iparts></a>
<a href= francuskie

[Clio II 1998-2012] Porady, linki, prośby o ocenę.

Masz dylemat...

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6063
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: kudlaty »

tego z limanowej już nie ma, nawet gość mi nie odpisał i kij wie czy sprzedał czy się zlisił. za to mam jeszcze takie dwa:

http://otomoto.pl/renault-clio-1-6-16v- ... 63440.html
http://otomoto.pl/renault-clio-C13804475.html

Co myślicie?

Sidenis
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2207
Rejestracja: wtorek, 18 listopada 2008, 11:49
Renault: Megane II Grand Tour
Silnik: 1.9 dci
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Sidenis »

Obydwa sprowadzone z Francji..... Oni w większości nie szanują samochodów. Trzeba byłoby dokładnie je poprzeglądać. W moje niewprawne oko nic nie wpadło zarówno w tym pierwszym jak i w drugim.
Bo dobry ratownik to żywy i najedzony ratownik :D

Obrazek

Awatar użytkownika
Kokos
Oklejony
Oklejony
Posty: 205
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 21:11
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kokos »

w pierwszym tym 3d wymieniona kratka we wlocie powietrza, moze po przejsciach (wiadomo dzwon podstawa tuningu) a może się komuś ta bardziej podobała, poza tym wygląda ok, ale przebieg według mnie raczej bliże 150kkm niż 77, wiem jak niszczy się fotel kierowcy, tym bardziej że ja jak swoim jeździłem to ważyłem jakieś 1xx kg.
w drugim fotel kierowcy znowu wyglada gorzej niz u mnie teraz, a boki tez sa w skorze, zwroc uwage na zdjecie od strony pasazera ale popatrz na fotel kierowcy - u mnie przebieg 125kkm. nie mowie ze duzy przebieg dyskwalifikuje auto, ale jak ma 130kkm to niech napisze tyle a nie jakies 76kkm. druga sprawa spasowanie maski w 5d jest inne niz 3d, tzn jest nizej i wyglada jakby kratka wlotu byla glebiej wcisnieta. wedlug mnie w tym 3d wyglada na bardzie poprawne, ale to moze byc tylko zludzenie optyczne. ja mysle ze powinienes sobie poszukac ze 4-5 potencjalnych aut w mniej wiecej jednej okolicy i pojechac poogladac, bo tak po zdjeciach mozna czasami cos wylapac, a czasami zdyskwalifikowac dobre auto tylko dlatego ze na przyklad mialo wymieniany zamek maski i ktos inaczej go przymocowal. tyle moich spostrzezen.
albo dzwon i pytaj, najpierw o rzeczy najbardziej oczywiste, czyli np o ksiazke, w jaki sposob udokumentowany przebieg, czy wszystkie szyby z tego samego roku, i sluchaj uwanie co gosc mowi, jak ci powie, ze jest ksiazka i wszyskie faktury na naprawy a potem ze szyba byla wymieniana ale nie wie dlaczego, bo ktos wczesniej to zrobil, to zapytaj czy z dokumentami ma fakture na ta szybe.
Kokos
Chełm

było: 19, 19, clio, megane,focus, laguna, C5 i kilka innych
jest: DS5 2,0blueHDI 180, Laguna GT Grandtour , FJR 1300

jozkos

Chciałbym kupic Clio 2ph2 (może thalia?) ... dwa do oceny

Post autor: jozkos »

Witam,

bazując na 10 latach bezproblemowej eksploatacji meganki przez mojego ojca,
chciałbym zamienić wysłużoną nexię, na cos noweszego i tak np:

thalia 2002r

clio

Czy cos niepokojącego z tych zdjęć można wywnioskować ?
Jak wygląda thalia (po lifcie) w środku? Czy wnętrze jest identyczne jak w C2 phII ?

Awatar użytkownika
Darczan
Oklejony
Oklejony
Posty: 244
Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 13:36
Renault: Megane III
Silnik: 1.9 dCi F9Q
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Darczan »

jozkos pisze:Jak wygląda thalia (po lifcie) w środku? Czy wnętrze jest identyczne jak w C2 phII ?
nie, wygląda jak wnętrze CIIph1

Maciek
OpiekunGrupy
OpiekunGrupy
Posty: 549
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 20:35
Renault: Laguna + Clio
Silnik: 2.0 dCi + 1.2 D7F
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Maciek »

Clio to zdecydowanie przeróbka z Societe (van 2-miescowy) z tylu założone inne fotele zamaskowane pokrowcami (czyli tylna kanapa w zupelnie innej tapicerce. Boki tapicerki tylnej w zupelnie innym wzorze (wzor z Clio 2 ph1). Nie chcialo sie nawet nikomu domontowac uchwytow na podsufitce. Jezeli jezdzilo jako firmowy van zagranica, ja podwoiłbym jego przebieg jako bardziej realny. To że auto jest przerobka vana nie dyskwalifikuje go, sam swoje clio przerobilem na 5-os. ale trzeba to zrobic z głowa i porządnie.
Senior PIKUR
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy

Tomekvolvo940

renault Clio

Post autor: Tomekvolvo940 »

jadę dziś oglądać to Reno http://otomoto.pl/renault-clio-extreme-C14850906.html wszystko jak w ogłoszeniu na co zwrócić uwagę?jak sprawują się te silniki? proszę o ogólną pomoc w miarę szybko bo jestem umówiony na 17.00 na oglądanie z góry dziękuję. Pozdrawiam
PS. bardzo fajne wyposażenie ma to Clio:):)

Awatar użytkownika
torek
Weteran
Weteran
Posty: 589
Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
Lokalizacja: Warszawa // WPI

Post autor: torek »

zwróć uwagę na silnik, czy nie ma jakiś znacznych wycieków, po ogladaj dokładnie blachę pod kontem przygód. przetarta tapicerka na fotelu.. przy 83 tyś km?? hm.. albo licznik kręcony, albo jakieś słabe te siedzenia, ja mam nalatane ponad 215 tyś km i żadnych przetarć nie mam... ;)

Baron

Post autor: Baron »

miałem prawie identyczne Clio. Moje również miało przebieg ok 85tkm. Przede mną właścicielką była kobieta, która jeździła tylko po Gdańsku lol Więc te Clio mają sporo ze sobą wspólnego :D
A tak poważnie to dziwna dla mnie ta wersja Extreme. Nie chcę tu nic zarzucać, bo może były różne odmiany, ale wszystkie bez wyjątku Clio Extreme jakie wydziałem z tych lat charakteryzowały się właśnie tymi kubełkami w tym "morskim" (jak zwał, tak zwał - kiepsko u mnie z kolorami roll ), ale do tego ZAWSZE widziałem gałkę w tymże kolorze i do tego listwy na desce rozdzielczej nie były srebrne, tylko również pod kolor. Tło zegarów jest ok, bo powinno być właśnie srebrne... Także nie wiem... Może coś było kombinowane?? Jakiś taki składak...
Co do wyposażania to brakuje tylko/aż klimy do pełni szczęścia ;) Ale miej n uwadze, że KAŻDE Clio II ph II ma w std. ABS, el. szyby. poduszki x 4, ctr. zamek. To ma w zasadzie więcej tylko o kompa, lusterka i te kubełki charaktrystyczne dla wersji...

EDIT:
torek pisze:przy 83 tyś km?? hm.. albo licznik kręcony, albo jakieś słabe te siedzenia
a właśnie o tym zapomniałem. To może być prawda, bo kobiety mają bardzo często max blisko siedzisko, kubełek ma "duży" brzeg i szybko się wyciera. U mnie w Clio też był bardoz wytarty właśnie przez kobietę, ale za to reszta była prawie bez zużycia (oprócz wycieraczki z dziurą od szpilki) lol

EDIT 2:
poza tym moim skromnym zdaniem całkiem drogo jak na bez klimy. Ciekawe jeszcze jak sprawa przeszłości wypadkowej... Dla mnie jest po prostu drogo...
Co do jednostki to naprawdę fajna, sprawdzona konstrukcja...

reszta sprawdzania... tak jak napisał torek. standardowo...

Awatar użytkownika
RedOctober
OpiekunGrupy
OpiekunGrupy
Posty: 312
Rejestracja: niedziela, 17 października 2010, 19:44
Renault: Laguna II PH II
Silnik: 1,9 DCi
Lokalizacja: Poznań

Post autor: RedOctober »

Samochód ma 80tyś i gałka od biegów cała wytarta?? Na 100 % cofany licznik. Weź VIN i sprawdź w serwisie historię tego Clio.
Jaguar XJ6 4,0 SPORT
Renault Laguna II PH II 1,9 DCi
Renault Megane I PH II 1,4 16V

Tomekvolvo940

Post autor: Tomekvolvo940 »

odnośnie klimy, to rozmawiałem z właścicielem ze nie zamawiali kilimy i radia to wytarcie gałki drążka zmiany biegów daje mi dużo do myślenia...hmmm może po prostu odpadł plastik/wieko ozdobne??? co do listew to fakt są niebieskie w innych modelach, może też właściciel tak skonfigurował auto???nie wiem nie gdybam zdam relacje i może nawet fotograficzna mi się bardzo podoba ten model jak dla mnie ma fajne wyposażenie aczkolwiek klima, w 940 miałem automatyczną klimatyzację, w poprzednim Volvo nie maiłem wiec przeżyję:).

Awatar użytkownika
torek
Weteran
Weteran
Posty: 589
Rejestracja: poniedziałek, 27 września 2010, 17:20
Lokalizacja: Warszawa // WPI

Post autor: torek »

jak będziesz to sprawdź komorę silnika, czy nie ma jakiś dziwnych rzeczy z podłużnicami a także z innymi elementami metalowymi. możliwe że był konkretny dzwon, i stąd też inna deska... itp...

Tomekvolvo940

Post autor: Tomekvolvo940 »

a więc tak byłem oglądać to Reno i wrażenia, samochód po gradobiciu dach i maska. W ogłoszeniu o tym ani słowa, przebieg około 150 000 + 100 000 gałka zmiany biegów zjechana niby od pierścionków żony, to samo kierownica po lewej stronie w miejscu łączenia wieńca kierownicy, ogólnie auto brudne zaniedbane, fotel przetarty kierowcy w miejscu trzymania bocznego dziwne na 80 000, maska przednia nie otwiera się linką (jak dla mnie wystarczy poczyścić). Pan opuścił by 600 pln...... zdziwko Przednie drzwi kierowcy lekko opadają przy zamykaniu jest to wyczuwalne przy delikatnym zamknięciu czuć opór na zamku. .Proszę pytać jak chce się autkiem zainteresować. Tapicerka "uświniona", jak jechałem samochodem strasznie walił na płytach jumbo przód auta jak by cały wózek był luźny z wahaczami nie skręcone to wszystko. Pan stwierdził że się ni zna na tym, szyby wszystkie oryginalne to na plus,uderzony był w bok.Ogólnie autko nie warte ceny. Porównując do mojego Volvo 945 auto powinno mieć z 700 000...jak na mój przebieg za niedługo 390 000 nie stuka taka moja opinia. O samochód trzeba dbać a nie łudzić się że jakiś frajer kupi.Dziękuje za pomoc wszystkim i polecam się przy innych Clio.

barttt

Clio II 2002 automat czy warto?

Post autor: barttt »

Witam

Mam bardzo poważny dylemat, znalazłem fajne clio 1.4 16v automat, ale każdy kogo pytam mówi mi żebym nie kupował, albo wstrzymuje się od głosu :(
Na wielu forach opinie są pozytywne o tym silniku, ale co do skrzyni mam wątpliwości.
Niby wymieniane elektrozawory (ale tego nie sprawdzę:/) auto z pierwszej ręki, ale na firmę, więc teraz nie wiadomo jak to tam było?
Licznik niecałe 120k

Więc proszę Was o radę, co byście zrobili na moim miejscu, cena ok, 11k
Bo ja już sam nie wiem co o tym myśleć.

Pozdrawiam serdecznie

krzysztof58

Re: Clio II 2002 automat czy warto?

Post autor: krzysztof58 »

Masz zdjęcia tego auta?Podaj adres i poproś kolegów ,kto ma blisko obejrzy chłodnym okiem .Samochód powinien mieć książkę serwisową .Według mnie samochód 2002r firmowy i niecałe 120tyś wygląda podejrzanie

ODPOWIEDZ