[Clio II 1998-2012] Porady, linki, prośby o ocenę.
Moderator: Grupa Moderatorów
2.0 16v roll ciężko wróżyć z fusówpedro pisze:jaki silnik najlepiej sprawuje się z Reno Clio II,i który najlepiej wybrać
Powiedz więcej czego oczekujesz, czy to dla Ciebie, Żony, Kochanki i wtedy jaki jest Jej styl jazdy? Napisz coś więcej, to wtedy konkretniej będziemy mogli Ci polecić, a posiadacze aut z takimi motorami przedstawią Ci jego zalety i wady... Może robisz 5tyś km rocznie, a tutaj Koledzy/Koleżanki będą na marne opisywać silnik diesla...
Jeśli masz wybierać między tymi dwoma, to polecam fefnaftkę Oba są mało awaryjne podobno, ale spalanie 16v baaardzo podobne do 8v, a masz ponad 20 KM więcej. Ja już nieraz śmigałem swoim w trasę - w tym roku strzeliłem Gdynia-Zako-Gdynia w 4 osoby - i nie mam powodów do narzekania. Zbiera się jak ta lalapedro pisze:1.4 8V ,czy 1,4 16V
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 549
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 20:35
- Renault: Laguna + Clio
- Silnik: 2.0 dCi + 1.2 D7F
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Zasadniczo nie ma poważnych problemów z żadnym benzynowym motorem w Clio. Kwestia potrzeb i upodobań.
Senior PIKUR
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
- Maupa
- Bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: wtorek, 16 września 2008, 19:58
- Renault: Megane
- Silnik: 1400
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ja słyszałem bardzo dobre opinie o 1,6 16v i jeśli bym szukał Clio to chyba właśnie z takim silnikiem lub 1,4 16v tak jaki mi się trafił w Megance
Maupauto <-kliknij i zobacz:)
-
- Forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: niedziela, 25 maja 2008, 21:47
- Lokalizacja: DC
1,4 16 i 1,6 16v to te same silniki z innym skokiem cylidnra. 1,6 bedzie duzo trudniej kupic, przewaznie bedzie to wersja initiale. 1,4 jest wiecej ale tez nie jakos super duzo. Kosmicznej roznicy nie bedzie, ja bym szukal 1,4 16v.
O 1,4 8v zapomnij bo bedzie palil wiecej niz 16 w miescie!
Najwiecej na rynku bedzie 1,2 16v i 1,5 dci 65KM. Poprostu to sa podstawy, a u nas narod bidny.
O 1,4 8v zapomnij bo bedzie palil wiecej niz 16 w miescie!
Najwiecej na rynku bedzie 1,2 16v i 1,5 dci 65KM. Poprostu to sa podstawy, a u nas narod bidny.
- Darczan
- Oklejony
- Posty: 244
- Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 13:36
- Renault: Megane III
- Silnik: 1.9 dCi F9Q
- Lokalizacja: Gdańsk
Jeśli o mnie chodzi to szukałbym 1.6 16V, tym bardziej, że tak jak piszesz można trafić na Initiale Paris1,4 16 i 1,6 16v to te same silniki z innym skokiem cylidnra. 1,6 bedzie duzo trudniej kupic, przewaznie bedzie to wersja initiale. 1,4 jest wiecej ale tez nie jakos super duzo. Kosmicznej roznicy nie bedzie, ja bym szukal 1,4 16v.
Poza tym - ten mniejszy silnik trzeba trochę wyżej kręcić
Obecnie mam 1.2 60 KM i złego słowa o tym silniku nie powiem - do jazdy typowo miejskiej nie potrzeba nic mocniejszego
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 549
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 20:35
- Renault: Laguna + Clio
- Silnik: 2.0 dCi + 1.2 D7F
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Wiec jaki jest sens szukania tak mocnych silnikow? Ja złego słowa na 1.2 8v powiedzieć nie mogę. Szukając auta z silnikami 1.2 i 1.4 można wyszukać dużo krajowych, no i jest w czym przebierać. 1.6 to naprawde niewielki procent ofert. Będzie dużo ciężej o dobry egzemplarz.
Senior PIKUR
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
-
- Forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: niedziela, 25 maja 2008, 21:47
- Lokalizacja: DC
Tak ale takiego znalezc trudno.Darczan pisze: Jeśli o mnie chodzi to szukałbym 1.6 16V, tym bardziej, że tak jak piszesz można trafić na Initiale Paris
Poza tym - ten mniejszy silnik trzeba trochę wyżej kręcić
Obecnie mam 1.2 60 KM i złego słowa o tym silniku nie powiem - do jazdy typowo miejskiej nie potrzeba nic mocniejszego
Nie przesadzaj z tym wyzej krecic. Tam naprawde roznica jest nieduza.
Zalezy co kto lubi, jak dla mnie po miescie 1,2 8v sie nie nadaje do jazdy niemowiac o miescie. Kazdy ma inne wymagania.
Akurat na D7F to juz bym sie wogole nie ogladal, na rynku jest duzo D4F i to lepiej wybrac. Jednak warto poszukac i wziac 1,4 16. To nie jest mocny silnik to jest silnik akurat do Clio. Do megane jest za slaby, a do Clio idealny.Wiec jaki jest sens szukania tak mocnych silnikow? Ja złego słowa na 1.2 8v powiedzieć nie mogę. Szukając auta z silnikami 1.2 i 1.4 można wyszukać dużo krajowych, no i jest w czym przebierać. 1.6 to naprawde niewielki procent ofert. Będzie dużo ciężej o dobry egzemplarz.
Renault CLIO II
Chciałbym dowiedziec się czegoś na temat renault Clio 1.5 Dci 84KM czy warto kupić taki samochód?
Zamierzamy sprzedać Safrnkę lub zamienic na coś takiego jak Renault Clio bo póżniej żona będzie nim jezdzić z dzieckiem.
Jaki silniki polecacie
Zamierzamy sprzedać Safrnkę lub zamienic na coś takiego jak Renault Clio bo póżniej żona będzie nim jezdzić z dzieckiem.
Jaki silniki polecacie
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[Clio II ph II] Prośba o opinie/oględziny
Przymierzam się do zakupu Clio/Megane rok 2001-2003 z silniczkiem 1.6 16v. Czy byłby ktoś z Konina w stanie obejrzeć taki oto egzemplarz?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12477338
Generalnie chodzi o to czy warto po to jechać bo mam prawie 400km do przebycia w jedną stronę. Czy był robiony blacharsko, czy wszystko sprawne itp. Może zna ktoś to auto albo mógłby podjechać obejrzeć na miejscu?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12477338
Generalnie chodzi o to czy warto po to jechać bo mam prawie 400km do przebycia w jedną stronę. Czy był robiony blacharsko, czy wszystko sprawne itp. Może zna ktoś to auto albo mógłby podjechać obejrzeć na miejscu?
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.