 przez stanisław, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

stanisław, po pierwsze - używaj opcji edytuj, gdy piszesz w krótkim odstępie czasu!

Druga sprawa - Espace jest za duży. I tak przy Vel byłby problem bo jest dłuższy od Grand Scenic'a, ale to można przeboleć. Natomiast Espace jest dobry jak się podróżuje rodzinnie. Ja jestem ostatni, który na rodziców utrzymaniu :P a i tak niedługo "odchodzę" :P, więc po co komu taki autobus ;).
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

onej

Post autor: onej »

stanisław pisze:no wiesz piasq welsatis tych samochodów jest mało a czesci do nich to tylko serwis i tu zaczynaja sie schody
sporo czesci jest takich samych jak w espace i lagunie... także nie tak najgorzej...
a z drugiej strony kupując taki samochód to trzeba się liczyć, że naprawa może trochę kosztować...
a to, że ich mało to akurat jak dla mnie jest na wielki +, przynajmniej na każdym rogu nie widzę swojego samochodu...
Ostatnio zmieniony piątek, 27 marca 2009, 00:04 przez onej, łącznie zmieniany 1 raz.

stanisław

Post autor: stanisław »

sory rozpisałem sie no tak skoro uciekasz to fakt po co taki van

blondas
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1316
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
Renault: Renault 19
Silnik: 1,8
Lokalizacja: kocialin

Post autor: blondas »

onej pisze:z drugiej strony kupując taki samochód to trzeba się liczyć, że naprawa może trochę kosztować...
nie tylko w tym ale i w kazdym innym samochodzie utrzymanie kosztuje...
i albo sie placi i jezdzi albo dziaduje i narzeka :/
Podobno na świecie szaleje jakiś kryzys. Ale my postanowiliśmy w nim nie brać udziału. J.Clarkson

Awatar użytkownika
Snake
Moderator
Moderator
Posty: 4156
Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
Renault: Lala 3
Silnik: 2.0 dci
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Snake »

onej pisze:hmm, no więc tak:
W zimie z włączoną klimą i nie oszczędzając przesadnie silnika spalanie 8,4l/100km.
to ty jakiś Eskimos jesteś,że w zime z klimą jeździsz zdziwko

od siebie tylko dodam,że auto wizualnie mi się bardzo nie podoba. tył jeszcze ładny ale ten przód dla mnie masakra ale wiadomo to rzecz gustu.Proszę darujcie sobie teksty o drogich częściach,bo skoro stać kogoś na takie nietuzinkowe auto to musi też go stać na jego utrzymanie i tyle na temat ;)
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...

onej

Post autor: onej »

SnakeEyes pisze: to ty jakiś Eskimos jesteś,że w zime z klimą jeździsz zdziwko
jak się ustawi na 20C to jest ciepło :P a swoją drogą czasami trzeba włączyć klimę nawet w zimie, żeby później nie mieć przykrego zapachu

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

SnakeEyes pisze:od siebie tylko dodam,że auto wizualnie mi się bardzo nie podoba. tył jeszcze ładny ale ten przód dla mnie masakra ale wiadomo to rzecz gustu.Proszę darujcie sobie teksty o drogich częściach,bo skoro stać kogoś na takie nietuzinkowe auto to musi też go stać na jego utrzymanie i tyle na temat ;)
W aucie większość czasu się siedzi, a w Velku jest przezajebiście w środku.
Poza tym widać, że Ciebie to auto nie interesuje, bo wbrew pozorom jest ono teraz strasznie tanie.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

mi_strz

Vel Satis 2,2 dCi 150 KM

Post autor: mi_strz »

Witam,

Proszę użytkowników powyższego modelu z tym silnikiem lub innych modeli renówek z tym silnikiem (g9t?) o swoje uwagi. Bardzo proszę o zarówno pozytywne jak i negatywne doświadczenia z tym motorem. Naczytałem się tyle złego na temat tej jednostki napędowej, że ąz włos się jeży. Czy rzezywiście jest on tak nietrwały i awaryjny? Musi mieć przecież jakieś zalety skoro Espaców i Lagun jezdzi na nim dosyć sporo.
Na co zwracać uwagę przy kupnie tego auta?
Proszę o opinię użytkowników z doświadczeniem z tą jednostką napędową.

Dzięki z góry za pomoc.
mick

blondas
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1316
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
Renault: Renault 19
Silnik: 1,8
Lokalizacja: kocialin

Post autor: blondas »

z powodu właśnie się jerzących czasem włosów bym ten silnik omijał z daleka...
jedyny diesel jaki bym wziął pod uwagę to ten 2,0 poliftingowy lub 3,5 V6 PB ;)
ale z drugiej strony mam kolegę co jeżdzi lagą 2,2 DcI i jeszcze automatem i sobie chwali bardzo ten silnik :)
Podobno na świecie szaleje jakiś kryzys. Ale my postanowiliśmy w nim nie brać udziału. J.Clarkson

onej

Post autor: onej »

funkcja szukaj już było parę tematów na ten temat...

mi_strz

Post autor: mi_strz »

Funkcja szukaj faktycznie jest ale zawsze sprowadza się to do konkretnego problemu przeradzającego się w osobiste wycieczki forumowiczów. Wolałbym raczej abyście pomogli mi w zebraniu wad i zalet tego motorka. Nie sądzę, że korbowód dotyka większości silników i jak poznać symptomy ewentualnego zagrożenia...

onej

Post autor: onej »

ja nie mam z nim problemów póki co... i zobacz szukaj bo ja chociażby już pisałem więcej o tym samochodzie i nie będę dublował postów.
Szukaj --> vel satis

mi_strz

Post autor: mi_strz »

dzięki onej oraz blondas - oczywiście szukam i szukał będę ale wdzięczny będę za każdą opinię

mi_strz

Post autor: mi_strz »

jeszcze a propos awaryjności silników 2,2 i wyższości nad nimi silnika 2,0 w wersjach poliftowych... po jakim okresie czasu występują problemy? być może silnik 2,0 również nie jest wolny od wad tylko jest zbyt "młody" i jeszcze nic sie z nim nie dzieje. jeśli źle rozumuję bardzo chętnie przyjmę uwagi... jestem skłonny bardziej się wykosztować jeśli ma mi to gwarantować bezawaryjną jazdę (a przynajmniej spokój psychiczny) związaną z silnikiem

ODPOWIEDZ