Strona 10 z 10

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

: poniedziałek, 10 listopada 2014, 18:37
autor: PiasQ
Bartex pisze:Dlatego, że te auto nie jest stworzone do instalacji gazowej i oszczędnej jazdy :/
Tak samo śmieszy mnie jak ktoś kupuje wypasioną furę za 200tys i wrzuca tam LPG. Jeśli kogoś stać na samochód za 200tys to stać go na utrzymanie.
OK, jeśli silnik sam w sobie nie toleruje gazu, to spoko, ale jeśli by tolerował, to Twój argument do mnie nie przemawia.
Po pierwsze, Clio Sport to nie auto za 200 tys., jest to auto do kupienia za tzw. "grosze" i ktoś, kto zawsze marzył o jakiejś frajdzie z jazdy mógłby sobie na takie auto pozwolić.
Rozumiem, że według Ciebie wszyscy, którzy woleliby płacić relatywnie mało za eksploatację auta powinni jeździć Matizami?
Sam marzę o aucie z V8 pod maską i nie rozumiem, dlaczego miałbym nie zakładać w tym przypadku gazu, jeśli byłaby taka możliwość...

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

: poniedziałek, 10 listopada 2014, 21:34
autor: Bartex
PiasQ pisze:OK, jeśli silnik sam w sobie nie toleruje gazu, to spoko, ale jeśli by tolerował
Co by było gdyby ;)
PiasQ pisze:Po pierwsze, Clio Sport to nie auto za 200 tys., jest to auto do kupienia za tzw. "grosze"
Wiem, że Clio nie kosztuje 200tys. Napisałem, że również mnie śmieszy zakładanie gazu do auta za taką sumę ;)

Każdy patrzy na instalacje LPG z własnej perspektywy...
Moim zdaniem samochody z V8, czy samochody typu Clio Sport nie są stworzone do ekonomicznej jazdy i mija się z celem zakładanie tam LPG ;)

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

: wtorek, 11 listopada 2014, 00:42
autor: PiasQ
Bartex pisze:Co by było gdyby ;)
palm
Bartex pisze:Moim zdaniem samochody z V8, czy samochody typu Clio Sport nie są stworzone do ekonomicznej jazdy i mija się z celem zakładanie tam LPG ;)
To ciekawe dla kogo tworzone są diesle o wysokiej mocy (w układzie V8, V10, a nawet V12), czy też hybrydy z takimi silnikami w składzie.
Argumenty typu "nie są stworzone", "to profanacja", "jak Ciebie nie stać, to nie kupuj" to czysta ignorancja, nic więcej. Jeśli silnik toleruje gaz, nie widzę powodów, aby nie wydawać 2x mniej za paliwo. Z resztą nowoczesne instalacje LPG do wtrysku bezpośredniego benzyny (Vialle) dowodzą, że jest popyt na tego typu rozwiązania i w nowych mocnych konstrukcjach.

P.S. I żeby nie było, nie przekonuję nikogo, że LPG jest jedyne słuszne. Jeśli ktoś nie chce u siebie LPG - ok, spoko, każdy ma wybór. Jednak odwieczne szerzenie "prawdy" pt. LPG jest złe, bo jest i koniec jest po prostu niepoważne.

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

: wtorek, 11 listopada 2014, 17:12
autor: Kogucik
Temat rzeka z tym LPG :) Nie ma co dyskutować, bo nikt nikogo do niczego nie przekona ;)
Moje ostatnie spalanie PB98 w trasie Clio II Sport (prędkość do 100km/h) Miałem czas i testowałem emeryta :)
Obrazek

Jak by ktoś chciał to mam takie coś na sprzedaż tanio :)
http://olx.pl/oferta/clio-sport-2-0-16v ... c6d1a6f262

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

: środa, 12 listopada 2014, 19:51
autor: Bartex
PiasQ pisze:palm
Widać, że nie rozumiesz co sie do Ciebie piszę ;) Cały czas tylko gdybasz, co by było gdyby itp.
PiasQ pisze:To ciekawe dla kogo tworzone są diesle o wysokiej mocy
Rozmawiamy o benzynie i LPG, czy o Dieslu ??
PiasQ pisze:Argumenty typu "nie są stworzone", "to profanacja"
Spróbuj zamówić w salonie nowe Clio RS, czy Megane RS z LPG ;)
PiasQ pisze:I żeby nie było, nie przekonuję nikogo, że LPG jest jedyne słuszne. Jeśli ktoś nie chce u siebie LPG - ok, spoko, każdy ma wybór.
Ja również nikogo nie przekonuje, że LPG jest złe... Wyraziłem tylko swoje zdanie na dany temat - chyba po to jest forum ;)
Kogucik pisze:Temat rzeka z tym LPG :) Nie ma co dyskutować, bo nikt nikogo do niczego nie przekona ;)
I tym wspaniałym akcentem kończę ze swojej ;)
EOT :)

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

: środa, 12 listopada 2014, 21:55
autor: PiasQ
Bartex pisze:Widać, że nie rozumiesz co sie do Ciebie piszę ;) Cały czas tylko gdybasz, co by było gdyby itp.
Widać, że w ogóle mnie nie zrozumiałeś... Na moje pytanie, dlaczego nie LPG, w ogóle nie użyłeś żadnego racjonalnego argumentu. Jedyne co potrafiłeś napisać to, że "to auto nie jest stworzone" i że śmieszy Ciebie zakładanie LPG w takich czy innych autach.
Tekst "nie zakładaj tam gazu, szkoda auta. Już lepiej kup kombi" w ogóle nie tłumaczy ani zainteresowanemu, ani mi, dlaczego nie można założyć LPG w tym aucie - stąd moje, jak to nazwałeś, "gdybanie".
Bartex pisze:Rozmawiamy o benzynie i LPG, czy o Dieslu ??
Rozmawialiśmy o Sporcie, a wtrąciłeś temat z autami za 200 tys. To o czym rozmawiamy? ;)
Chciałem tylko Ci uzmysłowić, że w autach za 200 tys. ludzie też lubią oszczędzać na paliwie, stąd coraz więcej diesli, czy hybryd (chociaż te drugie to fakt, rarytas).
Bartex pisze:Spróbuj zamówić w salonie nowe Clio RS, czy Megane RS z LPG ;)
Wiesz dobrze, że nie o tym rozmawiamy ;). Jednakże znam przypadki, gdzie na specjalne życzenie klienta salon zlecał montaż LPG w aucie (jednym ze znanych mi przykładów - Chrysler 300C 5.7L HEMI). Fakt jednak, że wątpię, iż Renault by na to poszło w modelach "RS" (W Clio na pewno nie, bo jeszcze Vialle się z tym silnikiem nie ogarnęło). No, ale nie gdybajmy ;).
Bartex pisze:Wyraziłem tylko swoje zdanie na dany temat - chyba po to jest forum ;)
Owszem jest :)
Bartex pisze:I tym wspaniałym akcentem kończę ze swojej ;)
EOT :)
Jak również ja :)

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

: niedziela, 16 listopada 2014, 17:24
autor: Kune
Kwestie instalacji gazowej w tym aucie pomijam. Moim zdaniem to glupi pomysl, ponieważ to auto pali na prawdę przyzwoite ilości paliwa. Silnik jest dość wysilony i dość delikatny na jakość paliwa. Instalacja to dodatkowe kilogramy, które popsują wyważenie samochodu.

Co do auta, wersja po liftingu jest troche bardziej "zelektryzowana". Ma dwie sondy, przepustnice bez linki, brak mozliwosci odlaczenia ABS i kilka innych rzeczy, ale z drugiej strony srodek wyglada znacznie lepiej niz w PH1. Auto pali srednio ok. 8.5 litra jeżdżąc po miescie normalnie. Fajnie sie prowdzi, wrażliwą rzeczą jest wariator zmiennych faz rozrządu który lubi padać. Inne rzeczy to drobnostki i elektroniką. Miałem kiedyś takie auto przez 5 lat (jak jeszcze było w miarę nowe). Najwiekszy problem to zakup czegoś co nadaje się do użytkowania.

Clio II SPORT

: poniedziałek, 8 sierpnia 2016, 11:56
autor: piotrek1995
Cześć, przymierzam się do zakupu clio II sport. Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jakieś plusy, minusy auta?

Reno Clio II z jakim silnikiem 1.4 8 v

: niedziela, 28 sierpnia 2016, 09:17
autor: michał
drodzy koledzy bardzo proszę o pomoc .
posiadam clio 2 silnik 1.4 8v .
czasami muszę dłużej pokręcić zanim zapale a czasami zapali od reki.
i jak wrzucę 5 nie mogę więcej pojechać niż 120 - 130 km/h
jaka może być przyczyna .

Re: Reno Clio II z jakim silnikiem

: wtorek, 30 sierpnia 2016, 08:27
autor: spoogie
Miałem D4F (1.2 16v 75 KM) i ten silnik ciągle jest w produkcji. Z tego powodu zna go każdy mechanik i nie brak części zamiennych. Dobrze toleruje LPG i mieści się ciągle w normach euro. Zasadniczo jest kompletnie bezobsługowy, z olejem tez nie trzeba szaleć (zmieniałem co 20 tyś). Nie jest to może demon prędkości ale jest dość oszczędny po mieście (zima max 6.5l, lato 5.7l), w trasie do 100km/h - spalanie około 5.0-5.2L, autostrada przy 120-130 - 6.5L. W gazie to już w ogóle. To chyba najrozsądniejszy obecnie wybór dla clio II.

Zakup Clio 2

: czwartek, 18 stycznia 2018, 12:52
autor: kajoQ
Dzień dobry ,

Mam zamiar zakupić Clio 2,szukałem już wielu modeli opcjimitrafilem na parę propozycji.


https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-cl ... qUps7.html


https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-cl ... rhS6d.html



https://www.otomoto.pl/oferta/renault-c ... 62b2f9798f

Co sądzicie o tych egzemplarzach? Może ktoś z okolic kto pomógłby w oględzinach,oczywiście za jakąś opłata nawet?

Pozdrawiam i czekam na sugestie.

Re: Zakup Clio 2

: sobota, 20 stycznia 2018, 08:15
autor: HFaudio
Co prawda w oględzinach nie pomogę ale tych ofert co podałeś ja bym się zainteresował tym :

https://www.olx.pl/oferta/renault-clio- ... 612f075d4f

Z tego względu że widać gościu dbał dużo rzeczy wymienione, lakier w dobry stanie, aluski, jedyne do czego bym się przyczepił po zdjęciach to do regeneracji przednie lampy są spłowiałe już ale groszowa sprawa na pewno ktoś u Cb zajmuje sie tym i za 150zł zrobi a gościa można stargować.

Renault Clio II 2004r. 1390cm3 prośba o poradę, ocenę.

: niedziela, 1 kwietnia 2018, 12:39
autor: awido
Witam serdecznie,

Poszukuję Renault Clio II rocznik jak mnie interesuje to ok 2004-2006, chciałbym aby auto było z silnikiem 1,4 w benzynie (docelowo jeśli po zakupie wszystko okaże się w porządku z silnikiem to chciałbym założyć instalację LPG). Wersja 5 drzwiowa.

Moje pytanie do was forumowiczów na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie
tego modelu,

Poniżej wysyłam link do jednego z kandydatów, który chciałbym zobaczyć:

nr.vin poniższego samochodu: VF1BB1LEF31944844

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-c ... xtor=SEC-8

jeśli macie jakieś spostrzeżenia to będę bardzo wdzięczny za uwagi.