Strona 2 z 3

Re: Renault Clio III 1,6 16V

: środa, 31 sierpnia 2011, 23:07
autor: Martinez
Takie rzeczy tylko w erze. Masz rację..podejrzane. Tam nikt nie sprzeda za granicę auta z takim przebiegiem w takiej cenie. Z Francji są importowane auta albo polizingowe z dużymi przebiegami, albo uszkodzone. Kuszące ogłoszenie, bo to chyba wersja Initiale Paris. No i sama okolica podejrzana..zagłębie metaloplastylów ;)

Re: Renault Clio III 1,6 16V

: czwartek, 1 września 2011, 09:11
autor: PiasQ
Wnętrze wygląda jak Initiale, tył to potwierdza (czujniki cofania). Jeśli więc jest to Initiale, to był walony w przód, bo powinien mieć czujniki z przodu i ksenony ;) (nie wspominając o halogenach).

Renault Clio III

: sobota, 3 września 2011, 12:29
autor: kamil1400
Witam:) Mam pytanie odnośnie Renault Clio III,który mam na oku i przymierzam się już do kupna. Co myślicie o cenie samochodu i jego ogólnym wyglądzie...czy na pierwszy rzut oka jest wszystko w porządku? z góry dziękuje za opinię...a oto link http://pietrzak.gratka.pl/ogl/12932844.html

Kamil pamiętaj na przyszłość aby podłączyć się pod istniejący temat a nie tworzyć nowy taki sam. ;) Snake

Zakup ClioIII grand tour

: piątek, 23 grudnia 2011, 14:59
autor: domel2250
Witam,
To mój pierwszy post na tym forum.
Zastanawiam sie nad Clio III grand tour. Niedługo musze zmienic auto na takie z bagażnikiem na wozek. Szukam benzyny, bo mam nieduży budżet i przebiegi roczne przewiduje na poziomie 15-18k km-głównie miasto , no i to autko przykuło moją uwagę. W ogłoszeniach na Allegro/otomoto pojawiaja się sporo aut w przedziale 20-25k pln (z małymi przebiegami i z polskich salonów), czyli akurat w moim zasiegu, tylko, czy to nie za tanio, jak na 2-3 latki, az tyle Renualt traci na wartości??? Bo okazje do 20k pln z mini przebiegami i maxi wyposażeniem z importu omijam szerokim łukiem, bo nie chce mieć auta złożonego z 2-4 innych szrotów...Jak wygląda sprawa serwisu renault? Jakich silników szukać/unikać?
Najwięcej ogłoszeń jest z benzyną 1,2 z turbo, 100/101km i to by mi bardzo pasowało, bo przy spokojnej jeździe powinien taki silnik mało palić, a gdy będę potrzebował szybciej pojechać, to też powinien dać radę. Jeśli chodzi o wyposażenie, to nie jestem wymagający: abs, klima i 2/4 poduchy, reszta bez znaczenia. Dlatego też przyglądam się daci MCV, auto bardziej surowe, też z bagażnikiem na wózek (tyle, że bezskładania ;-)). Czy ktoś się może orientuje, przecież to jeden koncern, czy i jak duże sas różnice w kosZtach serwisowania tych aut?
Z góry dziękuję za pomoc.

Re: Zakup ClioIII grand tour

: piątek, 23 grudnia 2011, 22:57
autor: muwak
Myślę, że na Twoim miejscu wybrałbym Megane w kombi, auto nieco większe, a bagaj jest na prawdę duży.

Dzisiaj kupiłem gazetę Motor i akurat był test Clio III - możesz sie z tym zapoznać, masz tam napisane na co zwracać uwagę i na który silnik warto postawić. Z tego co się z tym zapoznawałem - polecają silnik 1,2 16V i 1,4 16V. Osobiście nie znam tego modelu, więc nie będę Cię wprowadzał w błąd.

Pozdrawiam!

CLIO III 1.6 2006 Benzyna + LPG

: czwartek, 8 marca 2012, 20:24
autor: robroy
Witam jadę jutro oglądać ten egzemplarz http://otomoto.pl/renault-clio-1-6-16v- ... 29134.html czy mógłbym od szanownego grona dowiedzieć się trochę informacji związanych z tych autem. Nie orientuje się zbytnio w autach francuskich (ople i fiaty są moją specjalnością). Posiadam VIN tegoż samochodu: vff1crc90h34639791 Auto według właściciela kupione od kogoś kto przywozi auta z Niemiec w 2010r. W międzyczasie jeżdżenia założona została instalacja LPG w Czakram Dąbrowa Tarnowska. Rzekomo sprawdzał miernikiem lakieru wychodziło do 200uM. Sam też posiadam tester którego nie zawaham się użyć w jutrzejszym dniu ale chciałbym zasięgnąć informacji czy może ma ktoś dostęp sprawdzić z jakim ostatnim przebiegiem to auto się w ASO pojawiło (na podstawie nr VIN) oraz rozkodować w pełni VIN celem określenia jakie rzeczywiście wyposażenia (kolorystyka wnętrza) powinny się znajdować w pojeździe. Ewentualnie na podstawie zdjęć może widzicie jakieś przypadłości. Chciałbym poza konkursem jeszcze dopytać o jakieś ewentualne "standardowe usterki" tego modelu z tą wersją silnikową.

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za pomoc
Robert

>>>Link do zrzutu obrazka ogłoszenia na otomoto<<<

Re: CLIO III 1.6 2006 Benzyna + LPG

: piątek, 9 marca 2012, 06:22
autor: Martinez
W C III grubość warstwy lakieru oscyluje w granicach 80-90 mikrometrów. Sprawdzałem w ASO.

Co do typowych przypadłości tego modelu to zwróć uwagę na łożyska mcphersona. Lubią się zacierać, a w skrajnych przypadkach pękają sprężyny. Poza tym halasują na nierownościach.

Aaaa no i jeszcze manetka od świateł. Sprawdź jak przełącza się między mijania a drogowymi i jak włączają się przeciwmgłowe.

Re: CLIO III 1.6 2006 Benzyna + LPG

: piątek, 9 marca 2012, 11:04
autor: Spiker
Martinez pisze:W C III grubość warstwy lakieru oscyluje w granicach 80-90 mikrometrów
chyba na dachu.... :/ z tego co sie narobiłem przy lakiernictwie samochodowym a troche tego było zawsze jest około 120-150 jak jest 200 to juz lakierowany. Nawet r olls royce i S-klasa ma po 150

[Clio III] Pytania i porady

: piątek, 27 czerwca 2014, 21:28
autor: mirao
Renault Clio III 1,5 dci 86km , raok 2010, przebieg niecałe 80000, sprowadzany z Francji
Proszę o informację czy warto kupować takie auto. Na co ewentualnie zwrócić uwagę i o co zapytać sprzedawcę.
Auto do poruszania się w "koło komina", żadne długie trasy - dojazd do pracy, po dzieci, na zakupy.
Zależy mi na tym, aby było tanie w eksploatacji, naprawie i utrzymaniu.

Re: Clio III 1,5dci 86kM

: środa, 2 lipca 2014, 15:12
autor: patrys4891
Mam takie firmowe z 2007r, siorka ma takie z 2009 i jest dokładnie tak jak pisze Iparts.
Tylko jena rzecz mnie zastanawia. Dizle we Francji robią przebiegi a tu przez 4 lata tylko 80 000? Wydaje mi się to podejrzanie mało.
Niech Ci ktoś po VINie sprawdzi w ASO historię samochodu, żebyś się na minę nie władował.

Re: Clio III 1,5dci 86kM

: czwartek, 3 lipca 2014, 14:45
autor: kratylos
Jak kolo komina to jednak bezpieczniej benzyna 1.2 75 ja bym temu przebiegowi nie ufal
Sent from my RM-937_eu_poland_1014 using Tapatalk

Re: Clio III 1,5dci 86kM

: czwartek, 3 lipca 2014, 21:35
autor: Martinez
Przebieg może być realny. Bardziej obawiałbym się tego, że auto z Francji=dzwon. Z tamtąd nie kupisz zadbanego auta z małym przebiegiem w niskiej cenie.
Zobacz na autoscout24 po ile stoją takie roczniki.
To co sprzedają handlarze to auta z ubezpieczalni po przejściach..ewentualnie
mogą być po leasingu ale tu już będzie większy przebieg.

Re: Clio III 1,5dci 86kM

: piątek, 4 lipca 2014, 09:52
autor: Kali
Pierdzielicie głupoty. tyle Wam powiem :)

2010 rok i 80 tys przebiegu więc wychodzi 20 tysięcy rocznie, czyli w sumie jako taka norma a Wy się doszukujecie spisku wszędzie :P

Co do przygód to we Francji się nie szczypią i byle dziubnięcie skreśla samochód bo dostają kaskę na nowy przy sprzedaży starego.

A potężnie rozwalone idą na części bo francuzów nie opłaca się składać bo za dużo się na nich nie zarobi. Tyle ode mnie i z doświadczeń :)

Re: Clio III 1,5dci 86kM

: piątek, 4 lipca 2014, 12:58
autor: patrys4891
Kali pisze:2010 rok i 80 tys przebiegu więc wychodzi 20 tysięcy rocznie, czyli w sumie jako taka norma a Wy się doszukujecie spisku wszędzie
To zobacz jakie we Francji wygląda użytkowanie diesla. Koszty dodatkowe nałożone przez państwo są takie, że diesel po prostu musi jeździć żeby się opłacał. Ze trzy lata temu to czytałem i żadnych konkretów nie pamiętam co i jak, ale ogólny obraz sytuacji pozostał.
To nie PL że dizla ma każda rodzina do odwożenia dziecka do przedszkola.

Re: Clio III 1,5dci 86kM

: sobota, 5 lipca 2014, 19:46
autor: Kali
patrys4891 pisze:
Kali pisze:2010 rok i 80 tys przebiegu więc wychodzi 20 tysięcy rocznie, czyli w sumie jako taka norma a Wy się doszukujecie spisku wszędzie
To zobacz jakie we Francji wygląda użytkowanie diesla. Koszty dodatkowe nałożone przez państwo są takie, że diesel po prostu musi jeździć żeby się opłacał. Ze trzy lata temu to czytałem i żadnych konkretów nie pamiętam co i jak, ale ogólny obraz sytuacji pozostał.
widzę? Bo sam mam francuskiego diesla i widzę z jakimi przebiegami przyjeżdżają z Francji, tak wiem zaraz zaczniecie psioczyć że na pewno cofane bo gdzież 20 tysięcy rocznie albo i mniej, toć to niemożliwe bo każdy jeden musi przejeżdżać minimum 100 tysięcy rocznie żeby mu się opłacało...